Reklama

Reklama

Herní pořad vysílaný televizí Public od 15. února 2009. Každý díl je vysílán jednou za 14 dní se stopáží 25 minut, je rozdělen na části Téma dílu, Rozhovor, Předehra, Novinky, Recenze, Soutěž, Video-dotaz a Reportáž. (Gerret)

Recenze (228)

driftm 

všechny recenze uživatele

Pro mě určitě lepší než game-page,ne že by byl špatný,ale když na gamepage dávají samé MMO RPG,strategie tak to fakt nemusim na re-play dávaj aspoň i to co se líbí mě(akce,simulátory,závodní) a jak tady někdo komentuje moderátory tak pokud se nepletu tak GP je už kurevsky dlouho a tak už maj praxi!Ale tyhle moderátoři na re-play jsou mi víc sympatičtí!A na GP moc ne a ještě k tomu odešel hlavní komentátor od GP tak si to přeberte prostě GP je už zastaralé,za chvilku zanikne,ale re-play je nový a přišel v pravou chvíly.Proto taky má největší sledovanost!Ale samozřejmě to má i svoje mouchy!-napříklat nějaké to PSP či 3DS co tam komentujou apod...pochybuju že to ještě někoho zajímá tyhle vykopávky! ()

Yokolobuna 

všechny recenze uživatele

Pro mě, jako fanouška herního průmyslu, je pořad naprostá paráda. Zvláště po nástupu dvojce moderátorů. Mikoláše Tučka, oblíbence ze SCORE, a sexy Alžběty Trojanové. Slečna je asi první v historii podobných pořadů, která ví o čem mluví. V komentářích jsem četl pár narážek, že to jsou jen mluvící kozy. V takovém případě jste viděli maximálně upoutávku na Re-play a hanba vám hodnotit. Závidět se nemá ;) ! Za mě je to jasné: 4,5 hv za pořad a jeho téma to hravě dotahuje na pátou. ()

Reklama

Karlos80 odpad!

všechny recenze uživatele

Tohle by měli zakázat, pak at se nediví, že nějakému mladému zmanipulovanému tydítkovi, který neodlepí oči od poprskaného monitoru a zadek od své zapařené židle, kdy nonstop paří nějaké stupidní střílečky plné násilí a krve, rupne v kouli a jde vystřílet třeba školu. On se přeci chudák jen inspiroval a nebo byl nemocný a narušený. Aha, i o tomhle je demokracie. Ale přesně tohle elity chtějí, proto nezávazný sex, proto drogy, filmy a hry plné násilí, mobily, proto lgbt, buzerantismus, feminismus, gender pavědy aj. Mladí lidé, když chtěj adrenalin, tak poslat do práce na dvanáctku, třeba do Lidlu tam ho budou mít ažaž..! ()

kukkik 

všechny recenze uživatele

Moderátorské výkony sice stále stojí za **** a většinu záběrů ze studia se stejně většina diváků (mužů) stejně jenom snaží dívat se Bětce pod sukni (což není zas tak těžké jak sami uznáte :D) ale je to snesitelné a když neposloucháte tak i celkem příjemné prostředí a pokud jde o recenze her tak ty hodnotím velmi kladně, protože jsou minimálně na stejné úrovni jako ty z bývalého Gamepage. ()

andio 

všechny recenze uživatele

Mikoláš Tuček patřil a pořád patří mezi mé nejoblíbenější redaktory časopisu Score. Když jsem se dozvěděl, že bude dělat svůj vlastní "gejmpejdž", tak mne to doslova nadchlo. Bohužel pro mne běží v televizi v naprosto nesmyslnou dobu a tak se na něj stíhám kouknout jen málokdy. Vždy se však dobře pobavím. Seriál neobsahuje tolik rádoby vtipnejch vtipů, ve stylu házení masa na zeď a porovnávání se SMB (fakt, větší blbost jsem v televizi dlouho neviděl), jak tomu je právě s Game Page. Proto když nakonec porovnávám s ostatními herními seriály, musím ohodnotit 5, nic lepšího tu prostě není. A Alžběta je taky fajn, i když někdy píše až přehnaně moc sexisticky. 9/10 ()

Galerie (43)

Zajímavosti (2)

  • Dříve byl pořad vysílán na TV Public. Měl však jiné moderátory, a to například Honzu Modráka, dlouholetého šéfredaktora časopisu Score. Redaktorem – dříve šéfredaktorem - stejného herního časopisu byl pak i pozdější moderátor Mikoláš Tuček, vedoucí videoherní půjčovny Frag.cz. S časopisem Score je pak spjatá i Alžběta Trojanová. Ta přispívala nejen do něj, ale i do časopisu ABC. Od 5. února 2011 se pořad vysílá na Prima Cool. (TheNine)
  • V roce 2016 vytvořili na serveru Startovač zakladatelé pořadu crowdfundingovou kampaň určenou na vybavení nového studia. Kampaň se dočkala velkého zájmu a bylo vybráno přes 1 milion korun. tato částka představuje 587 % z původního požadavku 200 tisíc korun. (Jantar2)

Reklama

Reklama