Režie:
MadonnaKamera:
Hagen BogdanskiHudba:
Abel KorzeniowskiHrají:
Andrea Riseborough, Abbie Cornish, James D'Arcy, Oscar Isaac, Richard Coyle, David Harbour, James Fox, Judy Parfitt, Haluk Bilginer, Geoffrey Palmer (více)Obsahy(2)
Madonnino romantické drama se točí kolem dvou podivných vztahů. První románek vzniká mezi králem Edwardem VIII. a rozvedenou Američankou paní Wallis Simpsonovou, zatímco protagonisty druhého jsou vdaná dáma a ruský člen tělesné gardy. Když vezmeme v úvahu okolnosti, můžeme předem tušit, že ani jeden z obou vztahů nebude bezproblémový. (AMC Czech)
(více)Videa (18)
Recenze (62)
Ale zas takový zlo to nakonec nebylo. Sice trochu přestylizovaný, feministický á la žena trpitelka napříč stoletím a kontinenty, ale ku podivu co to pro mě skutečně nejvíc zabilo byla stopáž, film měl prostě končit tak ve svých dvou třetinách, neboť právě tehdy, světe div se a ke svému vlastnímu překvapení, jsem dokonce ještě uvažovala nad 3 hvězdama. Co ve filmu fungovalo až nečekaně výborě bylo prolínání rovin obou příběhů, to klobouk dolů, stejně tak byla výborná kamera, která tomu všemu dodávala (mylně a marně) jakýsi artový nádech. Ovšem moje největší plus filmu a dost možná jedna samostatná hvězda, je hudba, Abel je prostě Bůh, což už tak nějak tuším od Single mana. Co ovšem nefungovalo a mě osobně nechalo lhostejnou až téměř znuděnou, byl samotý příběh, a to zejméně ten ze století dvacátého. Ono je to prostě tím, že každý si tuhle lafstory natočil tolikrát a zároveň tolikrát jinak, že se vám těžko uvěří, respektive vůbec bude chtít věřit, že to takhle nějak vůbec mohlo být a vzhledem k té koňské dávce feminismu jdoucí ruku v ruce s W.I. a i častečně s W.II., toto madonnino poselství berete ještě víc s úsměvem, než byste byli bývali čekali. Totální zabiják pak je konec a jakýsi vrchol adorace k postavě Wallis ze strany Wallis, to už si seriózně říkáte, že Madonně fakt krutě hráblo a neví, co by dalšího ještě do diváka nahustila, aby ho donutila Wallise milovat, adorovat, a soucítit s ní za každou cenu, výsledek byl opačný, samozřejmě. Ale i tak, čekala jsem to horší, kdyby se to pořádně osekalo, mohl z toho být i průměrný film, překvapivě. ()
Prvních asi 10 minut vypadalo, že bude našlápnuto na pěkný historicky romantický snímek. Madonna by se ale spíš měla věnovat tomu, co jí jde nejlépe. Režie, potažmo scénář, je totiž prapodivně poskládaný z dvou podobných životních příběhů. Ani rádoby citové vypětí a emotivní okamžiky tady nefungují a pouto bohužel funguje pouze mezi dvěma hlavními představitelkami. Hudba byla vybrána skvěle, škoda, že tak dobře není zpracován celý snímek. ()
Na tento film jsem byla docela zvědavá, ale vlastně by mi nic neuteklo. Celé mi to přišlo jako sled docela nudných scén se špatnou kamerou a hlavně naprosto bez emocí. Není zde scéna, ve které bych objevila alespoň jednu jakoukoliv emoci. Film je úplně prázdný a to si myslím, že při tomto zajímavém příběhu, je docela umění. Jakoby to točil někdo bez špetky nadšení, bez nějaké vášně. O hereckých výkonech se taky nemá cenu zmiňovat. Prostě pokud tento film vynecháte, vůbec o nic nepřijdete. ()
"Na lásku a.." - "A jiné katastrofy ??" - "A na to, abychom se jí dočkali.." Mamma mia !! Ono to až překvapivě vůbec nebylo tak špatné, jak jsem čekal.. Žádná katastrofa.. Což ovšem nemíním jako lichotku.. W.E. silně asociuje Madonniny klipy a hity - A zejména těmito tvůrci formou nedostižné křehké snímky Sofie Coppoly, což však W.E. naopak dost v důsledku ubližuje.. - když vypráví o lásce povrchně, kýčovitě a s až tvrdohlavou monotónností.. Rčení o ševcích zde bylo bohužel znovu učiněno za dost, zdejším zoufalým výkřikům o vrcholně romantickém bijáku navzdory.. ()
Naozaj som nečakala, že sa mi Madonnino 2v1 bude takto páčiť. To prelínanie minulosti so súčasnosťou, tie nádherné kostýmy v jednom aj druhom období, pekná hudba, dosť dobré herecké výkony a v neposlednom rade silný romantický príbeh podľa skutočnosti, a ten druhý, ktorý to pekne doplnil. Nebolo to extra dokonalé, ale dajte tej Madonne šancu. Project 52 Films by Women ()
Galerie (60)
Zajímavosti (12)
- Madonna pro film napsala a nazpívala skladbu "Masterpiece". Po filmech Hledám Susan. Zn.: Zoufale (1985), Hledání vidiny (1985), Tváří v tvář smrti (1986), Kdo je ta holka (1987), Dick Tracy (1990), Velké vítězství (1992), S vyznamenáním (1994), Evita (1996), Austin Powers: Špion, který mě vojel (1999), Příští správná věc (2000) a Dnes neumírej (2002) se tak jednalo již o 12. snímek, ke kterému zkomponovala píseň. (mihran)
Reklama