Režie:
MadonnaKamera:
Hagen BogdanskiHudba:
Abel KorzeniowskiHrají:
Andrea Riseborough, Abbie Cornish, James D'Arcy, Oscar Isaac, Richard Coyle, David Harbour, James Fox, Judy Parfitt, Haluk Bilginer, Geoffrey Palmer (více)Obsahy(2)
Madonnino romantické drama se točí kolem dvou podivných vztahů. První románek vzniká mezi králem Edwardem VIII. a rozvedenou Američankou paní Wallis Simpsonovou, zatímco protagonisty druhého jsou vdaná dáma a ruský člen tělesné gardy. Když vezmeme v úvahu okolnosti, můžeme předem tušit, že ani jeden z obou vztahů nebude bezproblémový. (AMC Czech)
(více)Videa (18)
Recenze (62)
Podělat zajímavý příběh dokáže jak prostá neschopnost tak přemíra ambicí. U Madonny je to kombinace obojího. Její popová kariéra je odrazem kombinace sebedůvěry, agresivního marketingu a image těžící z minulosti. Stejně jako v popu i ve filmu se snaží Madonna vykrádat co se dá, s tím že ve filmu se orientuje podstaně hůř. Banální story nezakryje ani prolínání dvou příběhů a rádoby poetické dlouhé záběry. Pozoruhodné mi přišlo jen to, jak mizerně jdou Madonně mužské postavy, s minimem porozumění je vykresluje jako machistické hovada nebo schematicky jako naivy. U údajného sexsymbolu své doby zajímavý poznatek. ()
Romantické drama zabalené do elegance a cigaretového kouře v režii Madonny, která nejspíš objevila svůj talent (pokud jí v tom někdo tajně nepomáhal). Scénář byla jedna báseň a Abel Korzeniowski, jeden z nejlepších hudebních skladatelů součastnosti potvrdil své nadání. U jeho hudby jsem opět nedýchal. Použití filtrů bylo vhodné, nečekané a rozhodně to filmu prospělo. S hodnocením se jděte všichni zahrabat, buď nepoznáte kvalitní film nebo nenávistně hodnotíte na Madonnině jméně. Fraška. ()
Čichám čichám averzi vůči Madonně, se kterou leckterý divák usedl již k projekci a nechal si tak mezi prsty uniknout požitek z originálně pojaté pouti za štěstím, vedoucí skrz Windsor, respektive jeho skandální love story mezi Edwardem VIII. a Wallis Simpsonovou, prostřednictvím jejich osobních předmětů i míst, kde pobývali. V bdělém snění, s velkým citem pro detail i hudební podkres, se mnohé relikvii dostává extra příběhu, upředeného fantazií s podkladem dobových událostí, vsazeného do nádherných prostor, promyšleně okostýmovaného, provoněného cigaretovým kouřem a doladěného luxusním ženským elementem. ()
Ten film je strašnej slimák! Madonno, kde je tvůj pověstný drajv a neposednost? Možná někde číhají zpoza těch nádherných, opulentních interiérů, které jsou omračující, jen co je pravda. Film jako jedna velká přehlídka. Zatavená ve svém vlastním světě, kde pozlátko jde ruku v ruce s plytkostí. Postavy jsou jedna šedá myš vedle druhé - předhánějící se v sebelítosti. Kamera stokrát jiná - ale pořád netrpělivá. Smutný guláš. Hořký recept z Vogue... ()
Prvních asi 10 minut vypadalo, že bude našlápnuto na pěkný historicky romantický snímek. Madonna by se ale spíš měla věnovat tomu, co jí jde nejlépe. Režie, potažmo scénář, je totiž prapodivně poskládaný z dvou podobných životních příběhů. Ani rádoby citové vypětí a emotivní okamžiky tady nefungují a pouto bohužel funguje pouze mezi dvěma hlavními představitelkami. Hudba byla vybrána skvěle, škoda, že tak dobře není zpracován celý snímek. ()
Galerie (60)
Zajímavosti (12)
- Madonna pro film napsala a nazpívala skladbu "Masterpiece". Po filmech Hledám Susan. Zn.: Zoufale (1985), Hledání vidiny (1985), Tváří v tvář smrti (1986), Kdo je ta holka (1987), Dick Tracy (1990), Velké vítězství (1992), S vyznamenáním (1994), Evita (1996), Austin Powers: Špion, který mě vojel (1999), Příští správná věc (2000) a Dnes neumírej (2002) se tak jednalo již o 12. snímek, ke kterému zkomponovala píseň. (mihran)
- Nejedná se o první hereckou spolupráci Abbie Cornish a Oscara Isaaca. V tomtéž roce si společně zahráli již ve filmu Sucker Punch (2011). (mihran)
Reklama