Reklama

Reklama

VOD (1)

V Benátkách mušketýři Athos, Porthos a Aramis s pomocí Milady de Winter kradou plány vzducholodí od Leonarda da Vinciho. Milady je však zradí, omámí a plány prodá vévodovi z Buckinghamu. O rok později d'Artagnan opouští svou vesnici v Gaskoňsku a míří do Paříže v naději, že se stane mušketýrem jako jeho otec. Tam se ale dozví, že mušketýři byli z finančních důvodů rozpuštěni. Ve venkovské hospůdce vyzývá kapitána Rocheforta, vůdce stráží kardinála Richelieu', k souboji poté, co ho kapitán urazil. Rochefort nechce bojovat, a tak ho pouze postřelí. Když se chystá d'Artagnana zabít, objeví se Milady a zabrání mu v tom. Jakmile je d'Artagnan v Paříži, potkává se postupně s Athosem, Porthosem a Aramisem a nechtěně všechny tři urazí. S každým si tak naplánuje samostatný souboj. Athos přivádí Porthose a Aramise k souboji jako své sekundanty. D'Artagnanovi dochází, kdo jsou muži vlastně zač. Richelieuovy stráže souboj překazí a chtějí je všechny zatknout, ale mušketýři proti nim bojují a vítězí. Všichni čtyři jsou předvoláni před mladého krále Ludvíka XIII. Richelieu na něj naléhá, aby je potrestal, ale i na královnu Annu zapůsobila jejich statečnost a společně s králem je místo toho odmění. Richelieu instruuje Milady, nyní svého komplice, aby umístila falešné milostné dopisy do komnat královny Anny, ukradla její diamantový náhrdelník a odnesla ho do Tower of London. To by usvědčilo královnu, že má poměr s Buckinghamem. Král Ludvík by ji nechal popravit a vyhlásil by válku Anglii. V tu chvíli by lidé požadovali silného a zkušenějšího vůdce, samotného Richelieu. Aby se pojistila, Milady požaduje, aby Richelieu písemně prohlásil, že pracuje jménem Francie, což on udělá a potvrzení jí předá. Falešné dopisy jsou nalezeny a předány králi Ludvíkovi, kterému Richelieu doporučí uspořádat ples, na který si královna Anna bude muset vzít náhrdelník – dar od svého muže. Pokud to neudělá, pak je její poměr skutečností a musí dojít k válce. Služebná královny Anny, Constance Bonacieuxová, odhalí Richelieuův plán a prosí d'Artagnana, aby ho zastavil. Mušketýři se rozhodnou mu pomoci... (TV Nova)

(více)

Videa (27)

Trailer 3

Recenze (992)

Hild 

všechny recenze uživatele

Já věděla, proč se tomuto filmu tak dlouho vyhýbám. Nikdy by mě nenapadlo, že budu ve filmu o třech mušketýrech sledovat vzducholodní bitvu, ale fajn. Ostatně jsem od filmu nečekala nic jiného než nenáročnou zábavu, takže vzducholodě dokážu překousnout, alespoň je to nápad, ale bohužel film tak nějak vůbec nesplňuje svůj účel pobavit diváka, já většinu času jen nechápavě zírala, co že to má vlastně být. Navíc mi přišlo, že v tom filmu se vůbec nic neděje. O hereckých výkonech snad nemá ani cenu mluvit, ti co by za to stáli, dostali zoufale málo prostoru (Christoph Waltz). Postavy mušketýrů jsou strašně nevýrazné a spíše to jsou postavy vedlejší, mnohem více prostoru dostává například postava Milady, což je pro mě nepochopitelné, protože je to jedna z nejpitomějších postav, jakou jsem za poslední dobu ve filmu viděla. Ani James Bond by se nemusel stydět za kousky, které tady předvádí ona (ti co film viděli, toto přirovnání pochopí). Strašně zbytečný film a ztráta času. ()

Molly 

všechny recenze uživatele

Každá generace by měla mít svou filmovou verzi Tří mušketýrů a současnost si - alespoň tedy dle páně Andersona - žádá hlavně akci, akci, akci. Děj je upozaděný, charaktery víceméně jen zběžně načrtnuté, čímž nejvíc trpí titulní trojlístek (ze zlomeného Athose je jen Athos smutně koukající, z tápajícího Aramise jen Aramis po každém souboji modlící se a Porthosova bodrost se omezuje jen na pár hlášek), i když, pravda, za plamenomety a jinými serepetičkami hodnými Jamese Bonda se povahové rysy moc vybarvovat nedají. Kéž by dostali víc prostoru. To Milady se krade na plátno častěji, želbohu té mrše z knihy nesahá ani po nejspodnější obruč sukně. Ale né, nechci remcat. Díky traileru jsem přesně věděla, do čeho jdu, a očekávané jsem také dostala: pořádnou porci zábavy! Takže úvodním slovům navzdory: Muškteýři roku 2011 se mi velmi líbili. Sedmnáctému století ušitému nitěmi těch nejmodernějších technologií to ohromně sluší: kordy cinkají, kulky sviští, plameny šlehají a díky 3D je v sálech skoro horko. Herci roztomile přehrávají (body pro Blooma a Foxe), některé scény jsou roztomile přešvihnuté (Milady se umí otočit o 360-možná-víc stupňů!;-)), D'Artagnan a Constance jsou roztomile přeslazení, Planchet coby comic relief roztomile mimo... a mé hodnocení tedy - nemůžu si pomoct - roztomile přepálené;-) Doufám v pokračování. ()

Reklama

Hunt 

všechny recenze uživatele

A máme tu další variaci na známý příběh Tři mušketýrů. Nečekal jsem mnoho a byl jsem vcelku mile překvapen. Když jsem v závěrečných titulkách viděl jméno režiséra, tak považuji daný snímek za jeho nejpovedenější (z těch, které jsem viděl) a už se nedivím některým přehnaným scénám. Nejvíce bych ocenil casting, výběr ústřední čtveřice je příjemný a obsazení Mads Mikkelsena je lahůdkou. Anderson se skutečně vyřádil a jsem rád, že film nezabil a vytvořil několik pěkných scén (hlavně ty šermířské). ()

Fiftis 

všechny recenze uživatele

Film Mušketier sa mi zdal neskonale blbý, film Traja mušketieri z roku 1993 sú hlúpi a pritom sa tvária múdro. Na tomto filme sa mi páčilo, že sa vôbec netváril múdro. Celkovo zápletka a dej ničím nevynikali no a nezachránili to ani krásna Milla Jovovich a herecky skvelý Christoph Waltz. Aspoň po vizuálnej stránke to malo čím upútať. Vzducholoď a iné spomalené pasáže boli výborné pre oči všetkých kritikov. Jedno však viem určite. Vždy sa vyhnem filmom v ktorých hrá Logan Lerman, ktorý sa do filmu dostal snáď cez Andersonovu posteľ. Čo by som ešte pochválil je hudobná stránka, i keď tá najlepšia prišla až pri záverečných titulkoch. ()

Shadwell 

všechny recenze uživatele

Podobnost Tří mušketýrů s Piráty a Sherlockem je zřejmá, nicméně pouze povrchová. Pod povrchem se tu odehrává něco mnohem zásadnějšího: souvislost mezi Třemi mušketýry, Počátkem, Matrixem, MMORPG hrou World of Warcraft a umírajícím star systémem. ____ Unikátnost Andersonových Třech mušketýrů spočívá v tom, jakým způsobem komentují hned několik soudobých fenoménů odehrávajících se ve světě filmu a počítačových her, což jsou shodou okolností dvě nejdůležitější a nejrespektovanější média současnosti. Filmy a hry, o ničem jiném to dneska není. V prvé řadě Tří mušketýři velmi důmyslným způsobem naznačují, že hollywoodský star systém možná není úplně v koncích, jak někteří tvrdí, ovšem doby, kdy hvězdy na svá jména tahaly do kin miliony diváků, jsou už asi nenávratně pryč. Jednak ani velké hvězdy filmu nepomohly k nijak závratným tržbám, ale hlavně ten film s těmito hvězdami velmi nešetrně zametá, protože všechny do jedné odejdou poraženy ci pokořeny (-spoiler-), ať už to je Richelieu, Milady, kapitán Rochefort či Buckingham. Kdo naopak vítězí, jsou zcela neznámí, televizní a divadelní herci, kteří se zhostili rolí mušketýrů. Na jedné straně tak máme silné individuality (Waltz, Orlando Bloom, Jovovich ap.), které odcházejí poraženy, na straně druhé vítezný kolektiv, respektive slabé individuality jako mladičký král Ludvík XIII., které vlastně individualitami vůbec nejsou. Individualitami nejsou ani tři postarší mušketýři, což nese zpočátku trochu nelibě D'Artagnan, jak dá najevo svou přidrzlou, ovšem velmi trefnou poznámkou: „Nikoho z vás nechci urazit, ale myslel jsem si, že budete trochu větší hrdinové.“ Není zkrátka zvykem, aby neznámí herci poráželi velké hvězdy (ve filmech to bývá obvykle přesně obráceně). Že se tomu tak zde děje, není jen velmi vítaným výpadem proti konvencím, ale hlavně důmyslným komentářem k době, v níž filmové hvězdy nehrají zas takový prim – ať už kvůli důrazu na režiséry, atraktivní náměty či značku-franšízu, vlivem technologií a triků, které hvězdy zastiňují a berou jim práci i díky různým umělým výtvorům jako Caesar ze Zrození Planety opic, nebo kvůli rozmachu progresivních televizních seriálů (Misfits, The Wire ap.) stavějících spíš na méně známých tvářích. ____ Tenhle přechod z vyvolených jedinců a silných individualit k důrazu na team a kooperaci, na němž staví Tři mušketýři a soudobý vzrůstající počet teamovek, se promítá i v počítačových hrách, kde 80kám a zejména 90kám dominovaly singlovky, které ovšem někdy na přelomu roku 2000 vystřídal nekonečný zástup multiplayerovek v čele se slavným World of Warcraftem (vzalo mi to tři roky života, ale nelituju jediný sekundy). A když se vrátíme zpět k filmům, je zjevné, že éře singlovek odpovídá Matrix s vyvoleným mesiášem Neem, kdežto současné éře multiplayerovek Počátek, který staví na spolupráci několika jedinců. Počátek lze vlastně chápat jako hru pěti hráčů, kteří jsou každý na svém počítači vzdáleni klidně tisíce kilometrů od sebe, ale pracují na jednom společném úkolu, kdežto Matrix se svým Mesiášem, který musí zachraňovat i své spolubojovníky (Morphea, Trinity), patří ještě do té starší éry singlovek. Odsud pochází i jedna z kritik Matrixu, která mu vyčítá, že oproti velmi aktivním holkám známým z cyberpunkových románů (Stephenson, Gibson, Sterling ap.) posunuje Trinity do značně pasivní pozice zamilované-zachraňované. Abych to uzavřel, existuje prostě určitá souvislost mezi skomírajícím star systémem/novou vlnou tv seriálů ap., 90kami/současností, singlovkami/multiplayerovkami, Matrixem/Počátkem, a Tři mušketýři tyhle posuny nějakým ne úplně zanedbatelným způsobem odrážejí, čili bych je úplně nezatracoval. () (méně) (více)

Galerie (100)

Zajímavosti (14)

  • Filmový Versailles je ve skutečnosti německý palác Fürstbischöfliche Residenz ve Würzburgu. (Haretix)

Související novinky

Zemřel herec Ray Stevenson

Zemřel herec Ray Stevenson

22.05.2023

Velice smutná zpráva zasáhla v pondělí filmový svět. Milovaný a uznávaný herec Ray Stevenson zemřel ve věku 58 let. Zprávu potvrdil server Deadline s tím, že Stevenson údajně zemřel v Itálii, kde… (více)

Tři mušketýři se dočkají nové epické verze

Tři mušketýři se dočkají nové epické verze

14.02.2021

Klasiku Alexandra Dumase Tři mušketýři už jsme tady měli na mnoho způsobů. Mezi poslední adaptace se řadí například britský seriál od BBC, v němž si zahrála Emily Beecham nebo Peter Capaldi, a ještě… (více)

Tak kdo si pochutná na člověčině?

Tak kdo si pochutná na člověčině?

06.06.2012

Hannibal Lecter má novou tvář, k tomu konec Spartaka a seriálový Vřískot. Ale popořadě: seriál Hannibal, který na motivy thrillerů Thomase Harrise, zejména pak Červeného draka, připravuje stanice NBC… (více)

Padoušský casting: Thor 2, Red 2, Iron Man 3

Padoušský casting: Thor 2, Red 2, Iron Man 3

29.05.2012

Hrdina je jen natolik dobrý, jak kvalitního zlosyna dokáže zdolat. Pokračování komiksových hitů dostala v tomto směru mimořádně vydatné posily. Penzionovaní agenti ze složky Red (vrátí se Bruce… (více)

Reklama

Reklama