Reklama

Reklama

Show Jana Krause

(pořad)
  • Slovensko Talk show Jana Krausa
Talk-show / Zábavný
Česko, 2010, 48 min

Účinkují:

Jan Kraus (moderátor), Miroslav Etzler, Miroslav Donutil, Jiří X. Doležal, Betka Stanková, Yemi Akinyemi, David Kraus, Jiří Krampol, Madeleine Albright (více)
(další profese)

Obsahy(1)

Jan Kraus, jak ho znáte, v úplně nové show! Aktuální hosté, témata bez cenzury a ta nejlepší late night show každý pátek večer na Primě. (TV Prima)

Recenze (433)

peiton 

všechny recenze uživatele

Pán Kraus má zvláštny druh humoru.To len treba pochopiť.Páčia sa mi kulisy.Je to také po americku. Dôležité je v relácii aj to,akých má hostí.Myslím tým,ich druh či charakter.Nie všetci sú zaujímaví a nie všetci sú tiež vtipní.Inak to musí Kraus ťahať za dvoch.Komik,ktorý si vie urobiť srandu sám zo seba má u mňa vždy bod navyše.Jedno čomu nerozumiem je občasná hudobná vsuvka počas relácie,ktorá je skôr na škodu ako na osoh.Inak príjemná oddychovka ak nie je do čoho pichnúť. ()

exitak 

všechny recenze uživatele

Nechápu negativní reakce na vstupování 2x do téže řeky a "přeběhlictví". To že mezi panem Krausem a vedením ČT byly jak profesní, tak osobní spory, musí být každému fanouškovy známé. V takovém případě se přechod do komerční televize jevil jako rozumný a dobrý krok. Modernizace konceptu, chcete-li "poameričtění", mi přijde adekvátní. Po zhlédnutí zatím všech (třech) dílů, hodnotím jasných 5*, na ČT jsem zaznamenal menší úpadek z hlediska zajímavosti hostů, nyní jsem byl spokojen po všech stránkách. ()

Reklama

kingik 

všechny recenze uživatele

Tento formát talk-show, zdá se mně poněkud obehraný a nevtipný. Kraus ve své nabubřelosti dokáže být velmi často na kameru vyjevený a daří se mu předstírat před hostem, jak ne všemu rozumí (například v souvislosti s profesí hosta), ale protože nemá rád od novinářů, když jsou mu pokládány jízlivé otázky, nechává pozvaného hosta žvástat o ničem. A do toho pěkně skáče do řeči, šmátrá kdesi pod stolem po zvětralé Mattonce, kterou si reklamně propaguje a jeho syn pak na podiu se svojí nemožnou kapelou zazpívá nějaký song, se kterým by ho všude jinde vypískali. Pořad odsunutý na pozdní hodinu by mohl plnit funkci peprné talk-show, ale když tam nikdo pořádný nechodí, dostaví se pocit zbytečnosti sledovat takový pořad. Kraus není Jay Leno ani Conan O´Brien, ale jen Kraus, který přišel s opsaným formátem amerických talk- show, které se na rozdíl od té "primácky" fádní, když ne ničím jiným, chlubí opravdu kvalitním zástupem celebrit. Když si přečtu, kdo u něho každý týden je, hodím ignor, a ekoefektivně si jeho talk-show nepustím. 20% ()

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele

Jan Kraus presunul pre závažné, trvalé nezhody svoju late night show "Uvolnete se, prosím" z verejnoprávnej ČT na obrazovky súkromnej televízie Prima. Tá mu zaručila absolutnú kreatívnu slobodu, ktorú pri tvorbe svojej relácie nutne potrebuje. Zmenil sa ešte aj názov. Ale inak všetko ostalo pri starom. Jan Kraus je stále ostrý ako žiletka. Výrečný, pohotový, uštipačný moderátor, ktorý sa do tohto druhu talk show vynikajúco hodí. **** ()

Danula13 

všechny recenze uživatele

Hosté občas vtipnější a zajímavější, občas zase nudní a zbyteční. To stejné platí i pro občas rádobyvtipné Krausovy postřehy a prupovídky směrem k hostům. A to stejné platí pro celý Krausův pořad jako takový. Angažovaný člen globalistického Havlova bratrstva pravdy a lásky (stejně jako jeho bratr) prahnoucí po vlivu na chod veřejnoprávní televize a končící prozatím na Primě. Tak jo, uvidíme ... ! ()

Galerie (152)

Zajímavosti (14)

  • Část čtyřicáté deváté epizody pořadu byla natočena v prostorách fotbalového stadiónu Stamford Bridge klubu Chelsea Football Club v Londýně, přičemž hostem byl Petr Čech. (JoranProvenzano)
  • Jan Kraus vždy před televizní premiérou zveřejňuje jako příznivce moderních vymožeností a techniky na facebooku fotky s hosty a někdy přidá i zajímavý komentář. (DeeH)

Související novinky

Podzimní televizní boj

Podzimní televizní boj

13.08.2012

Skromný český televizní píseček se dočká zanedlouho dalšího boje o sledovanost, především na poli komerčních seriálů. Dvě nejsilnější komerční televize vsadily na školní prostředí (TV Nova seriálem… (více)

Reklama

Reklama