Obsahy(1)
Krátká animovaná, černohumorná videa původně ve formě komixů založená většinou na nečekané pointě.
Jednotlivé díly:
Waiting For The Bus
Hungertube
Beer Run
Book
Pigeon
The Sign
The Sign 2
I Love Noodles
The Magic Hat
No Brainer
The Hard Way
I Did It
Sad Larry
Hopscotch
Superjerk Saves The Day
The Man Who Could Sit Anywhere
The Man Who Could Sit Anywhere - Alternate Cut!
The Race
Beer Run - Alternate Cut!
Barbershop Quartet Hits On A Girl From Taxi
Barbershop Quartet Hits On A Girl From Taxi - Alternate Cut!
Waiting For The Bus 2
Speed Racist
Barbershop Quartet Performs Surgery
Repulsel
Ted Bear
Sad, Sad Larry
Dogs
(Vojife)
Recenze (48)
Niektoré vtipy sú plné najmä čierneho humoru a poriadne vás pobavia. Iné sú úchylnejšie a pobavia málokedy. Rozhodne sa však jedna o vcelku vydarený seriál založený na absurditách, ktorý k seriálom svojho druhu patrí k absolútnej špičke. Český dabing tiež podarený, ale niektoré diely sa mi vyslovene nepáčili takže niečo medzi 3 a 4 hveizdičkami, dávam 4 za poslednú epizódu s názvom Tank. Najlepšie epizódy: Uveznený, Šatník, Lano, Značka, Tank, Kniha, Kvartet 1,2 -----------------------------70% ()
-3* sice jsem na VideaČesky.cz tento krátkometrážní animovaný seriál zahlédl, ale ani přes tamější vysokou oblíbenost mě nezlákal. Až místní vysoké hodnocení mě přinutilo překousnout jeho skromnou animaci a zkusit ho. Protože pár dílů bylo opravdu trefných s dobrým nápadem a k popukání (např. Veselí medvídci, Kouřové signály, Farmář, Rozhodnutí, Rozvod, Oslavenec, Reklamy) tak jsem zkouknul nakonec téměř vše. Kvalita jednotlivých dílů je docela nevyvážená a i když nejsou vyloženě hloupé tak celkový průměr je spíš slabší průměr a lepší mi přijdou spíš kratší epizodky než ty desetiminutové. Tudíž se jeho fanouškem nestanu a nebudu netrpělivě vyhlížet každý nový díl. [ PŘÍBĚH: 1 /// SMYSL: 0-1 /// ATMOSFÉRA: 2 /// TEMPO: 1-2 /// ORIGINALITA: 1 /// NÁLADA: 2+ /// ART: 0 /// STYL: 0 /// CASTING: X (3*MAX) ] ()
Některý epizodky jsou slabší, ale některý jsou naprosto peckový, takže si to plnou nálož zaslouží. Možná trochu ostřejší humor, ale proti tomu já osobně nic nemám. Některý části jsou opravdu prvotřídní. :D ()
Neviděl jsem všechny díly, ale ty co jsem viděl jsou rozhodně za 5*. Máme tu prostě x dávek černého humoru - dost se to podobá Happy Tree Friends. Jako nejlepší díly vyzdvihnu snad Repusel a The Man Who Could Sit Anywhere. Jinak, na youtube to můžete najít za 5 sekund a jednotlivá videa nejsou dlouhá, takže kdykoli je volná chvíle, příjde vhod. Hodnocení 80% ()
Tak to je masakr! Nejvíc asi Big sausage pizza, Sinking ship a Rascals. Prý Cholesterolls. :D Z toho jsem dlouho nemohl. Těším se na další díly, ikdyž na Happy Tree friends to nemá. Ale i tak to hodně pobaví. EDIT: Tak Fitness Buff absolutně nej! A paradoxně ty nejkratší díly jsou většinou nejlepší. 85% ()
Reklama