Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Respektovaný dětský lékař Tomáš, žijící s rodinou v třígenerační luxusní vile v pražské Troji, je obviněn nezletilou pacientkou z pohlavního zneužívání. Ze dne na den je nucen vyměnit dobrou pověst a adresu svého domu za celu ve vazební věznici, odkud se nevina prokazuje hodně těžko. Tomáš čelí dívčinu obvinění, ale i dávné zradě, jíž se dopustil na kamarádovi, když mu přebral ženu. Ten je nyní pověřen vyšetřováním případu. Také on stojí před volbou, zda letitému sokovi oplatit dávné pokoření, nebo zůstat věren profesní cti, odmítající směšovat věci soukromé s pracovními. S nově nastalou situací se musí vyrovnat nejen vážený lékař, ale i jeho manželka Milada a její sestra Lída, které celou záležitost tají před jejich autoritativním otcem, pro něhož by taková informace mohla mít až smrtelné následky. Vlivem zprvu evidentně nesmyslného obvinění pak uvnitř celé rodiny vyplouvají na povrch křivdy a zklamání, jež už měly být zapomenuty. Všechny Tomášovy životní chyby i úspěchy se nyní budou přiklánět na jednu nebo druhou misku na vahách spravedlnosti a působit v příběhu nečekané zvraty... (TV Nova)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (699)

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Slušné psychologické drama, kdy první polovina snímku mi připadala hutnější a lepší než druhá. Velmi se líbila postava detektiva v podání Hynka Čermáka. Netušil jsem, že má tento rozměr hraní. Zdá se mi že, Hřebejk - Jarchovský zkusili zase trochu něco jiného. Avšak co u mne dokonale fungovalo v Kawasakiho růži tak zde už jen částečně. Nevím jak to popsat, všechny postavy typově seděly. Zahráno to bylo také skvěle. I Linhartové jsem věřil každé slovo, čehož důkezam je , že jsem ji v první části snímku nenáviděl. Nikdo nepřehrával, přesto .... Souhlasím s řadou komentujících zde - ten konec nemusel být tak polopatický. Mohl se dát divákovi a jeho myšlenkám větší prostor. Každopádně jsem rád, že autor filmu sklouzl od komedií k dramatickému žánru a drží se tam. Budu se těšit příště. Dávám tři poctivé hvězdy * * * ()

Tom_Lachtan 

všechny recenze uživatele

Pro mne asi nejlepší Hřebejk, technicky se mi film líbil neskutečně, obraz a hudba se doplňovaly tak jak sem už dlouho neviděl, v domácím filmu obzvlášť. Samotný děj mě pak uhranul, ponejvíc v kriminální fázi, na nic si totiž nehraje, všechno je v ní líčeno krásně přirozeně, snad jediná postava mi v ní nepřipadla umělá. Skvělá hudba, kamera, herci, scénář, režie, co víc chtít? (a k tomu ještě skvělej plakát, obzvlášť po skončení filmu se mi líbí ještě mnohem víc). PS: Verbal je dement, měl by vědět, že Jedličkárna je pro lidi s fyzickým postižením ()

Reklama

verbal 

všechny recenze uživatele

Po Kawasakiho povadlé, estébácké žvanivce, u níž by skapal nudou snad i držitel světového rekordu v čumění do zdi, smetl Jarchovský na hromadu zbytky střelného prachu a Hřebejk po dlouhé době opět vítězně zařehtal! Sice bych to dilema, jestli zaříznout či nezaříznout podloudného, domácího prcala vyřešil po konzultaci s lebkou trochu bezcharakterněji, ta afektovaná, nesympatická, blonďatá pizda měla na můj vkus trochu moc prostoru a utopil bych ji tak v páté minutě a absolutně netuším, proč tam byl ten slintající down, když mezi sponzory zářila jen Planeta opic a žádný Jedličkův ústav, ale i tak se jedná o naprostý majstštyk, který mě jen utvrdil, že preventivním przněním čtrnáctek nic nezkazím, protože si i bez toho budou stejně vymýšlet pičoviny. Tak mi, holki, klydně pyšte dál! ()

D.Moore 

všechny recenze uživatele

Asi takhle: Dobře to vypadá, ale dobré to není. Hřebejk točit určitě dokáže, umí si vybírat herce, hudbu, při práci používá nápadité úhly kamery a i obyčejný rozhovor díky nim vypadá zajímavě... Jenomže scénář, který tentokrát spáchal Jarchovský, je děsný. Viděl jsem vlastně dva (až tři) filmy propojené oslím můstkem, který mi měl zřejmě vyrazit dech a donutit mě říct "No, to je teda fakt něco", jenže k tomu nedošlo. Poslední třetinu Nevinnosti jsem beze srandy trpěl. Škoda Ondřeje Vetchého, který tu prakticky neměl co hrát a pořád byl jen Ondřejem Vetchým, škoda Luďka Munzara, který byl naprosto zbytečný, škoda Anny Geislerové, která si taky jen zopakovala několik postav ze své herecké minulosti. Dvě a půl hvězdy, které dávám čistě za Hřebejkovu práci, zaokrouhluji nahoru snad jen za Zitu Morávkovou. Ale je to s odřenýma ušima. ()

hippyman 

všechny recenze uživatele

zahradníci jarchovský a hřebejk na začátku nevinně zasadili malé semínko, z něhož postupně vyrůstal silný kmen, aby se z něj nakonec spolu s vedlejšími větvemi pozdějších postranních linií stal královsky košatý strom. výborné kriminální drama s poněkud experimentální kamerou a úchvatnými hereckými výkony. nedostává se mi slov, snad jen: "bravo, bravo, bravo!" 90% ()

Galerie (18)

Zajímavosti (13)

  • „Náš film vypráví o nejrůznějších tvářích lásky. Motivuje jednání všech našich postav. Je tu láska rodičovská, láska dítěte k rodičům, láska manželská, láska přátelská, láska uražená, láska zrazená, láska nerovná, láska posedlá, vymyšlená, vylhaná, láska zakázaná, láska mimo zákon a láska člověka k člověku,“ uvedl režisér Jan Hřebejk. (SONY_)
  • Hlavní místo natáčení filmaři získali od kolegyně režisérky Věry Chytilové. Přímo její dům posloužil jako domov ústředního rodinného klanu Walterů. (Taninaca)
  • Původní název snímku, jehož scénář byl během let průběžně přepracováván, zněl S pravdou ven. Raná verze také obsahovala satirickou rovinu, v jejímž rámci se měla kolem případu strhnout mediální smršť. (Coldrex)

Související novinky

Hřebejk v Hlavní soutěži 48. MFF Karlovy Vary

Hřebejk v Hlavní soutěži 48. MFF Karlovy Vary

12.06.2013

Do hlavní festivalové sekce čítající sedm světových a sedm mezinárodních premiér se s novými snímky vrací šest režisérů, z nichž dva si v nedávné minulosti z Karlových Varů odnesli Křišťálové glóby… (více)

Reklama

Reklama