Reklama

Reklama

Top Gear USA

(pořad)
TV spot

Obsahy(1)

Americká kopie slavného britského motoristického pořadu, kterým provází Tanner Foust, Rutledge Wood a Adam Ferrara. (Warle)

Videa (1)

TV spot

Recenze (163)

KapitanKuraz odpad!

všechny recenze uživatele

BBC Worldwide Americas sa vytiahla, je pekné zamestnávať postihnutých, ale prečo ich nechajú moderovať. Bože však tých idiotov porazil v driftovaní slepý, kto to nevidel ja vážne nesrandujem!!! Keby v tejto vážne zlej kópii inak super relácie mali jeden jediný originálny nápad, tak dám jednu*, ale oni nie. ()

chessbeer odpad!

všechny recenze uživatele

Včera v noci když jsem onanoval u pokeru, tak náhodou běžel jeden díl v televizi. Zapnul jsem to a nestačil jsem se divit. Američtí kokotci se marně snaží napodobit humor klasiků z UK (jediné dobré) verze Top Gearu. No a moc se jim to nedaří. Pokud by Top Gear neexistoval jsem ochoten dát 3*, ale Top Gear existuje, tudíž tohle je jen odpad, který trapně kopíruje skvělý originál. ()

Reklama

fire.wall 

všechny recenze uživatele

Nepovedená kopie opravdového Top Gearu. Bez tří sehraných bavičů, navíc se stejnými vtipy a soutěžemi (nic originálního) to stojí za prd. I stiga tam mají - to už na mě bylo moc a během prvních reklam jsem se rychle přesunul k počítači. Tak to shrnu: staré vtipy, které nejsou dobře podané, nic originálního, o moderátorech ani nechci mluvit - když se na to tak koukam tak už bych to mohl pomalu přepsat na 1 hvězdičku... ()

dwyane 

všechny recenze uživatele

To, co někde funguje neznamená, že to musí fungovat i někde jinde. UK Top Gear= Originál...a ten je jen jeden. Možná by bylo lepší změnit název a trochu to hodit víc svým směrem, Americkým...Anglie není Amerika a naopak. Plus ještě jedna důležitá věc a tou jsou osobnosti-moderátoři. Kam se hrabou na UK. ()

SaNcHeZ_cz 

všechny recenze uživatele

Bohužel, americké variantě nejlepšího motoristického pořadu se ani z části nepovedlo zachytit onoho zábavného ducha, na kterém stojí a padá originál. První série je hlavně o hledání identity, zatímco druhá, ve které už si tvůrci rozmysleli, že nechtějí být jen čistokrevnou kopírkou, jasně dokazuje, že v americkém prostředí to prostě nemůže pořádně fungovat. Neslaní a nemastní moderátoři a výzvy které ačkoliv místy zavání zábavností umlátí nudná omáčka okolo. Pro Američany možná dostatečná porce (pořád lepší než ostatní produkty televizního vysílání), nicméně já raději volím originál. ()

Galerie (16)

Reklama

Reklama