Recenze (4)
Ako môžu Američania kúpiť viac ako pol miliardy umelohmotných fliaš s obyčajnou vodou týždenne, keď im tečie skoro zadarmo z kohútika? Toto je príbeh šialeného dopytu po akomkoľvek výrobku. ()
"Vyděsit nás, svést nás a oklamat nás. To jsou hlavní nástroje pro vytvoření umělé poptávky." Patřím k těm, kteří si čerstvou vodu z horských potůčků, balenou do jedinečné plastové láhve, koupili jednou v životě. Zvědavost byla ukojena a úžasná chuť se nedostavila. Od té doby tak nějak automaticky doplňuju hladinu tekutiny z vodovodu a nyní jsem se dozvěděl, proč je to dobře. Nikdy jsem nad tím moc nedumal, ale tohle se celkem povedlo. Zejména mne pobavila skutečnost, že recyklace znamená odvézt použité láhve do Indie. To je zkrátka výrobek šetrný k životnímu prostředí od výroby přes distribuci až k uložení. Tento kraťas sice není ničím jiným než prezentací bojující za zlepšení životního prostředí, ale ač zelené (ani jiné) fanatiky moc nemusím, tak tohle rozhodně má smysl. ()
Biznis je biznis....nádherne poukazujúci film o tom, ako si kupujeme niečo, čo nepotrebujeme a čo je vlastne škodlivejšie, než to, nad čím ohŕdame nosom. ()
Miluji filmy, které dávají náhled pod povrch. S českými titulky naleznete zde. ()