Série(3) / Epizody(29)
-
Season 1 (2015) - 10 epizod
-
Season 2 (2016) - 13 epizod
-
Resurrection (2019) - 6 epizod
Obsahy(1)
Nafoukaná středoškolačka Nina byla brutálně zavražděna. Její milenec se pohřešuje a panika se pomalu začíná šířit celým městem. Spolužáci Niny se musí vyrovnat jak s její smrtí, tak i s faktem, že se po městě nejspíš potuluje vrah, který může kdykoliv znovu udeřit. Navíc se začínají otevírat staré rány, které 20 let vyhnívaly a nyní začínají být smrtelně nebezpečné. Má Niny vražda něco společného s dávným zabitím sériového vraha? To se dozvíte z 10 dílů seriálu od stanice MTV, který se nechal inspirovat úspěšnou řadou hororových filmů s názvem Scream. (geklon)
(více)Recenze uživatele Aurus k tomuto seriálu (33)
Village of the Damned (2016) (S02E08)
Další zábavný díl tohoto povedeného seriálu. Příběh je velmi dobrý postavy jsou sympatycké a hudba je výborná. Za mě 7,5/10. ()
The Orphanage (2016) (S02E09)
Další skvělý díl. Příběh je velmi dobrý postavy jsou sympatycké a hudba je výborná. Atmosféra je velmi dobrá. Za mě 8/10. ()
The Vanishing (2016) (S02E10)
Další super díl tohoto výborného seriálu. Příběh je velmi dobrý a zajímavý, postavy jsou sympatycké a hudba je výborná. Za mě 8/10. ()
Heavenly Creatures (2016) (S02E11)
Jop super díl jako vždycky. Příběh je velmi dobrý postavy jsou sympatycké a hudba je výborná. Za mě 8/10. ()
When a Stranger Calls (2016) (S02E12)
Velmi skvělý díl který má naprosto výborný příběh,výborné postavy a skvělou hudbu. Atmosféra a napětí je v tomto dílu vážně skvělé. Za mě 10/10. ()
Halloween Special (2016) (S02E13)
Sice to byl za mě 2 nejslabší díl 2 série ale špatný to vůbec není. Příběh je dobrej, postavy jsou sympatycké a hudba je výborná. Za mě 7/10. ()
Resurrection (2019) (S03)
Tahle série je prostě nejslabší a pokud bych se na ni měl někdy zase kouknout tak to bude tak jednou za 2-3 roky,víc ne. Příběh této série není špatný,je jen průměrný. Postavy nejsou tak dobré jako v 1 a 2 sérii což je škoda. Hudba je v této sérii ovšem stále hodně dobrá. Atmosféru tato série má a je docela slušná. Ale i tak se to prostě předchozím sériím nevirovná. Za mě 3 série 5,5/10. ()
The Deadfast Club (2019) (S03E01)
Tohle je první epizoda tohodle seriálu kde nedám 4 ani 5* ale 3*. Tato epizoda je doslova nadprůměrná. Příběh je docela dobrý, postavy ujdou a hudba je dobrá. Atmosféra tu je a ta je solidní ale atmosféře v 1 a 2 sérii se zatím nevirovná. Za mě 5,5/10. ()
Devil's Night (2019) (S03E02)
Tahle epizoda byla rozhodně lepší než ta nudnější první. Příběh je dobrej, postavy jsou docela sympatické a hudba ujde. Atmosféra tu je hodně dobrá. Za mě 7/10. ()
The Man Behind the Mask (2019) (S03E03)
Zatím mi přijde že každý díl je čím dál tím víc lepší. Příběh je dobrej, postavy jsou sympatycké a hudba je výborná. Atmosféra je v této epizodě velmi dobrá. Za mě 7-7,5/10. ()
Ports in the Storm (2019) (S03E04)
Tenhle díl je zatím 2 nejlepší díl této 3 série. Příběh je dobrej, postavy jsou sympatycké až na tu holku naší hlavní postavy a hudba je výborná. Atmosféra tu je a to je u každého dílu velké plus. Za mě 7/10. ()
Blindspots (2019) (S03E05)
Zatím nejslabší díl 3 série. Za mě je hodně škoda že se Ghostface oběví až ve 30 minutách a epizoda končí za 10 minut. Těch 30 minut je docela nuda alespoň to ten konec zachránil. Příběh ujde, postavy jsou docela sympatické a hudba je výborná. Atmosféra je tu sice dobrá ale je tady tak 2 minuty,víc ne. Za mě 5/10. ()
Endgame (2019) (S03E06)
Tak a je tu finále 3 série a zároveň i celého seriálu. Příběh je docela dobrý, postavy jsou docela ok a hudba je výborná. Atmosféra tu je a ta je i docela dobrá. Jasný je že tato 3 série je nejslabší a fakt bych si přál 4 sérii ale dobrou jako 1 a 2 a ne jako 3 série. Za mě 6,5/10. ()