Reklama

Reklama

Let’s Dance: Revolution

Trailer 1

Mladá tanečnice Emily (Kathryn McCormick) přijíždí do Miami s velkým snem tančit na profesionální úrovni. Na jedné plážové party se seznámí se Seanem (Ryan Guzman) a protančí s ním celou noc. Sean vede kontroverzní pouliční taneční hnutí MOB, které se drze dere vpřed a tančí na nejrušnějších místech ve městě a také v netradičních prostorách jako jsou muzeum nebo banka. Občas si vyberou rušnou křižovatku. Prostě to rozbalí všude, kde vzbudí pořádný rozruch. Tancem provokují běžné kolemjdoucí a strhávají na sebe i pozornost médií. Jejich hlavním cílem, je způsobit co největší šok a být pořádně vidět i slyšet. Sean Emily postupně učaruje a rozhodne se do jeho tanečního projektu zapojit. Postupně se stane jeho hlavní tanečnicí. Brzy mají první neohlášené vystoupení, které opět zvedne ze židlí řadu kritiků i fanoušků. Jedny naštvané a druhé nadšené. Emilyn otec, bohatý byznysmen, ale nesouhlasí, aby se jeho dcera poflakovala s pouliční bandičkou. Představuje si pro ni jinou budoucnost. A tak to chce tanečníkům pořádně osolit. Místo, kde už MOB dlouho trénují, chce Emilyn otec rekonstruovat a využít jej k obchodním účelům. K tomu potřebuje vystěhovat tisíce zde žijících lidí. Skupina MOB se na protest proti tomu rozhodne vyrazit do ulic a tancem upozornit na problém těch, kteří zůstanou bez střechy nad hlavou. Teď už taneční skupina MOB netančí jenom proto, aby se předváděla a provokovala, nyní tančí pro zatraceně dobrou věc. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (27)

Trailer 1

Recenze (272)

cukorek 

všechny recenze uživatele

Emociálna hudba, ktorá vás osloví a zmyselný tanec na ktorý len s úžasom zíráte zas útočí na mladú generáciu a svojím neskrotným duchom znova prichádza, aby ukázal nové nápady a choreografické zoskupenia nápaditých tanečných expertov. Aj keď film prichádza s tou istou podstatou ako jeho predošlé časti, tanec sa už sformoval do novšej podoby a presunul na ďalšiu métu. Už tanečníci nesúťažia, už siahajú po maximálnych výkonoch. O ich snahu dosiahnuť čo najlepší skupinový efekt ich podľa mňa pripravila opakovaná, podobná elektronická hudba, použitá ako podmaz pri ich tancovaní. S jednoduchým príbehom sa však dobre stupňovala romantika, keď priestor dostali zábery mladej Emily a Seana pohybujúcich sa v tesnej blízkosti po pláži pri zapadajúcom slnku, či posledný tanec "lásky". Aj keď takmer polovicu filmu sa ozaj tancuje a veľmi dobre choreograficky vyznel aj tanec v čiernych smokingoch, mňa to oslovilo len na 50%. ()

MMR 

všechny recenze uživatele

Jednoznačně nejlepší díl série. Taneční kreace originální, neuvěřitelně bláznivé, zábavné. Místy jsem fakt žasnul, co se dá vymyslet. Děj se mi líbil, zápletka mi nebyla proti srsti, jak se v podobných filmech stává. Celkové zpracování má u mě palec nahoru, stejně tak jako vybraná hudba. Myslím, že ve 3D to musel být velkolepý zážitek. ()

Reklama

Skuby47 

všechny recenze uživatele

Taneční filmy jsou mým oblíbeným žánrem. U tohoto filmu musím vyzvednout excelentní taneční choreografie a jejich neméně skvělé profesionální provedení. Snímek má jedinečný vizuál, realizovaný skupinou sympatických mladých talentovaných sportovců, se spoustou tanečních kreací a netradičních originálních nápadů. Také hudební stránka je velmi příjemná. Jedinou jeho slabinou je jednoduchý příběh, do něhož jsou tyto dokonalé taneční prvky zasazeny. ()

Marek1991 

všechny recenze uživatele

Jeden z filmov na ktorý som sa tešil, vzhľadom na to, že tanec a hudbu milujem a pri prvých dvoch dieloch som bol unesený. Pri treťom už komercia podľa mňa prerástla film a tento tretí? Nanešťastie zostáva v tom. Úvod bol úplná stará škola ako z tých černošských videoklipov, kde sa zabávajú na odpružených autách, mávajú trblietavými vecičkami, už len drugstery tomu chýbali. Tanec na pláži bola nevhodná sexuálna vsuvka ako z filmu Klip, ktorý som nedávno videl. Trocha som bol sklamaný, že v tej hispánskej krčme sa skoro nič nedialo. Potom ma však dostali skoro do kolien tie scény v múzeu, reštaurácii, či administratívnej budove. Záverečný tanec v prístave bol des, až na trampolínovú scénku, či scénku s pružinami. Trápne bolo najmä to, keď sa tam zjavil Moose z predchádzajúcich častí a tie jeho gestá a reči, taktiež tancujúci starosta bola hlúposť. Inak vždy sa divím, že keď hlavní hrdinovia vo filmoch tancujú, či chodia po pláži, skoro vždy je prázdna, najmä na Floride, či v Kalifornii je to hlúposť. Že opäť obsadili do hlavných rolí fešákov a krásavice, ma už vzhľadom na USA ani neprekvapuje, je to trapas. Inak pri záverečnej scéne mi veľmi reálne to iskrenie pri búchaní kovových palíc o zem neprišlo reálne. Taktiež záverečný tanec dvoch hlavných hrdinov bola hlúposť. Zaujímavé bolo posolstvo porotkyne o originalite, ale chcel by som vedieť kritériá, ktorými posudzujú tanečníkov. Film mal veľkú dávku klišé, tie romantické prechádzky, výlety osamote bývajú už akoby zažrané v týchto filmoch, bolo to desné. Romantika nula bodov, dej slabý, pokiaľ nerátam tie tri významné tance. Už len to, že v čase hospodárskej krízy to šupli na bohatú snobskú Floridu u mňa body ubralo. Film ťažil z aktuálnej situácie, protestov a revolúcií vo svete, najmä voči chamtivosti, kapitalizmu, ale pritom bol naivný a nedosiahol toho, čo mal, naopak sa tomu upísal, reklama na Nike, to bol vrchol a tiež tie slová, že nemajú žiadnu šancu zabrániť výstavbe pánovi Andersonovi, načo bol potom ten film dobrý, keď ho presvedčili vďaka vytvorenej postave dcéry a on sa zľutoval, keď videl tie tance? Podľa mňa tým pádom zbytočnosť.Taktiež tá náhoda, že zrovna hlavná hrdinka bola dcérou toho miliardára sú ďalšou chybou. Toto je komerčný film, ktorý sa snaží tváriť revolučne. Inak zvláštne, že vždy je tam taký kopec jasajúcich a výskajúcich mladých ľudí a starých je tam ako ihiel v kope sena. Hudobne to spĺňalo moje očakávania, neboli to len tie úplne lacné komerčné braky, tanečne je to na vysokej úrovni. Po stránke scenára a dialógov je to trapas, po dejovej až na tie tri tance taktiež. Po stránke postáv nula bodov. Efekty na vysokej úrovni, romantika nula bodov. Originalita a inšpiratívnosť tam boli, ale len do určitej výšky, lebo to bolo komerčné, napriek tomu, že sa to snažilo presvedčiť o opaku. Že takýto film zarobí peniaze mi nevadí, skôr mi vadí, ak sa na niečo hraje a vyžiera originalitu niečoho iného. Film bol neprirodzený. Všetko toto u mňa robí dôležitú súčasť hodnotenia, nuž ale je to americký pohľad na vec, americká forma protestu a zároveň podpora toho, voči čomu protestujú, záver nepriniesol takmer žiadne riešenie, naviac si dávajú záležať, aby boli v centre pozornosti, aby o nich hovorili v médiách hlavného prúdu, boli sledovaní na internetových stránkach, pre mňa absolútne mimo. Postupne, keď si to nechávam preležať hlavou zisťujem, že hudba a tanec si zaslúžia hviezdu a istý originálny a inovačný motív spojený s hlúpou a jednoduchou snahou o revolučnú vec a boj proti chamtivosti si zaslúžia druhú, ale za čo ešte by si to zaslúžilo? Možno efekty, kamera, splnenie účelu zarobiť nehorázne peniaze, ale to u mňa ani tak hviezdy nerobí, keďže tieto veci poučný, zábavný, či mimoriadny film nemusí mať. Ako príklad uvediem napríklad filmy Páter Pio, Cesta na Mesiac, či Profesionál. Pôvodne som chcel dať filmu vyššie hodnotenie, ale zisťujem, že ani niet za čo. Haló, je rok 2012! () (méně) (více)

Hitman_47 odpad!

všechny recenze uživatele

Oukej ... to, že scénář k celé Step Up sérii má na starost banda tučňáků, co byly moc dlouho na sluníčk, víme už od prvního dílu. Bohužel ale poprvé od prvního dílu převzali tučňáci i choreografii. Jop, tohle je nejen obrovsky hloupé (opravdu velice hloupé, předchozí díly si v hlouposti se čtyřkou nezadají, a vypadají, jako kdyby je psal Einstein), ale i nudné. Ruce pryč, nekoukat, plivnout, zapálit a popel vystřelit do vesmíru. ()

Galerie (60)

Zajímavosti (9)

  • V záběru, kdy skupina tančí v restauraci, je kameraman nachystán s kamerou v rohlíku na tácu, v dalším záběru ale prochází kolem s prázdným tácem. (Hanka13)
  • Při příchodu do restaurace při Emiliině (Kathryn McCormick) premiéře si Emily sundá kabát, který zůstane na židli, ale když vystupuje na stůl, židle je již prázdná. (sona.1990)
  • Interpretem písně ''Let's Go'' v úvodní taneční scéně na autech je Travis Barker, bubeník slavné skupiny Blink 182. (vojan9)

Reklama

Reklama