Reklama

Reklama

Let’s Dance: Revolution

Trailer 1

Mladá tanečnice Emily (Kathryn McCormick) přijíždí do Miami s velkým snem tančit na profesionální úrovni. Na jedné plážové party se seznámí se Seanem (Ryan Guzman) a protančí s ním celou noc. Sean vede kontroverzní pouliční taneční hnutí MOB, které se drze dere vpřed a tančí na nejrušnějších místech ve městě a také v netradičních prostorách jako jsou muzeum nebo banka. Občas si vyberou rušnou křižovatku. Prostě to rozbalí všude, kde vzbudí pořádný rozruch. Tancem provokují běžné kolemjdoucí a strhávají na sebe i pozornost médií. Jejich hlavním cílem, je způsobit co největší šok a být pořádně vidět i slyšet. Sean Emily postupně učaruje a rozhodne se do jeho tanečního projektu zapojit. Postupně se stane jeho hlavní tanečnicí. Brzy mají první neohlášené vystoupení, které opět zvedne ze židlí řadu kritiků i fanoušků. Jedny naštvané a druhé nadšené. Emilyn otec, bohatý byznysmen, ale nesouhlasí, aby se jeho dcera poflakovala s pouliční bandičkou. Představuje si pro ni jinou budoucnost. A tak to chce tanečníkům pořádně osolit. Místo, kde už MOB dlouho trénují, chce Emilyn otec rekonstruovat a využít jej k obchodním účelům. K tomu potřebuje vystěhovat tisíce zde žijících lidí. Skupina MOB se na protest proti tomu rozhodne vyrazit do ulic a tancem upozornit na problém těch, kteří zůstanou bez střechy nad hlavou. Teď už taneční skupina MOB netančí jenom proto, aby se předváděla a provokovala, nyní tančí pro zatraceně dobrou věc. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (27)

Trailer 1

Recenze (271)

cukorek 

všechny recenze uživatele

Emociálna hudba, ktorá vás osloví a zmyselný tanec na ktorý len s úžasom zíráte zas útočí na mladú generáciu a svojím neskrotným duchom znova prichádza, aby ukázal nové nápady a choreografické zoskupenia nápaditých tanečných expertov. Aj keď film prichádza s tou istou podstatou ako jeho predošlé časti, tanec sa už sformoval do novšej podoby a presunul na ďalšiu métu. Už tanečníci nesúťažia, už siahajú po maximálnych výkonoch. O ich snahu dosiahnuť čo najlepší skupinový efekt ich podľa mňa pripravila opakovaná, podobná elektronická hudba, použitá ako podmaz pri ich tancovaní. S jednoduchým príbehom sa však dobre stupňovala romantika, keď priestor dostali zábery mladej Emily a Seana pohybujúcich sa v tesnej blízkosti po pláži pri zapadajúcom slnku, či posledný tanec "lásky". Aj keď takmer polovicu filmu sa ozaj tancuje a veľmi dobre choreograficky vyznel aj tanec v čiernych smokingoch, mňa to oslovilo len na 50%. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Banda velmi talentovaných tanečníků, která si i tak hrdě říká, preferuje různé taneční kreace na neobvyklých místech jako je třeba galerie nebo restaurace. Svými troufalými tanečními výstupy si získávají značnou pozornost a také vysokou sledovanost na Youtube, které za takové aktivity nabízí v soutěži vysokou finanční výhru. Sympatický Sean (Ryan Guzman) je jedním z jejich vůdčích členů, který se zamiluje do krásné Emily (Kathryn McCormick) dcery bohatého a nekompromisního průmyslníka, který jim už zanedlouho chystá nemilé překvapení v podobě vybourání jejich čtvrti. Banda je rozhodnutá si svoji čtvrt nenechat vzít a je pevně odhodlána o ni bojovat jak jinak než tanečními prostředky. Čtvrté pokračování taneční série proměnlivých kvalit psala ženská ruka a je to na něm znát. Vše začíná jako jedna velká párty na slunných pláží Miami, pak probleskne nápad na soutěžní klání a nakonec nápadité avšak nenásilné zůčtování s boháčem. A pochopitelně řada krásně pojatých romantických až kýčovitých záběrů na zamilovaný pár Emily a Sean. Tenhle díl se od svých předchůdců výrazně liší, přichází s nejsložitější choreografií a také nejlepší režií a kamerou, které i v mezihrách dodávají filmu chytlavost. Sličná Kathryn McCormick v hlavní roli má výrazně navrch nad ostatními a taneční čísla jsou propracovaná do nejmenšího detailu. Předvídatenost děje je sice zřejmá, ale scénář Jenny Mayer se perfektně protíná s režií nepříliš ostříleného Scotta Speera jež má s režií jen minimální zkušenosti, ale ve výsledku to není vůbec znát. Nebývá zvykem, aby čtvrté pokračování svojí kvalitou předčilo nevýraznou dvojku a otravnou trojku ze které se v jedné závěrečné scéně vrátí Adam G.Sevani, ale tady k tomu došlo. Úbytek vkusné romantiky ve filmech je markantní a tenhle s tím hodlal něco udělat v kombinaci s dokonalými tanečními čísly. Vyšel z toho pro mě asi nejlepší film o tančení, který jsem kdy viděl, který energií nešetří a zamilovanost dvou mladých lidí se mu dá v pohodě věřit. Mé hodnocení: 80% ()

Reklama

F.W.Colqhoun 

všechny recenze uživatele

'Za to, že jste čuměli na blbej film, si můžete sami,' pomyslím si obvykle, když narazím na hodnocení jednou hvězdičkou nebo odpadem. Informačních zdrojů (TENTO nevyjímaje) je dnes dost a bolestným zážitků se lze snadno vyhnout. Na „Let's Dance: Revolution“ jsem jít musel, šlo o pracovní povinnost. A bylo to peklo. Že se nebude jednat o Bergmana (ani „Bezstarostnou jízdu“)jsem věděl, ale to, co jsem musel prožít, mi vyrazilo dech, připravilo o několik posledních iluzí a utvrdilo v několika paranoidních podezřeních (např. že generátory zápletek, naznačené Orwellem, skutečně existují, jedou na plné obrátky, neboť tohle nemohla zplodit lidská bytost). I přes pitomý scénář, nabuznělého hlavního hrdinu, ultra-mega-klišoidní dialogy a kreténskou hudbu (až na nasteroidovaný sampl „Pyramid Song“ od Radiohead a zlomek synťákové nádhery „Wait“ od M83) bych se ale přenesl – jde o devadesátiminutový videoklip, ne? Co mne ale zvedalo opakovaně z polstrované sedačky byl ne zcela nevinný pokus autorů navodit mylný dojem, že kroucení hýžděmi a saltování (ve značkových hadrech) mezi auty má jakýsi politický smysl (titul filmu „Revolution“ jsem dopředu chybně interpretoval jako deklaraci technologického posunu série a proto se nevyhnul jistému překvapení). Přestože o revolucích jakéhokoliv druhu nemám žádených iluzí a nejsem typ stavějící při každé příležitosti barikády, devalvující a nanejvýš konformní způsob, jakým autoři snímku naznačují způsob společenského protestu, mne hluboce pobuřoval a pobuřuje dokonce ještě teď, dva dny potom, co jsem se z kina po lobotomizujícím zážitku vypotácel – kdyby se autoři tomuto motivu vyhnuli, byl bych snad ochoten s přihlédnutím k žánrové škatulce hodnotit shovívavěji, přesto, že pro blbé dialogy prostě omluvu nenacházím. Pevně doufám, že ani individua mně neznámého druhu, kteří projekce tohoto typu filmů navštěvují dobrovolně, nebudou brát předkládaný a vlastně strašně cynický model ovlivňování společenského dění (něco chceme, korporace chtějí něco jiného, zatancujeme a korporace, kterým se náhle hodíme do reklamy na značkové hadříky, změní názor) vážně. Jeden bod za občasný důvod k hysterickému smíchu a skackavé kozy. ()

Vojťas 

všechny recenze uživatele

Naposledy to bylo Let's Dance 3D vs StreetDance 3D. Z tohoto souboje vyšel o trochu lépe britský StreetDance, který měl s předchozími "letsdénsy" společného mnohem více než zmiňované pokračování. Letos to je Let's Dance: Revolution vs StreetDance 2. A zde nekompromisně vyhrává pokračování oblíbené (jak pro koho samozřejmě) série. StreetDance 2 byl na hranici koukatelnosti a i těch 20% je hodně. Aktuální novinka, která je ode dneška v kinech, je jiná než její předchůdci a to v dobrém slova smyslu. Nápad tancování v netradičních prostorách se mi líbil (youtube prostě ovládá svět :-D), choreografie jako vždy povedená. 65% ()

Kamca_ 

všechny recenze uživatele

Tady se střídaly lepší chvilky s těma horšíma. Když se najelo na tancování, tak mě to nějak extra moc nebavilo. Neříkám, že bylo špatný, pár zajímavých kousků se tam našlo. Ale tu hudbu bych určitě změnila, aby z toho tak nebolela hlava. A pak měl film ještě další linku, tu romantickou. A ta mi sedla o něco víc. Když se to veme celkově, tak můžu dát maximum 55%. I když ze začátku to mělo vyšší laťku. ()

Galerie (60)

Zajímavosti (9)

  • V baru u Ricka, kdy Emily (Kathryn McCormick) tančí se Sheonem (Ryan Guzman) salsu a poté jdou k baru, Shon v jednom záběru Emily drží kolem ramen, v dalším záběru kolem pasu a v dalším zase kolem ramen. (Hanka13)
  • Při tanci v restauraci je možné si všimnout, že Emily (Kathryn McCormick) má masku nasazenou na očích, v jedné chvíli má masku nasazenou na hlavě, a po chvíli zase na očích. (Reesam)
  • V záběru, kdy skupina tančí v restauraci, je kameraman nachystán s kamerou v rohlíku na tácu, v dalším záběru ale prochází kolem s prázdným tácem. (Hanka13)

Reklama

Reklama