Reklama

Reklama

VOD (1)

Série(4) / Epizody(20)

Cestopisný dokument o motorkářské výpravě několika českých celebrit marockou pouští, Tureckem a Kavkazem. (oficiální text distributora)

Recenze (39)

zrx 

všechny recenze uživatele

50% Ale jen za ty obrázky Afriky :-) No musím říct, že motorky miluju a na takovou cestu bych se taky rád jednou vydal. Musí to být paráda a fakt asi makačka. Ale že by zrovna tahle skvadra se Zounarem a Noidem byly profíci, to se říct nedá. Oddělat spojku za těch pár km, to je mazec a docela mě dostal díl o cestě zpátky, ten je tak neuvěřitelně zkrácenej jen proto, že měl v háji spojku. Chápu že je to v Africe, ale pochybuju, že by se nedala spojka na BMW sehnat max za pár dnů, i kdyby jí měli posílat až z ČR. Tohle prostě nechápu, borci si to tam jedou užít, a zastaví je na jednu stranu taková "prkotina". Co mají dělat kluci co jezdí sami:-) A ještě je doprovázej 2 auta:-D se divím, že nevezou i karavan, aby se bylo kde vyspat. Hlavně že borci kalej, ale na ježdění nějak zapomínaj. Dobrej nápad napodobit anglický seriál, ale bohužel se to zrovna nepovedlo. Možná by to chtělo příště místo našich "celebrit" vzít opravdové jezdce a neřešit blbosti.. ()

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Sere*Brita a i mně jak říká kamarád :-). Nemám rád tohle slovo. Viděl jsem Kavkaz a bylo to celkem fajn, hlavně ty záběry na přírodu a silničky vedoucí v zářezu svahů vysokých hor. Pořad jako takový není nic originálního. Už před Liškou a spol. tu byl parádní MekŘehoř a spol. a i další . Celé to na mně trochu působí jako kopie a kalkul. prostě vejlet zadáčo co se ještě prodá jako ,,dokument''. Nejde tu totiž o žádné home video točené kamerou na helmě. Se serebritama tam jede nadupanej štáb se zázemím a kameramanem, který ty projíždějící stroje vždy musel točit a ty stroje vždy musely projíždět tak aby to na filmu vypadalo drsně, hezky a dobře... Tudíž nejsme u nějaké chlapské akcičky na motorkách v drsné divočině, kde když se něco podělá je to mazec, ale spíše u hraného dokumentu ve stylu Top Gearu. Na mojí svatou trojici J+J+H ale naše serebrity nebyly ani vtipné a vlastně ani moc nemluvily. Netvrdím, že si to serebrity celé poctivě neodjely a že je z toho nebolela záda a ,,spodky'' ale méně komerce je někdy více. Mám raději borce co se sbalí a bez sponzorů někam vyjedou, jsou tam jenom pro sebe a řeší spolu dobré i zlé bez toho že by se museli chlubit. * ()

Reklama

MrGregor odpad!

všechny recenze uživatele

Ubohá česká pseudokopie "Britského originálu"... snad všechno, co bylo na Mašinách kolem světa zajímavé, originální a vtipné je tu nudné, okopírované a únavné... navíc celkové zpracování, od kamery, přes zvuk po hlavní aktéry... Ewan a Charley mě určitým způsobem vtáhli do děje, získal jsem i určitou sympatii ohledně motorek, česká verze si mě svojí umělostí a sprostým vidláckým slangem rozhodně nezíská ... navíc Britové jeli "sami", kdežto naši čeští průkopníci se pyšní speciálními vozy na spodní prádlo a trika s límečky... ()

adelina8 

všechny recenze uživatele

Štěstí, že jsem první sérii viděla až jako poslední. Ta se opravdu moc nepovedla. O to lepší jsou další řady - Pavel Liška v tandemu s ostatními herci je boží a prostě celá sestava funguje. Někteří tu namítají, že pořad nemá žádnou vzdělávací hodnotu - no, já si myslím, že takové ambice ani nikdo neměl. Jde spíš o jakýsi cestopis nebo videodeník z cest, takže obsahuje jak faktické informace, tak i něco k pobavení a oživení. Pokud budu chtít čistě dokument o dané zemi, pustím si National Geographic. Takže když to shrnu: 1. série zbytečná, 2., 3. a 4. vynikající! ()

diablo26 

všechny recenze uživatele

Dal som 5* za to že to tu veľa ludí hodnotí ako odpad čo si tento počin vôbec nezaslúži. Aj keď prvá séria z Maroka nebola bohviečo ale tak na 2* to obstálo. S príchodom Pavla Lišku kvalita a zábavnosť rapídne stúpla, druhej a tretej sérií by som dal tak 4*. Dúfam že chalani usporiadajú po Kaukaze ešte väčšiu expedíciu. Do kolektívu dobre zapadol aj Jan Révai ktorý sa s Liškom dobre dopĺňa a o zábavu je tak vždy postarané, keby som mohol hneď sadnem na mašinu a idem s nimi... ()

Galerie (20)

Zajímavosti (10)

  • Motocykl, na kterém jel Václav Noid Bárta, patří producentovi akce, kulhajícímu řediteli karlínského divadla Egonu Kulhánkovi. Noid měl původně jet na menším enduru (jednoválec 600ccm), který si koupil řidič jednoho z doprovodných aut pro sebe. Protože odstoupil Petr Malásek a do týmu přišel Martin Zounar, který na enduru ještě nikdy neseděl, bylo rozhodnuto, že menší motorku dostane on a Noid pojede na větším dvouválci zraněného producenta. Lou Fanánek má svůj motocykl kubatury 990 ccm, ale protože se mělo jet "do písku", bál se, že by se svou mohl mít problémy při zvedání motorky po pádech a protéza by nemusela vydržet, načež se rozhodl jet na své vlastní čtyřkolce. Při jízdě po silnici měla vyšší spotřebu než plně naložené doprovodné auto. (TomasTT)
  • Denní spotřeba piva a vína celého týmu byla poměrně velká, s čímž byly problémy zejména v pouštních oblastech, kde mají běžně v "aubergu" k dispozici 5-10 lahviček piva. Tým se štábem za noc spotřebovali desetinásobek, a proto pivo sháněli místní prodavači ve všech okolních vesnicích mnoho hodin. I v Maroku, a to včetně bivaku v poušti, nebylo jediné místo, kde by byl problém sehnat alespoň víno. (TomasTT)
  • Záběry, kde Fanánek tankuje z 2litrové lahve, jsou zcela autentické. V poušti bylo možné benzín sehnat téměř v každé vesnici po 1-2 litrech. Bývá však mnohem dražší a ředěný naftou nebo petrolejem. (TomasTT)

Reklama

Reklama