Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Děti ulice z Jižního Bronxu se kreativně vyžívají v grafitti, breakdancu, rapu a vymýšlení nových dýdžejských technik. (oficiální text distributora)

Recenze (22)

kluk z Na 

všechny recenze uživatele

velice dobře zpracované, film o hiphopové kultuře a jak se tehdá žilo v New Yourku... těch 5* si zaslouží za upřímnost, žádné snažení spopularizovat tuto kulturu, pouze výpověď o které si nedokážu představit, že by mohla být falešná...každému z hlavních charakterů náleží element kterým se vyjadřuje a tím máme možnost pozorovat svištění kenů v rukou writera, práci dýdžeje za svejma fidlátkama či show talentovaného b-boye, který vystupoval v dnes už legendární tační skupině Rock Steady Crew ()

BrianStorker 

všechny recenze uživatele

Vzpomínám si na jednoho teenagera, který před mnoha lety každou neděli sledoval ORF 2 a pořad Okay, aby viděl The Rock Steady Crew, Grandmaster Flash, nebo Break Machine. Hltal každý krok, každý trik Crazy Legse, nebo Kena Swifta, miloval podmanivý hlas Baby Love při "Uprocking, Stabbing the air, If you wanna battle 'cause the beat's all there." Ten kluk založil taneční skupinu The Reges´ se kterou slavil úspěchy v různých discoklubech v Brně. Sám pak zvítězil v taneční soutěži v rámci ČSSR. O tomto filmu už tehdy věděl z časopisů Bravo, který mu posílala známá z NSR, a Populár... Až nyní měl tu čest jej shlédnout na vlastní oči...při jeho sledování měl husí kůži a slzy dojetí se mu draly do očí... bylo to jeho mládí a bezstarostná léta, kdy i on v brněnských parcích tančil se svou skupinou a z reproduktorů Tesly Condor se linula ta melodická, podmanivá melodie "Hey you, the rocksteady crew, show what you do make a break, make a move.." ()

Reklama

0811 

všechny recenze uživatele

Podprůměrná, nedůvěryhodná událost, vezoucí se na vlně vzrůstající popularity Hip Hopu v 80tejch letech a úspěchu filmů Wild Style 1983 a Style Wars 1983. Ambiciózně se tvářící projekt, snažící se kombinovat rádoby dramatickou příběhovou linii s autentickym a zasvěcenym pohledem, nesmyslně kastruje celou energii a dravost popisovaný kultury a prezentuje mělkou, učesanou a bezpečnou zábavu, zastřiženou přesně podle potřeb většinový skupiny diváků. Beat Street stylizuje hlavní postavy, graffiti writera Rema a dee jaye Kennyho 'Double K' Kirklanda, do rolí matnejch, nevýraznejch hrdinů a umělců, vášnivě a oddaně bojujících směšný klišé proti šedýmu městu a nespravedlnosti života. Jejich stupeň divokosti se pohybuje někde mezi Markétou Zinnerovou, Červenáčkem a rošťákem Pavlem Bémem. Fiasko plný nic neříkajícího graffiti, slabýho herectví a rádoby opravdovosti, zachraňujě snad jen breakdance od Rock Steady Crew, New York City Breakers a The Magnificent Force a účast street celebrit jako Afrika Bambaataa, Kool Herc, Melle Mel, Furious Five a mnoho dalších, díky nimž není Beat Street úplná ztráta času. ()

Han22 

všechny recenze uživatele

To co jsem čekal od série Breakin jsem dostal tady - náhled do počátku hiphop kultury. Celá tahle kultura je mi bytostně cizí - od směšných hader, gest, přes opěvování drog, násilí, drahých aut a děvek až po černošský rasismus proti bílým posledních let. A i když jsem během dekád měl pár oblíbených raperů či songů, prostě mám radši když se v hudbě zpívá než mluví. Takže mě nakonec překvapilo, že ten film byl celkem fajn. Žádné lkaní nad rasismem, žádné machrování (jsou tu černí, bílí i mexičani), jen parta lidí představující různé subkultury. Taneční battly jsou fajn (lepší než kdyby se rvali skutečně), graffiti je IMHO vandalství, breakdance opravdu jen točení na hlavě, DJing OK ale mám radši DJ´s co hrají taneční hudbu. A hudba fajn, styly jsou tu různorodé, spousta hostovaček a několik těch rapových songů je vlastně výborných (Beat Street Breakdown!). Příběh nulový, herci neurážející a jedna zbytečná smrt. Za mě slušné 3*, být to o něčem co mám rád, bylo by to za víc. ()

mchnk 

všechny recenze uživatele

Kořeny Hip Hop kultury a zobrazení základní myšlenky. V podstatě hobby, zábava, vyjádření sama sebe, přátelská rivalita, ale i nepřátelství a 100% nasazení k danému elementu. Ramon, Keny, Double K a všichni kolem nich tím naprosto žili. Způsob, jakým na to nahlíželi byl prostý, civilní a rozhodně ne s úmyslem prosperovat na talentech a kultuře. Vývoj šel dál 90. léta jsou, co se týká Hip Hopu, absolutní vrchol. Po roce 2000 to šlo z touto kulturou absolutně na druhou stranu a sešla z původního záměru. Dnes, skoro 30let po zrodu, je to v podstatě v troskách, pár děcek natrénuje přitroublou sestavu stejných primitivních a snadno naučitelných pohybů a už dělají Hip Hop i oficiálně v TV. Když jsem viděl poslední mistrovství ČR v Breakdance, smál jsem se a přitom si zoufal, je to prostě už dávno v prdeli. Tenhle film by měl vidět každý, kdo si chce začít s touto kulturou, kde je potřeba brát Hip Hop jako jednotné slovo pro rap, djing, breakdance a graffiti. Double K by se nestačil divit. R.I.P. Ramo ()

Galerie (37)

Zajímavosti (4)

  • Film bol sponzorovaný športovou firmou Puma. Väčšina obuvi je práve od tejto spoločnosti. (toi-toi)
  • Beat Street je prvý americký film, ktorému vyšiel viac ako jeden soundtrack. Vydané boli celkovo tri, avšak do predaja sa dostali len dve verzie. (toi-toi)
  • Pôvodne mali tanečné zoskupenia New York City Breakers a Rock Steady Crew hrať samých seba. (toi-toi)

Reklama

Reklama