Love Get Chu: Miracle seijú hakušo
Japonsko,
2006, 24 min
Tvůrci:
Marie KoizumiScénář:
Naruhisa ArakawaKamera:
Acuši NakajamaHudba:
Juki MacúraHrají:
Megumi Takamoto, Maria Jamamoto, Rjóko Šintani, Jurika Očiai, Azuma Sakamoto, Naozumi Takahaši, Kotono Micuiši, Masako Nozawa, Acuko Enomoto, Jasunori Macumoto, Juka Imai, Kimiko Kojama (více)Hrají
Megumi Takamoto
Japonsko
Nejlepší seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Magi: Sindibádova dobrodružství (2016) (seriál)
Slayers - Lina, postrach banditů (1995) (seriál)
Maria Jamamoto
Japonsko
Nejlepší seriály:
Elfen Lied (2004) (seriál)
Slayers - Lina, postrach banditů (1995) (seriál)
School Rumble (2004) (seriál)
Rjóko Šintani
Japonsko
Nejlepší seriály:
Mahó šódžo Madoka Magika (2011) (seriál)
Slayers - Lina, postrach banditů (1995) (seriál)
Non non bijori (2013) (seriál)
Jurika Očiai
Japonsko
Nejlepší seriály:
Bleach (2004) (seriál)
Kimi ga nozomu eien (2003) (seriál)
Midori no hibi (2004) (seriál)
Azuma Sakamoto
Japonsko
Nejlepší seriály:
Blood+ (2005) (seriál)
Clannad (2007) (seriál)
Pandora Hearts (2009) (seriál)
Naozumi Takahaši
Japonsko
Nejlepší seriály:
Kamikaze kaitó Jeanne (1999) (seriál)
Tennis no ódži-sama (2001) (seriál)
Toriko (2011) (seriál)
Kotono Micuiši
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Masako Nozawa
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ping Pong The Animation (2014) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Dragon Ball Z (1989) (seriál)
Acuko Enomoto
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hikaru no go (2001) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Jasunori Macumoto
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Juka Imai
Japonsko
Nejlepší seriály:
Mušiši (2005) (seriál)
Hvězdný erb (1999) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Kimiko Kojama
Japonsko
Nejlepší seriály:
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Posel klamů (2004) (seriál)
Mai-HiME (2004) (seriál)
Nobuo Tobita
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Juka Okada
Japonsko
Nejlepší seriály:
Mairimašita! Iruma-kun (2019) (seriál)
Čihajafuru (2011) (seriál)
Ayakashi Ayashi (2006) (seriál)