Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Po malém nedorozumění, které nakrátko narušilo hladký chod velkého hotelu Modrá hvězda, přichází do zchátralého stejnojmenného hotýlku jeho nová mladá majitelka Zuzanka. Odhodlaná postavit upadající dědictví na nohy, začne prohánět tři mládence, kuchaře Zdeňka Junka, básníka Františka Sojku a hudebního skladatele Jirku Tůmu. Navlečeni do číšnického fraku a kuchařské čepice si mají odpracovat svůj dluh za několikaměsíční bydlení v hotelu. Jirka, stejně jako jeho dva kamarádi, podlehne kouzlu nové šéfové a doufá, že bude tím, kdo se stane jejím vyvoleným. V té chvíli ovšem přichází Vladimír Rychta Rohan, který hodlá dostát rodinné tradici a uspořádat v hotelu Modrá hvězda zásnubní hostinu. Bez ohledu na jeho stav. To se ovšem pranic nelíbí jeho svéhlavé snoubence Miladě Landové. Naštěstí je tu sympatická Zuzanka, která okouzlí neobvyklého hosta natolik, že zruší zasnoubení a dá přednost manželství s roztomilou, byť chudou hoteliérkou. Nešťastně zvolený text telegramu, kterým nadšený Vladimír oznámí své rozhodnutí rodině, je příčinou řady komplikací, které vedou nakonec k tomu, že Zuzana skončí v posteli Milady, Vladimír v uniformě recepčního a Milada s Františkem na policejní stanici. (TV Nova)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (213)

bartias 

všechny recenze uživatele

Půvabný sirotek Zuzanka zdědí hotel. Nejde však o nadnárodní luxusní Modrou hvězdu v Praze 1, ale o polorozpadlou barabiznu Modrá hvězda ve čtvrtém okrese. Jejím jediným nájemníkem je naštěstí elegantní Vladimír a vše dopadne tak, jak má ve správné romantické komedii dopadnout. Oldřich Nový je ”nesmrtelný”, Nataša Gollová roztomilá a milým ”bonusem” je vedlejší role Adiny Mandlové. ()

ClintEastwood 

všechny recenze uživatele

Historie naší domácí tvorby je velice pestrá a bohatá. Když přeskočím počáteční éru němých filmů, je mým koníčkem sledování filmů od 30. let až zhruba po první polovinu 90. let (ovšem zde shledávám světlá místa jen skutečně mimořádně). Tzv. filmy pro pamětníky, ve kterých zářily herecké hvězdy tehdejší doby jako Vlasta Burian, Oldřich Nový, Jaroslav Marvan, Theodor Pištěk, Hugo Haas, Čeněk Šlégl a spousta dalších, považuji za absolutní vrchol naší tvorby, který doposud nebyl (a předpokládám, že už nikdy nebude) překonán. A Hotel Modrá hvězda patří na pověstný piedestal hned vedle těch nejlepších Burianových filmů. ()

Reklama

Ištván87 

všechny recenze uživatele

Nataša Gollová byla zkrátka a dobře nejlepší. A hlavně jí to ohromně slušelo s Oldřichem Novým, který tu opět odvádí kus záslužné práce. K tomu připočtěme jeho výstupy spolu s trojicí Pivec-Pešek-Novotný ("Ještě něco?" "Ne, já jen chtěl vidět jaké budete dělat obličeje.") a neskutečnou plejádu hvězd ve vedlejších rolích a není co řešit. ()

BeranSon 

všechny recenze uživatele

Opět stejná romantická komedie o nesmělém laškování mezi dvěma osůbkami v čele s bezchybným Oldřichem Novým . Ten chlap byl v tu dobu pro ženy bohem, doufám že se to poštěstí i mě. Jen škoda že film mě nepobavil tak kvalitně, jako jiné snímky s tímto protagonistou. - 6/10 - ()

Expendable 

všechny recenze uživatele

Nevěřil bych, že to někdy napíšu, ale kam se hrabou dnešní české filmy na tuto klasiku. Tak nenásilné chování, povídání si o zajímavých věcech v podání skvělého verbálního projevu. Stejně jako snímek Kristián dokazuje, že pan Nový dokáže zahrát různé povahové rysy, skromnost, nerozvážnost, nejistota až k mírně namyšlenému zbohatlému floutkovi. ()

Galerie (11)

Zajímavosti (17)

  • Dům, který představoval Hotel Modrá hvězda ve II. okrsku, se nachází v Praze v Charvátově ulici č. 6. Druhý hotel Modrá hvězda byl postaven ve filmových ateliérech. (Kulmon)
  • V titulkoch sa objavilo, že pôvodný námet na veselohru je dielom spisovateľky Marie Svobodové. Filmovým historikom sa nepodarilo zistiť, o koho vlastne ide. Je predpoklad ,že meno je iba pseudonym, nakoľko sa film natáčal v dobe protektorátu a osoba by bola pre vtedajší vládnuci systém neprijateľná. (Raccoon.city)
  • Scenárista Václav Wasserman predkladal svoj scenár, ktorý sa vtedy volal iba "Modrá hvězda", na posúdenie Vladislavi Vančurovi, ktorý bol od konca 30. rokov až do konca protektorátu lektor nových filmových projektov a scenárov. Jeho posudok znel: "Texty filmu skôr pripomínajú texty operetné a nedbajú príliš občianskej logiky." (Raccoon.city)

Reklama

Reklama