Reklama

Reklama

Fioravante se rozhodne stát se profesionálním Donem Juanem, aby pomohl svému příteli Murraymu, který je na mizině. S Murrayem působícím jako jeho „manažer" se rychle ocitne mezi dvěma mlýnskými kameny - láskou a penězi. (Filmbox)

Videa (8)

Trailer

Recenze (64)

Radek99 

všechny recenze uživatele

John Turturro má tak výrazně allenovský rukopis, že se nechce věřit, že to doopravdy napsal a režíroval on a Woody Allen v tom ,,jen" hrál. Stejný druh humoru, stejně ironický pohled na stárnutí, vztahy i život, stejně sarkastické dialogy, obsese krásnými ženami i erotikou, podobná hudba a uhranutí New Yorkem... Příběh je to vlastně banální, v něm není síla Turturrova/Allenova snímku, ta je v eleganci, s jakou je zahrán a vyprávěn. V žánru allenovské komedie se John Turturro s Fading Gigolo překvapivě neztratil... ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

Taková "allenovka nové generace", s příjemnou hudbou, civilní kamerou, a hodně divnými postavičkami. Asi bych potřeboval hlubší vhled do židovské problematiky, nebo alespoň hlubší znalost Woodyho newyorské tvorby, protože většina postav a motivů souvisejících s židovstvím byla nepochopitelná až nestravitelná. Souhlasím s kolegy, že Vanessa už má žhavé roky dávno za sebou, to ale úplně neplatí o Stonce, která neváhala vytasit poprsí. Taková brooklynská jednohubka a možná jedna z posledních /skoro/hlavních rolí WA. ()

Reklama

ABLABLABLA 

všechny recenze uživatele

Velmi milé překvapení. John Turturro si napsal roli přímo na tělo. Jako upřímně jeho věková kategorie mě absolutně neláká a ani to není bůhvíjaký krasavec, ale tady působil tak sexy, až se mi tomu nechtělo věřit a přiznám se, že jsem Sharon a Sofií záviděla. No a teda závidím jim i jejich postavičky... to chci taky, až budu v tomto věku :) Hrozně mě rozesmál záběr na židovské děcka, co si na ulici nechávaly nakudrnatit ty divné prameny po stranách a čučeli na tu hádku u "bouračky". Prostě dokonalé. "We don't play baseball. We are very serious people. We have to study." řekl 12letý židovský ogar. A následovalo "I don't understand the concept of competition.", načež ten posměšný pohled malého černocha "He doesn't understand the concept." A potom, když židovského chlapce Woody nastavoval, jak má stát při odpalování "Band over. You look like a question mark." Perfektní scéna. Film sám o sobě je dobrý, ale nejlepší jsou na něm právě určité jednotlivé scény, které pobaví nebo nažhaví. A vůbec všem tady ty role naprosto seděly, Woody taky hrál přesně takové postavičky, co vždycky. Sofía byla zase smyslná a sexy jako vždycky. Hodně povedený snímek, který musím pochválit. ()

Lacike 

všechny recenze uživatele

Linia s gigolom Turturrom, jeho pasakom Allenom a ich vzajomne rozhovory su v takom typickom zabavnom Allenovskom style aj ked na jeho majstrstyky to zdaleka nema. Ovela lepsia je romanticka linia s Vanessou Paradis, ktora je nabita emociami. Skoda, ze vo filme ma tak maly priestor. Keby sa cely film venoval len jej, tak to mohla byt prekrasna romantika. Takto je to len prijemna Allenovska jednohubka, ktoru nahodou nenapisal Allen. 6/10. ()

F.W.Colqhoun 

všechny recenze uživatele

John Torturro má za sebou asi zvláštní zkušenost: Jeden si jako herec s ambicemi horko těžko zajistí režii filmu, jako posilu přizve hrajícího režiséra, a ten z ničeho nic a jako z udělání píše a režíruje místo něho. Bylo to tak? Nebylo? Je evidentní, že přinejmenším svou postavu si Woody napsal sám [k útočící židovské domobraně: What is this? I think you've got the wrong guy. I've already been circumsized! ], a i když možná přímo nehulákal non-stop megafonem na štáb, je nesporné, že přítomnost na placu či jen vědomí angažmá newyorské ikony mělo na hnětení tvaru zásadní vliv. Všechno, co tu není Woody, je televizně mdlé. Dobře, že toho není moc, ale není jisté, že by vznikl lepší film svého druhu, kdyby byl poměr složek namíchán v jiném poměru. Pro příznivce je dokonalá slast vidět Woodyho Allena zase jednou plně soustředěného na herecké úkoly, bez ohledu na to, že se jich zhošťuje stále stejně (dobře). Torturrův přínos spočívá v romantické rovině filmu. Ta ho posouvá blíže k neosobité hallmarkovosti sobotně odpoledních televizních výplní v takové míře, jakou by Woody Allen ve vlastní produkci nikdy nepřipustil. Vidět ho ale v něčem takovém je skoro zajímavé a někteří si vzpomenou na Zahraj to znovu, Same, film, který Woody zkraje své kariéry svým přínosem obohatil, zároveň ale úplně nepohltil. Na všechny v luxusním ansámblu, jaký jsou pro své nevelké filmy schopni zajistit jen režírující herci, se skvěle kouká a to je asi tak to nejlepší, co lze o nich říci. Donde hay amor, hay dolor. ()

Galerie (70)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno