Tvůrci:
Ben BocqueletHudba:
Ben LocketHrají:
Dan Russell, Teresa Gallagher, Kerry Shale, Kyla Rae Kowalewski, Jacob Hopkins, Terrell Ransom Jr., Hugo Harold-Harrison, Mic Graves, Sandra Dickinson (více)VOD (4)
Série(6) / Epizody(240)
Obsahy(1)
Každodenní trampoty bláznivé rodinky v bláznivém světě. Převratný britský animovaný seriál pro děti i jejich rodiče a zvířecí společníky. (Česká televize)
Recenze uživatele honajz2 k tomuto seriálu (244)
The Origins: Part 2 (2016) (S04E21)
Tak v druhém díle o "zrození" Darwina už jsem se konečně dočkal toho, co jsem chtěl - spousta geniálních scének, šlapalo to přesně jak mělo a navíc jsem se dozvěděl, jak většina obyvatel Elmoru vypadala 8 let zpátky - no nedej tomu plný počet. 5* ()
The Girlfriend (2016) (S04E22)
Byly momenty, kdybych tu pátou hvězdu i dal, ale stejně to nemělo takový drive, jaký mohlo, takže radši zůstanu u silných 4*. Stejně je ale zajímavé, že i když už jsem za polovinou, stále mě ten seriál skvěle baví. Nějaký pokles je znát, ale fakt mírný, skoro až nepatrný. Silné 4* ()
The Advice (2016) (S04E23)
Zase jedna z těch epizod, které k dokonalosti něco chybí, ale i tak se na ni dobře dívá a rozhodně pobaví. 4* ()
The Signal (2016) (S04E24)
Tak tohle bylo hodně slabé. Nápad zajímavý, ale ne zrovna povedený a s nudným příběhem. Nebýt závěru, jdu s hodnocením níž, takhle to je na hodně slabé 3*. Zatím druhá nejhorší epizoda z celého seriálu. ()
The Parasite (2016) (S04E25)
Epizoda jak od Cronenberga :D Ale proč ne, vždyť kvůli těmhle a podobným absurditám se přece na Gumballa dívám... 5* ()
The Love (2016) (S04E26)
Zvláštní koncept, někdy funkční a někdy ne, ale převažovaly u mě spíše kladné dojmy, takže 4*. A v závěru mě pobavil odkaz na Whatever Happened to Robot Jones?, což je skoro zapomenutý seriál (v Česku nikdy nevysílaný), taky z produkce CN. A robot se v něm v jedné epizodě taky zamiluje do... no uvidíte sami. 4* ()
The Awkwardness (2016) (S04E27)
Napoprvé to bylo vtipné a funkční, ale na podruhé skoro to samé už spíš nudilo, než bavilo. Světlé momenty se samozřejmě našly, to ano, ale doufám, že z toho v budoucnu nebude trilogie... Silné 3* ()
The Nest (2016) (S04E28)
Námět přímo geniální, ale i když jsem do určité chvíle z té epizody byl nadšený, na konci jsem stejně měl pocit, že se s tím dalo mnohem víc vyhrát. I tak ale dám silné 4*. ()
The Points (2016) (S04E29)
Takže - zase skvělý námět, ale ne plně využit. Akorát tady nechápu, kde se stal problém, absurdních nápadů je zde mraky... Každopádně se po dlouhé době vrátil Tobias do hlavní role. Silné 4* ()
The Bus (2016) (S04E30)
Po nějaké době geniální epizoda, u které jsem se celou dobu skvěle bavil, měla správně šílený nápad, který perfektně gradoval, tudíž ten plný počet je samozřejmostí. 5* ()
The Night (2016) (S04E31)
Tak tady ten nápad vyšel skvěle a snad každý sen měl něco do sebe. Nejvíc mě ale pobavil ten Sussiin a ten Alanův, který byl... něčím naprosto jiným, co by člověk čekal :D. 5* ()
The Misunderstandings (2016) (S04E32)
V závěru se to sice perfektně spojilo dohromady, ale stejně to bylo poněkud slabší. Asi na tom má svůj podíl i ta strašně utnutá závěrečná scéna. Silné 4* ()
The Roots (2016) (S04E33)
Skvělý námět, bavil jsem se též skvěle, sice to finále bylo ne zrovna nejlepší, ale na slabých 5* to ještě je. ()
The Blame (2016) (S04E34)
Kdesi jsem četl (nejspíš na ČSFD), že Gumball je South Park pro děti. U většiny epizod bych s tímhle přirovnáním zrovna nesouhlasil, ale tady sedí neskutečně. Snad ani tvůrci South Parku by se za ten díl nestyděli. Epizoda je to jinak hodně povedená, se skvělým závěrem a skvělým - nevěřím, že to píšu - hudebním číslem... 5* ()
The Detective (2016) (S04E36)
Ne tak dobré, jak to mohlo být a jak to dle námět vypadalo. I tak je to ale fajn epizoda. 4* ()
The Fury (2016) (S04E37)
Dalo se z toho vytřískat víc, ale jinak fajn. A to i přes to, že anime zrovna nemusím - a tady je anime tak půlka epizody. 4* ()
The Compilation (2016) (S04E38)
Tyhle sledy scének většinou končí blbě a tahle epizoda se z větší části neliší, navíc Gumball s Darwinem zde byli nejmíň vtipný snad ze všech epizod celého seriálu. A všechno končí jednou milou písničkou, o které doteď nedokážu říct, zda se tam hodí či nikoli... Jenže dát téhle epizodě jen 3*, když jsem z jedné scénky dostal záchvat smíchu takový, jako už nějakou dobu ne, by byla pitomost. Sice tahle scénka zachraňuje ten ne příliš povedený zbytek, ale i tak. Slabé 4* ()
The Scam (2016) (S04E39)
I tady se z toho dalo vytřískat víc. Ale zase jsem rád viděl Carrie v hlavní roli a máme tu druhý náznak něčeho, co přijde už v příští sérii... 4* ()
The Disaster (2016) (S04E40)
Zvláštní epizoda, která tenhle svět opět posouvá jinam, než je u animáků zvykem a taky je jedna z nejdramatičtějších. I tak se tu dá ale dobře pobavit a na pilot páté série se hodně těším. Já ho už teda viděl, napnutý jsem byl hodně, ale jeho hodnocení si nechám na jindy. Každopádně 4.série byla zakončena dobře. 5* ()
Série 5 (2016) (S05)
Objektivně je celá 5.série na silné 4*, ale zase se tady objevilo tak velké množství skvělých epizod (např. The Rerun, The Puppets, The Potato, The News, The Matchmaker, aj...), že musím trošku nadhodnotit a těch slabých 5* dá. Tahle série totiž dokázala, že kvalita Gumballa nekleslá - a pokud jo, tak skoro nepatrně. ()