Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Dívčí taneční skupina pod vedením slavného manažera a choreografa Evanse slaví úspěchy po celém světě. Uhlídat tento rej krasavic je pro Evanse úkol vskutku heroický. Snad proto u něj platí cosi o tom, že účel světí prostředky. Musí totiž udržet nejen profesionální kázeň, ale především i kázeň morální. Muži, to znamená vztah – sex – manželství – sňatek – dítě, cokoliv z toho znamená pro dívku konec kariéry, pro Evanse hledání nové tanečnice a pro soubor narušení disciplíny. O to větší zděšení zavládne u Evanse, když ve svém pokoji, uprostřed úspěšného turné, nalezne nemluvně. Je třeba zachovat chladnou hlavu a především nezpochybnit svou autoritu. Co ovšem není pro mistra improvizace, jakým je Louis de Funes, zas takový problém. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (251)

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

Nezabudnuteľný komik. Keby jeho nenasadili do tých filmov, v ktorých hral, tak by boli o dve triedy slabšie. To isté platí aj pre Piti piti pá. Má množstvo hlášok, ale tie nemožno ani publikovať, lebo sami o sebe nie sú až tak vtipné. Vtipné sú Funesovym podaním. A tým je on špecifický. Že len výrazom tváre alebo gestikuláciou urobil aj z ničoho žart. ()

Sokkk_y 

všechny recenze uživatele

Z dosavadních zhlédnutých Funesových komedií je tahle z nich - co se týče vtipu - asi nejslabší, ale o to více člověka upoutá moderní prostředí a slavné Piti piti pa (jestli to je teda logicky možné). Už hned počáteční skládání hitu ve mě vzbuzuje nepotlačitelný smích a když pan Evans skočí na podium a začne tancovat s těma dívčinama, nestačím se divit. Právě hezké taneční vložky, skvělá "pitipátská" hudba, moderní nádech, holky ze 70. let a hlavně nesmrtelný humor Louise de Funes dělají z tohoto jinak obyčejného filmu parádní komedii. ()

Reklama

gabin(a) 

všechny recenze uživatele

Spolu s Oscarem můj nejoblíbenější Funésův film. Asi nepatří k jeho nejlepším, ale čert to vem! Je prostě kouzelný! Krásné prostředí a super hudba, kterou moje všechny děti milovaly od malininka, stejně jako celý film. Od začátku do konce se bavíme, i když to vidíme po stopadesáté. Evan Evans dobývající se s parukou v ruce k vystrašenému Filipvi, casting s tlustou uchazečkou, Evansovy intriky, aby zabránil ztrátě Francoise, vážení a odměřování jídla, mafiáni, markýz Rostolli a hlavně vyprávění pohádky - to všechno milujeme. A na stejném semaforu v Nice nám jako naschvál naskočila červená, tak jsme si to odrecitovali:-) A ty hadry, co tam mají holky na sobě, bych si klidně oblíkla i dneska, kdybych měla tu postavičku. Evana Evanse by chudáka dneska pranýřovali za propagaci hubenosti. ()

lekr 

všechny recenze uživatele

Nápad není tak špatný, ale ve výsledku se to vůbec nepovedlo. Funes není žádný přelomový tanečník a v roli choreografa je dost směšný, i když se snaží sebevíc. Bohužel ale ne svým cholerickým výstupem, ale tím jak se do role zoufale nehodí. Další vadou filmu je spíše protekčně dosazený Funesův syn Olivier, který vůbec, ale vůbec neumí hrát. K tomu ještě hodně hloupá hudba, ještě hloupější taneční choreografie a máme tu smutně podprůměrnou záležitost, ve které mě tentokrát zklamal i samotný Louis. Jaká škoda... ()

Xmilden 

všechny recenze uživatele

Pro mě tohle nikdy nebyl oblíbený Funesův kousek. Několik zábavných situací u mě nevyplní tu celkovou prázdnotu a na konci zbytečně natáhnutou želatinu. Musím ale uznat, že Funes se do role tanečního velmistra hodí neuvěřitelně přesně. Ostatně do které role se on nehodí:) Veliká škoda že první polovina je daleko lepší než ve druhé půlce zápletka s dětmi. 60% ()

Galerie (39)

Zajímavosti (17)

  • Ve Francii měl film premiéru 18. září 1970, s dvěma a půl milióny diváků se ale dostal jen na 15. pozici v úspěšnosti ve francouzských kinech. Naproti tomu výrazný úspěch zaznamenal v Německu a v zemích východního bloku, kde jej v kinech vidělo 33 miliónů diváků. (argenson)
  • Serge Korber sa v roku 2001 vyjadril, že: „V mysli Louisa de Funèsa bol film veľmi nafúknutý projekt: hudobná komédia s tridsaťročnými chlapmi, ktorú malý virtuóz s revolučnými metódami pripravil na pop music. V porovnaní so Žandármi to bola takmer avantgarda!" (Arsenal83)

Reklama

Reklama