Reklama

Reklama

Tetovaný

  • Francie Le Tatoué (více)
Trailer

Félicien Mézeray (Louis de Funès) prodá všechno. Jednoho dne výhodně zpeněží i obraz Modiglianiho, který mu nepatří. Je totiž vytetovaný na zádech chlapíka Legraina (Jean Gabin), který se tak postará o pěkná překvapení a zábavu. Louis de Funès a Jean Gabin hned ve dvou pyžamových modelech! (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

Videa (2)

Trailer

Recenze (197)

classic 

všechny recenze uživatele

• Spojenie Funèsa a Gabina v jednom komediálnom počine, síce vo mne od samého začiatku vzbudzovalo nemalé, rozumej, mimoriadne pozitívne očakávania, ale zase na strane druhej, som sa trochu viacej obával toho, či ma náhodou zase tak opätovne nesklame najmä samotný režisér, ktorého režisérska tvorba je zväčša mojej osobe, nie príliš extra naklonenou, a to i napriek tomu, že sa v nej zvyčajne objavoval i renomovaný Jean Gabin. • V samom úvode ale všetko vyzeralo ešte pomerne veľmi sľubne, keď som priam nasával tieto dve herecké legendy francúzskej kinematografie, a to konkrétne v spoločnej a obzvlášť dynamickej, otváracej sekvencii, keď si "Fufu", v totálne nastávajúcej eufórii vášnivého zberateľa obrazov, náhle všimol, že vážený gróf má na svojom chrbte "vytetovanú" reprodukciu Modiglianiho, kedy som sa vlastne behom ozaj krátkeho okamihu, ihneď dozvedel, s čím by som mal teoreticky počas nasledujúcich, zhruba 90 minút, celkovo počítať, pričom akonáhle sa postavy presunuli na iné, odľahlejšie miesto s potenciálnou renováciou letného sídla, tak vtedy som sa oveľa intenzívnejšie zaujímal nielen o to, či si jeden z protagonistov, svoju „zbierku” napokon rozšíri aj v takto bizarnom počínaní, keď by ho chcel doslova „zodrať z kože”, ale aj o to, či sa udalosti stočia presne takým smerom, ktorý by nakoniec vyhovoval obidvom stranám? • Totižto, určite neurobím chybu, ak poviem, že bude pre neho „ťažkým orieškom”, ktorý poriadne rozlúsknuť, nie je vôbec jednoduchou záležitosťou, a to ani nehovoriac o ďalších, prípadných postavách, ktoré by postupne mali vstúpiť do diania. • Lokalita sa pravdepodobne zmenila, no pohnútky postáv sa akosi len opakovali, až sa divák miestami cítil byť nimi málo otráveným, že si vzápätí povzdychol, aký premárnený potenciál! • Herci sa snažia, ako môžu, i keď neviem, či sa dokonca vo svojich rolách občas nestrácali, či povedzme neprehrávali? • Pán František Filipovský bol možno ešte lepším, akým býval sám Originál, a práve preto budú mať jeho filmy vždy nábeh k priaznivejším hodnoteniam, než by tomu bolo trebárs v opačnom prípade... ()

Bouřňák 

všechny recenze uživatele

Když si zapnu komedii, navíc s Louisem De Funes, tak očekávám příjemný, líbivý, nekřečovitý humor a skvělý dabing Františka Filipovského. Dabing byl opět úžasný, ale děj už tak moc ne. Kromě pár vtipných momentů jsem se příliš nebavil a nakonec i usnul. Gabin je v tomto filmu skutečně vůdčím hercem, ale ani pohled na tohoto velikaná francouzského filmu mi ke štěstí moc nepomohl. Takže vícekrát už tento film neuvidím - bohužel zklamání. ()

Reklama

bobstock 

všechny recenze uživatele

Gabin s Funésem jedou pěkně na plno po celou dobu, škoda, že chvílemi se to od prvopočátečního uzlíku ala zádového tetování od Modiglianiho veze na situačních scénkách kdesi na zámku a člověk přestává vnímat, kde že je ten problém kvůli kterému se dvě hlavní postavy neustále handrkují. Jinak v dnešní hyperkorektní době si nelze nevšimnout černocha sluhy, kterému tam v pár scénách pěkně rasisticky zatápí, možná proto bude tento film v budoucnu trezorový. Zbytek už je klasická taškařice našeho mladíka. PS: jakožto fanouška MMA je tu doslova geniální scénka spárování asi prvního francouzského mix martial arts sportu. :D 70% ()

Mariin 

všechny recenze uživatele

Tento film patří k tomu lepšímu, co považujeme za komedie s Louis de Funesem, i když nedosahuje takových kvalit jako např. Četník ze St. Tropez nebo Smolař. Zde role svérázného šlechtice navíc perfektně sedne Jeanu Gabinovi. Scénář se mi sice zdá trochu slabší, ten konec mi připadal nějak nedotažený, ale celkově lze hodnotit film dobře. Velmi kvalitní dabing (F. Filipovský). Zvláště "úchvatné" jsou salvy smíchu "Funesovy" manželky, to je opravdu síla... ()

Petrus1 

všechny recenze uživatele

Po asi pěti filmech, které jsem nedávno viděla, ve kterých Gabin hraje ještě v plné kráse a síle je zvláštní ho zase po dlouhé době vidět jako „dědka“ – to by ho skoro člověk nepoznal! :-) Taky se tady háže milionama…já teda umění nerozumím vůbec, ale nechtěl by mi třeba někdo za mou kérku opravit barák! :-D Já už teda nevím, kterej umělec ji dělal, ale snad by nějakou cenu mohla mít? Teda aspoň tu výrobní…ale za tu si toho asi moc neopravím! Je pravda, že bych teda asi taky musela trénovat a hubnout, aby byla v původním stavu, no a pak si zase nacpat pupek a pořádně se ožrat! Tak to hubnutí asi teda vynechám. :-D Taky se mi líbala žena telefonního maniaka Funése…ta ženská se směje jako celej kolektiv! Asi jako já. :-D A naprostou genialitu spatřuju v obraně svého majetku! Samopaly, granáty, hladomorna…si budu muset taky něco takovýho pořídit! Ale odmítám přistoupit na buzení trubkou. To nikdy! Já vím, už s tímto komentem končím: „Děte s těma kecama doprdele!“ Já už jdu, když to říká i pan Filipovský… ()

Galerie (27)

Zajímavosti (7)

  • Jean Gabin a Louis de Funès - tito dva naprosto rozdílní herci až do poslední chvíle odkládali souhlas s natáčením filmu. Před tím se spolu setkali ve filmech Napoléon (1955), Napříč Paříží (1956) a Gentleman z Epsomu (1962) - ve všech třech filmech přitom Louis de Funès hrál pouze vedlejší role. (Kulihrášek)
  • O tomto filmu, zejména o vztahu mezi Jeanem Gabinem (Legrain) a Louisem de Funèsem (Félicien Mézeray), koluje spousta informací. Nicméně jejich rivalita nebyla taková, jak si všichni myslí. Dokonce se v některých scénách na začátku dobře bavili a rozesmávali se navzájem – to je zachyceno v závěru filmu, kdy spolu obědvají. Hlavním důvodem, proč spolu na place moc nemluvili, byl fakt, že každý z nich preferoval jiný styl herectví. Gabin byl pedant, který se učil text do nejmenšího detailu a také ho dodržoval, kdežto Funès byl improvizátor, který potřeboval znát pouze podrobnosti o scéně. Jeho postava ve všech komediích byla prostě vhozena do určité situace a bylo pouze na něm, jak z nich vybruslí. Gabin se tak potřeboval soustředit na scénář, kdežto Funès si promýšlel možné východiska z těchto scén. A tak se stávalo, že díky Funèsově improvizaci musel být scénář upraven, aby dával smysl. Každopádně v době natáčení nebyl scénář hotov a dá se říct, že se psal za pochodu. (Untentrauer)

Reklama

Reklama