Reklama

Reklama

Tetovaný

  • Francie Le Tatoué (více)
Trailer

Félicien Mézeray (Louis de Funès) prodá všechno. Jednoho dne výhodně zpeněží i obraz Modiglianiho, který mu nepatří. Je totiž vytetovaný na zádech chlapíka Legraina (Jean Gabin), který se tak postará o pěkná překvapení a zábavu. Louis de Funès a Jean Gabin hned ve dvou pyžamových modelech! (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

Videa (2)

Trailer

Recenze (197)

RHK 

všechny recenze uživatele

Jen podprůměrný scénář má komedie Tetovaný o nezkrotné touze obchodníka odkoupit tetování na zádech urozeného legionáře. Na tři *** ji vyzvedává jen herecké umění Jeana Gabina a překvapivě snad i ještě více Louise de Funèse. Skluzavka do hladomorny byla ovšem taky výtečná... Mimochodem - údajný autor tetování Amedeo Modigliani byl osobitý "prokletý" italský malíř, který se zaměřoval především na portréty. Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=XSkbAzxGpZk ()

dr.jacoby 

všechny recenze uživatele

Čo všetko sa môže prihodiť, keď ziskuchtivý obchodník s umeleckými dielami túži za každú cenu získať vzácny obraz vytetovaný priamo na tele stárnuceho aristokrata. Fantastická zábava v podaní velikánov francúzskeho filmu Louisa de Funesa a Jeana Gabina. Film ma skutočne príjemne prekvapil, jednoducho bavil som sa viac, ako som čakal. A páčil sa mi aj milý záver filmu, nafúkaný obchodník sa postupne mení v riadneho pôžitkára. Znovu spomeniem vynikajúci cs.dabing, ktorému velí František Filipovský. ()

Reklama

necisty 

všechny recenze uživatele

Když jsem byl malý, tak se mi to líbilo víc, což je divné z toho důvodu, že jsem to jistě nemohl chápat tak jako dnes. No ale sranda to pořád je a tady tvůrce konečně napadl i nějaký jiný příběh než s dcerou Funese. Tady žádná není, zato manželku vyfasoval obludu, tak zde poprvé nemůžu říct, že Francouzky jsou jen nádherné, asi si to s tou emigrací ještě rozmyslím. ()

Stanislaus 

všechny recenze uživatele

"V životě je všechno nedorozumění. I smrt." Tetovaný není zcela typickou komedií, u níž by se člověk neřízeně řezal smíchy, nýbrž jde spíše o humorně pojatý příběh o na první pohled nepravděpodobném přátelství mezi dvěma muži, které svedlo dohromady jedno tetování. De Funès i Gabin se svých partů zhostili vtipným způsobem a společně naservírovali nejednu povedenou scénku ("Slyším hlasy. - Jste Jana z Arku?!"). Nejkouzelnější částí filmu byly "prohlídky základů v románském slohu", které neomrzely ani při opětovném navštívení. ()

šerminator 

všechny recenze uživatele

Klasická, francouzká taškařice. Gabin s Funesem se pěkně doplňovali, ale celkově to bylo slabší. Příběh jednoznačný, jednoduchý, Funesovo myšlení předvídatelné, jeho gegy už tolikrát opakované a profláklé. Né že by byl Funes ten slabší článek, to rozhodně ne, ale něco navíc, něco nepředvídatelného tomu filmu dodává právě Gabin. Prostě řečeno, neurazí, nenadchne. Neznám Gabinovu filmografii (zatím), ale Funes má lepší filmy. ()

Galerie (27)

Zajímavosti (7)

  • Jean Gabin a Louis de Funès - tito dva naprosto rozdílní herci až do poslední chvíle odkládali souhlas s natáčením filmu. Před tím se spolu setkali ve filmech Napoléon (1955), Napříč Paříží (1956) a Gentleman z Epsomu (1962) - ve všech třech filmech přitom Louis de Funès hrál pouze vedlejší role. (Kulihrášek)
  • O tomto filmu, zejména o vztahu mezi Jeanem Gabinem (Legrain) a Louisem de Funèsem (Félicien Mézeray), koluje spousta informací. Nicméně jejich rivalita nebyla taková, jak si všichni myslí. Dokonce se v některých scénách na začátku dobře bavili a rozesmávali se navzájem – to je zachyceno v závěru filmu, kdy spolu obědvají. Hlavním důvodem, proč spolu na place moc nemluvili, byl fakt, že každý z nich preferoval jiný styl herectví. Gabin byl pedant, který se učil text do nejmenšího detailu a také ho dodržoval, kdežto Funès byl improvizátor, který potřeboval znát pouze podrobnosti o scéně. Jeho postava ve všech komediích byla prostě vhozena do určité situace a bylo pouze na něm, jak z nich vybruslí. Gabin se tak potřeboval soustředit na scénář, kdežto Funès si promýšlel možné východiska z těchto scén. A tak se stávalo, že díky Funèsově improvizaci musel být scénář upraven, aby dával smysl. Každopádně v době natáčení nebyl scénář hotov a dá se říct, že se psal za pochodu. (Untentrauer)

Reklama

Reklama