Reklama

Reklama

Návrat velkého blondýna

  • Francie Le Retour du grand blond (více)
Trailer

Obsahy(1)

Když hraje na housle, je obdivuhodný, když si hraje na agenta, je k popukání. Pierre Richard postrach tajných služeb... Houslista Francois Perrin byl zcela náhodně vybrán v davu na letišti jako vějička, na kterou se měl chytit ctižádostivý náměstek velitele tajné služby plukovník Milan. Ten se totiž chystal intrikami zkompromitovat nejvyššího šéfa a obsadit tak jeho místo. Náměstek Milan strojil na záhadného velkého blondýna ty nejdůmyslnější léčky, poslal na něj svou nejsvůdnější a nejschopnější agentku Christinu a pak už měl jediné přání – zlikvidovat ho. Ale vše se mu jaksi vymklo z rukou: Christina se do Perrina zamilovala a do pečlivě nastražených pastí padali především Milanovi lidé a posléze i on sám... Pokračování veleúspěšné komedie režiséra Yvese Roberta Velký blondýn s černou botou, patří mezi to nejlepší ze zlatého fondu francouzské komedie. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (108)

Xmilden 

všechny recenze uživatele

Druhý díl Blondýna trpí všemi neduhy, které si divák jen může domyslet. Dějově se skáče na příliš velkém prostoru a tak po úvodním Riu se dostáváme zpět do Paříže. Mezitím nastávají jednotlivé zvraty, kdy ani na moment není dopředu jasné, zda-li to náš oblíbený blondýn vlastně celé přežije. Vyšetřující detektiv mě zrovna dvakrát nebavil. Zato Toulouse se svým věrným Perrachem stále vymýšlejí kterak si nakonec zachránit zdravou kůži. První díl okypoval velikou lehkostí, kterou již ten druhý ztratil. Humorných situací je poměrně hodně, ale již nejsou tolik zajímavé. První díl je ve své podstatě nadčasovou záležitostí. Druhý díl je zkrátka již jen druhý. 60% ()

tempus 

všechny recenze uživatele

Ano, je to pravda, v tomto případu pokračování předčilo předchůdce. Začátek je vlažný, na poprvé skoro nudný, ale po příjezdu z Ria se to rozjede a vy se těšíte na každou sekundu (což u přes 30 let starého filmu není samozřejmost) a vychutnáváte si nejlepšího Richarda až do úplného konce. Konec Robertsovi se povedl, protože dokázal nevyvolat zklamání, po falešném zlikvidování nebezpečné osoby, arozdíl od trojky Fantomase, a proto dávám čistých 5*. ()

Reklama

Dinsberg 

všechny recenze uživatele

Bohužel komedie, která se vydala špatným směrem. Jednoznačným tahounem měl být Pierre Richard. Bohužel přemíru prostoru dostala postava plukovníka Toulousse v podání Jeana Rocheforta. Když v komedii přebírá otěže postava tak strojeného a povýšeného charakteru, pak film přestává být komedií. Richardovy eskapády jsou velmi směšné, ale jejich málo a netvoří hlavní dějovou linku. Navíc už samo navození situací předurčuje děj ke komickým etudám. Richardovou doménou je však bryskní reakce na situaci samotnou. Bohužel to samo o sobě na dobrou komedii nestačí. Navíc další karikatura James Bonda ve francouzské kinematografii během dvou let, to už zavánělo pomalu průšvihem. ()

Inozuka 

všechny recenze uživatele

Do absurdna dotažený motiv z prvního dílu o bezcitnosti státních tajných služeb, které si s jednotlivci zahrávají jako s figurkami na šachovnici. Mnohem větší zábava a nesmrtelné hlášky: dopis od Blondýna, Kozel, Panenka, kapitánek apod. K tomu chytlavá a v mnoha aranžích provedená Cosmova hudba. Nestává se to často, ale tady dvojka vítězí nad jedničkou na plné čáře. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Pan ministr je naprostý idiot a myslí si, že jste James Bond, pane Perrine." Dle mého názoru má Bond do Perrina daleko. Neumí totiž tak stylově jezdit na eskalátoru, uhýbat kulkám, vytahovat zaseklý prst z mříže ani střílet si samopalem pod nohy. Taky nepamatuju, že by nějaká Bondgirl měl tak úžasně hluboký zádový výstřih jako Christine. Já jsem se přitom zkrátka bavil, užil jsem si, když Maurice zahnal "mrtvé" gangstery dlažebními kostkami nebo Perrin předváděl své vybroušené karate, ale nejvíc jsem litoval vrahouny Prince s Fešákem, protože ti to schytali naprosto nemilosrdně. Tohle zkrátka není žádný uhlazený Bond, tohle je ranař Perrin a já jeho houslím vyjadřuju hluboký respekt. ()

Galerie (19)

Zajímavosti (4)

  • Scenárista Francis Veber pojmenoval některé postavy podle měst nebo městských částí. Příkladem je Toulouse, Cambrai, Perrache atd. Chtěl tak předejít podobnosti se skutečnými osobami. (Komiks)
  • Hlavní hudební motiv (hudba Vladimir Cosma) vyzvánějí také zvony na pohřbu Velkého Blondýna. (gug)

Reklama

Reklama