VOD (1)
Série(5) / Epizody(31)
-
Série 1 (2014) - 8 epizod
-
Série 2 (2015) - 8 epizod
-
Série 3 (2019) - 8 epizod
-
Noční krajina (2024) - 6 epizod
-
Série 5 (2025) - 1 epizod
Obsahy(1)
Toto drama s Matthewem McConaugheym a Woodym Harrelsonem v hlavních rolích se soustředí na dva detektivy státní policie z Louisiany. Sleduje jejich osobní i profesionální vztah během sedmnáctiletého pátrání po děsivém rituálním vrahovi. Čím déle pátrání trvá, tím více se mění jejich životy a jejich partnerství dostává zabrat - každý z nich musí sám zjistit cenu odplaty a projít si ztrátou iluzí. V roce 2012 je znovu otevřen případ vraždy z roku 1995, na němž pracovali detektivové Rust Cohle a Martin Hart, kteří se mají znovu pustit do vyšetřování. Vše probíhá v současnosti prostřednictvím samostatných výslechů. Oba detektivové vyprávějí příběh svého vyšetřování, přičemž znovu otevírají nezhojené rány a začínají pochybovat o tom, že se jim podaří vyřešit případ bizarní rituální vraždy z roku 1995. Jednotlivé časové linie se rozcházejí a znovu sbíhají v roce 2012 a oba muži jsou opětovně vtaženi do světa, o kterém si oba mysleli, že je dávno pohřbený v minulosti. Ve chvíli, kdy poznají sami sebe i vraha, je jasné, že temnota je přítomna na obou stranách zákona. (HBO Europe)
(více)Recenze uživatele Deyw k tomuto seriálu (7)
Temný případ (2014)
...TOP CLASS... ()
Série 1 (2014) (S01)
Nejlepsi krimi ever, mozna to mam radsi nez se7en a to je kurva co rict...woody a ten blazen jedou konzert..naprosta pecka, kterou si poustim kazdej rok 🙂 ()
Série 2 (2015) (S02)
Ted zpetne to clovek doceni..takovych skvelych hercu 🤌 ten pribeh je skvela krimi a jeji vyvrcholeni je tresnicka na dortu..colin je fakt skvelej a asi me nejvic bavi jeho serialove role.. --> prvni serie je neprekonatelna - to je opravdu skvost a jeden z nejlepsich crime miniserii ever..libi se mi jak je kazda serie sva.. vzdycky jsem bral 2serii jako nejhorsi, ale ted vim ze je skvela, ale jen proste jina.. 🙂 davam 4/5 a jdu na 3sezonu ()
Série 3 (2019) (S03)
Z tohohle sem se fakt posral jak ten negr co dostal..hlavni dvojice skvela kombinace, jak Pohlreichovo gastro mazce.. 4,3* skvele napsany postavy, hlavne el negro je temnej a drsnej jak zmrd...ten druhej borec zivotni role..skvely kurva skvely! ()
The Great War and Modern Memory (2019) (S03E01)
prvni dil 3serky je naprosta,temna,atmosfericka pecka jaka dlouho nebyla..ta prace s hudbou,svetlem,dialogem..kurva naser! hlavni postava ke skvela! hodne slusny..snad ztoho bude pecka jako prvni serka a neposere se to! za me plna palba ()
Kiss Tomorrow Goodbye (2019) (S03E02)
budes srat cerny ptaky :D zatim spica ()
Noční krajina (2024) (S04)
Ty vole, tohle nema s true detective nic spolecnyho..je mi zle..sbor divnolidi a nesympatickejch pic a kokotu..jodie foster vypada jakoby se na to chtela vysrat..ta cerna obluda s piercingama je kurva zase co..a ty ostatni indiansky a random NPC nekomentuju..ten pribeh je totalni sracka co nedava smysl uz od 2dilu a ten konec tomu nasadil korunu...CO TOHLE DOPICI je za kokotinu..jedna hvezda za dobrych par minut v prvnim dilu..jinak se tohle nemelo vubec jmenovat true detective..a ty recenze co davali 10/10 a chvalili to do nebes a prirovnavali atmosferu k the thing nemaji pravo na nazor a zivot tvle.. sracka sracek ()