Reklama

Reklama

Věž smrti

Trailer 1

VOD (1)

V hypermoderním komplexu Tower Sky právě probíhá vánoční večírek, na kterém se sešla vybraná smetánka z celé metropole. Dae-ho, manažer budovy a ovdovělý otec malé Hany, musel rodinnou sváteční oslavu narychlo odložit, aby se mohl starat o VIP hosty. Zato šéf hasičů Young-ki si konečně může užívat volna a trávit Vánoce se svojí ženou. Slavnost je v plném proudu a idylickou vánoční atmosféru dokresluje nádherný výhled na osvětlené velkoměsto a na helikoptéry, které kolem mrakodrapu pro vytvoření dokonalé iluze rozprašují umělý sníh. Když ale nečekaně dojde ke katastrofě, musejí Dae-ho a Young-ki sebrat veškerou odvahu, aby zachránili životy svých blízkých a tisíců ostatních zoufalých návštěvníků, které nemilosrdně svírá ohnivá náruč smrti. (North Video)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (105)

PetrPan 

všechny recenze uživatele

Když v Korei hoří mrakodrap, je to prostě zábava. Nechápu, co se na tom komu nezdá. Padal tam umělej sníh, vrtulníky, lidi z voken a mrakodrap, co víc si přát?! Šklíbů bych se rád zeptal, jestli by v takový situaci dokázali zahrát Hamleta? Asi ne, viďte, už jste někdy plachtili z šedesátýhotřetího patra? Pro mnohé možná urážlivý brainwash, pro mě pohledná oddechovka. ()

JFL 

všechny recenze uživatele

Film natolik citově vyděračský, až doslova diváka znásilňuje. Po "Haeundae" další korejská smrtící kombinace opulentních efektů, pitvořivě hysterického lidového humoru, afektovaného patosu a těžkotonážní masáže oslavující pospolitost prostých lidí vůči papalášům a katastrofám. Vyprávění se tři čtvrtě hodiny potácí na místě, aby podle příručky o dramaturgii divákům představilo postavy, s nimiž pak mají soucítit. Jenže zde to je zcela zbytečné, neboť k žádné profilaci nedochází a diváci celou dobu sledují jen chodící zbytnělá klišé v příznačně prostorově a logicky nekoherentním vyprávění. Vrcholem v laciném dojení emocí je pak nevkusná aluze na 9/11 se zdí polepenou anoncemi lidí hledajících pohřešované příbuzné. ()

Reklama

Adrian 

všechny recenze uživatele

Haeundae meets Towering Inferno. Z toho druheho si berie rovnake prostredie a starting-point pre zapletku, zial vaccsinu prebera z toho prveho, co znamena, ze sa vezieme presne na vlne korejskeho pohladu na katastroficky zaner, bez akehokolvek presahu, cisto zabavnym sposobom, plneho schematickosti, nelogickeho konania postav s megapovinnou vlnou patosu a opajania sa v epike. Pre korejcov mozno (aj vdaka vysledkom na trzbach) velmi zaujimave spestresnie vianoc 2012, pre mna osobne jednohubka s okamzitou dobou spotreby. 5/10. (EFM 2013) ()

drankeryth 

všechny recenze uživatele

Nadherna podivana na toto korejske dielko. Azijski miniludkovia to proste umi. Nepoznam vela filmov, ktore by stali za nic z tejto krajiny. Vo vsetkych ohladoch tento film vynika nadpriemerom. Nevidel som nic, co by ma vo filme nezaujalo. Krasne scenerie rozpadajuceho sa mrakodrapu, ako aj hroza v ociach ludi, ktorym smrt dycha na kazdom kroku. Jednoznacne film vynika skvele odvedenou pracou, co len oko divaka velmi potesi. ()

Immortal17 

všechny recenze uživatele

Korea opět vložila do akčního/katastrofického filmu tolik vtipu, že jsem se párkrát, dokonce i při těch napínavých scénách, vážně od srdce zasmála, to nemá chybu, nikdy nezklamou ve své práci. :) Je to hlavní důvod, proč tyhle filmy tak často vyhledávám. Skvělá podívaná, přiznávám se, že i přes veškerý smích při filmu, jsem na závěr utřela i několik slz, ona k tomu filmová hudba docela napomáhá. ;) ()

Galerie (23)

Zajímavosti (3)

  • V den premiéry 25. prosince 2012 se prodalo 431 759 vstupenek, což znamená druhý nejlepší otevírací den v historii korejské kinematografie. První je s počtem 436 628 prodaných vstupenek film Zloději (2012). (Kritiq)
  • Postprodukce filmu trvala 2 roky. Důvodem je i fakt, že ve filmu je 1 700 digitálních a trikových záběrů. (Kritiq)
  • Režisér Ji-hoon Kim byl k natočení filmu inspirovaný jeho vlastní zkušeností. Když poprvé jako mladý viděl v Soulu mrakodrap, představoval si, jaký je to pocit, být v něm uvězněný. (Kritiq)

Reklama

Reklama