Režie:
Peyton ReedKamera:
Jeff CronenwethHudba:
Marc ShaimanHrají:
Renée Zellweger, Ewan McGregor, David Hyde Pierce, Sarah Paulson, Tony Randall, Ivana Milicevic, Rachel Dratch, Jack Plotnick, Melissa George, Lynn Collins (více)VOD (5)
Obsahy(1)
Úspěšná spisovatelka Barbara Novak (Zellweger) se stane terčem cynického, ale neodolatelného playboye Catchera Blocka (McGregor). Po eskapádě dvojsmyslných žertů a rafinovaných schůzek překvapí vás i sami sebe nečekaným rozuzlením. (Bontonfilm)
Videa (1)
Recenze (271)
Kašlu na lásku paroduje jednak zlatá 60. léta, jednak filmovou produkci velkých amerických studií z oné doby. A navíc si utahuje i z módního feminismu a genderového hnutí. Z oné látky se určitě dalo vytěžit víc, film nepatří k těm, které by figurovaly v top žebříčcích, ale příjemné a funkční herecké obsazení z něj dělá přitažlivou podívanou. Renée Zellweger a Ewan McGregor prostě patří ke špičce a je to znát. Celkový dojem: 70 %. ()
Když jsem si přečetla, o čem Kašlu na lásku má být, byla jsem celkem natěšená a o to víc jsem byla znechucená, jakým stylem to celé bylo natočeno. Divim se, že jsem se dokoukala až do konce, ale přeci jenom jsem se musela utvrdit v tom, jestli to opravdu skončí tak, jak jsem si celou dobu myslela. Sice s trochou překvapení, ale dopadlo to přesně, jak jsem očekávala. Lezlo mi tady na nervy snad všechno kromě pár celkem vtipných scének, a to hlavně na začátku, pak už to bylo jenom horší. Takže za nápad a kapce dobrého humoru ty dvě hvězdy, spíš teda jedna a půl..uff, opravdu nic pro mě. ()
40% - Jako parodie příliš upracované, a jako komedie příliš infantilní. Tato podívaná potěší nejvíc ty diváky, co si jsou schopni užít roztomilou romantiku výstředního vztahu dvou hlavních postav na kýčovitě růžovém retro pozadí New Yorku 60.let, aniž by je rušila nepovedená zápletka, nevkusné náladové zvraty, nepřesvědčivost postav, a lacině užitá hudba. Dlouhá, a na první přečtení nesrozumitelná věta... Nic lepšího tu ale nevymyslím. Jedna hvězda za McGregora, a druhá za kombinované záběry telefonních hovorů, kde jsem selhal uhádnout zamýšlenou cílovou věkovou skupinu adresátů :o) ()
První dvě třetiny snímku fungují po komediální stránce na výbornou (pousmání střídá úsměv od ucha k uchu), režisér má vše pevně v rukou a snímek až překvapuje svojí sebejistotou. Zbylá třetina (za ni by scénáristé zasloužili vytahat za uši) notně kazí výsledný dojem, avšak stále je to za čtyři hvězdičky díky jako vždy skvělému Ewanovi (snímek stojí za vidění už jenom kvůli němu), hravé (a zároveň pečlivě volené) stylizaci a D.H. Pierceovi v roli ňoumovitému šéfa. P.S. Jen je škoda, že se po "Moulin Rouge" opět nedostal ke slovu Ewanův výstavní hlas, zde to k tomu přímo vybízelo... ()
Opravdu vydařené a hlavně zábavné. Vřele doporučuji pustit si film v originálním znění, protože řada slovních přestřelek v češtině vyzní až moc česky. No a pokud nemáte rádi (nebo pokd se nedokážete oprosti od averze) velké černé pruhy nad a pod filmem, růžovou barvu, rádoby připitomnělé blondýnky, podvazky na ponožky, beatniky, a dlouhá překombinovaná vysvětlování... tak to není rozhodně film pro vás. ()
Galerie (62)
Zajímavosti (7)
- Daniel Orlandi navrhl pro tento film více než 100 kostýmů, včetně klobouků, košil a kravat. (Amplifier)
- Po závěrečných titulcích následuje vtipný epilog s pěveckým duetem ústředního páru. (cariada)
- Nejen, že se film odehrává v roce 1962, byl natočen tak, aby vypadal, jakože byl natočen v roce 1962. Všechny postupy, dialogy, oblečení, a chování by mělo vypadat přesně jako v roce 62. (Amplifier)
Reklama