Na anglické městečko Midwich zapůsobí tajemné silové pole, které způsobí, že všichni v dosahu jeho účinku usnou. Každá žena v produktivním věku poté otěhotní, včetně dospívajících dívek a žen, jejichž muži nebyli v té době přítomni. Všechny porodí blonďaté, mimořádně inteligentní děti, které ale trpí naprostým nedostatkem emocí. Když se pak vesničané ve strachu spojí, děti prokáží neobyčejnou schopnost kontrolovat jejich vědomí a semknou se proti všem, kdo by je chtěli ohrožovat.
(oficiální text distributora)
Na anglické městečko Midwich zapůsobí tajemné silové pole, které způsobí, že všichni v dosahu jeho účinku usnou. Každá žena v produktivním věku poté otěhotní, včetně dospívajících dívek a žen, jejichž muži nebyli v té době přítomni. Všechny porodí blonďaté, mimořádně inteligentní děti, které ale trpí naprostým nedostatkem emocí. Když se pak vesničané ve strachu spojí, děti prokáží neobyčejnou schopnost kontrolovat jejich vědomí a semknou se proti všem, kdo by je chtěli ohrožovat.
(oficiální text distributora)
(více)
Nebyly z tohoto světa. Musely si jej ale podmanit…
Ospalá britská vesnička Midwich je dnes ještě o hodně klidnější než kdy jindy. Život všech lidí a také zvířat se tu totiž náhle v jednom stejném okamžiku zastavil. Každý upadl přesně tam, kde v osudnou chvíli stál. Nevysvětlitelný jev vyvolá zájem britské armády, midwichští se však po několika hodinách v bezvědomí probudí a život tak jde pokojně dál. Po několika týdnech se však vikář s lékařem sejdou nad případy několika záhadných početí, ke kterým podle lékařské vědy ani prostého selského rozumu vůbec nemohlo dojít. Ukazuje se, že všechny místní ženy v produktivním věku jsou ve shodném stupni těhotenství, a všem se také ve stejný den narodí baculaté dítě s blonďatými vlásky a ostře pronikavým, medově zbarveným pohledem.
(dopitak)
Obyvatelia malého mestečka upadnú na pár hodín do bezvedomia a po deviatich mesiacoch sa všetkým ženám narodia blonďavé deti s iskriacimi očami a nadpozemskými hypnotickými schopnosťami. Druhý diel CHILDREN OF THE DAMNED (1963) už nedosiahol slávy tohto originálu. O remaku Johna Carpentera ani nehovoriac.
(POMO)