Reklama

Reklama

Snímek Muži, ženy a děti sleduje příběh skupiny středoškoláků a jejich rodičů, kteří se v době všudypřítomného internetu snaží zorientovat v měnících se vztazích, komunikaci, milostném životě i v tom, co si o sobě samých vlastně myslet. Film tematizuje sociální fenomény dneška, jako jsou videoherní kultura, anorexie, nevěra, honba za slávou a šíření nezákonného obsahu na internetu. Všechny postavy i jejich vztahy procházejí různými zkouškami a divákům se tak předestírá pestrá škála možností a cest, jimiž se lidé ve svých životech ubírají. Ať už jsou jejich zásadní rozhodnutí slibná nebo tragická, jedno je jisté - nikdo není v tomto roztodivném virtuálním světě imunní vůči obrovským sociálním změnám, které přicházejí díky neustálému používání telefonů, tabletů či počítačů. (HBO Europe)

(více)

Videa (7)

Trailer 2

Recenze (313)

Frajer42 odpad!

všechny recenze uživatele

Dost mě iritovalo, že si snímek dovolil nemilosrdně zprznit jednu z největších pravd vesmíru tím, že kolem ní vybudoval, tak zbytečný a nezajímavý příběh o vztazích - takový ten odporný klišoidní, kde jsou všechny děti i dospělí, kterým absolutně nic neschází v permanentní depresi. Adámka Sandlera mám hodně rád, ale tohle byla snad nejubožejší role, jakou kdy dostal. Zbytek postaviček bylo hluboko pod hranicí jakékoli snesitelnosti, takže v rámci zachování mravní a duševní pohody všech potenciálních čtenářů ty děti nechám bez komentáře. Také mě dost zarmoutilo, že snímek nemá s komedií společného absolutně nic. Po delší době budu muset s hodnocením zajít nízko, protože tohle v mých očích není kvalitní film, nýbrž spíše nůše exkrementů, která byla stokrát vysypána a sesbírána v jiném pořadí. Já ale stále vidím ty stejné exkrementy. Absolutní nuda a maximální zbytečnost na poli filmů. ()

Dale 

všechny recenze uživatele

Perfektná sociálna štúdia dnešnej spoločnosti a medziľudských vzťahov. Neskĺzlo to do nejakého moralizovania a patetizmu, len nám dáva možnosť nazrieť do životov niekoľkých obyčajných ľudí a ich obyčajných životov. Často to nie je nič príjemné, no taký život býva a v americkom filme to až tak často nevidíme. Jasona Reitmana mám rád čoraz viac, na rozdiel od otca, to je talent. Konečne nejaký film, kde mi Sandler nešiel na nervy a jednoznačne je to to najlepšie v jeho filmografii. ()

Reklama

castor 

všechny recenze uživatele

Jason Reitman se naposledy pustil do dramatu o vztahu mezi osamělou ženou a uprchlým vězněm. Až to zavánělo prvoplánovou červenou limonádou. Špatné to nakonec nebylo, ale o výrazně obroušených hranách mluvit můžeme. Žádný cynismus, žádný černý humor, žádné životem otrávené postavy á la Charlize Theron (Znovu a jinak). I tady je poctivý, ale jednoduše opět jiný. Vyměklý. Až někdo může namítnout, že předkládá osvětové video, kterak je výchova dospívajících těžká věc. Zvlášť když do ní zasahují internet a sociální sítě. Reitman, který má čuch na témata a talent na dialogy, skvěle zvládá načasování, stejně dobře pak dokáže vést také herce. Formálně je umírněný – i když třeba grafické prvky v okolí postav ilustrující prostředí chatu jsou svěžím přídavkem. Škoda vláčnějšího tempa. 70% ()

Radek99 

všechny recenze uživatele

Filmová zpráva o stavu západní civilizace. Dost smutná. Říká se v ní ale, že ve všech těch šméčkách existuje ještě i nějaké stopové množství čisté lásky. Je pěkné to vědět... -------------- Jason Reitman navazuje v mnohém na skvělý Rubinův Disconnect, který taktéž popisuje proměnu západní civilizace způsobenou fenoménem sociálních sítí a Internetu, narozdíl od Disconnect ovšem nevyzdvihuje především rizika světa ,,on-line", spíše se zaměřuje na nové způsoby komunikace a nové komunikační kanály také zakomponovává přímo do formální stránky díla - do obrazu implementované grafické prvky a metatitulky simulující prostředí chatu a diskuzních fór, aplikací a programů sloužících ve 21. století ke komunikaci mezi lidmi. Režisér Jason Reitman navazuje na trend mozaikovitě skládané narace filmů několika se navzájem ovlivňujících a kooperujících hrdinů (Magnolia, Crash, 21 gramů, Babel etc.), stejně tak ale rozvíjí i svou návaznost k poetice amerického nezávislému filmu. ()

ORIN 

všechny recenze uživatele

Širší souvislosti s vesmírem, naší existencí a smyslem života jsou v tom úplně zbytečně, vypravěč taky. Některé charaktery jsou příliš extrémně vychýlené od normy jenom, aby se ukázalo, jak nás informační technologie ovlivňují a hlavně deformují náš úsudek a smýšlení (jedno jakým směrem - někdo jim nerozumí vůbec, někdo málo, někdo zase až moc atd.). Na druhou stranu zajímavý (ne)vývoj postav, hrátky s vševědoucí narací skrze informativní smartphonové a jiné titulky a vynikající soundtrack (Bibio!). Film i přes výtky drží pohromadě, po Juno a Lítám v tom jsem od Reitmana nicméně čekal ambicióznější a méně schematické projekty (i na poli nezávislého filmu se dá vymyslet leccos). ()

Galerie (34)

Zajímavosti (9)

  • Předlohou filmu byla kniha "Men, Women, and Children" spisovatele Chada Kultgena. (Muerta)
  • Pracovný názov "Pale Blue Dot" vychádza z rovnomennej knihy z roku 1994 od Carla Sagana a taktiež z rovnomennej fotografie, ktorú v roku 1990 vytvorila kozmická sonda Voyager 1. Obe pevne súvisia s dejom filmu. (Real Tom Hardy)
  • Natáčalo sa v texaskom Austine a scény zo školy sa natáčali v Georgetowne, konkrétne na škole East View High School. (Real Tom Hardy)

Související novinky

Co chystá Jason Reitman?

Co chystá Jason Reitman?

10.05.2016

Po Děkujeme, že kouříte, Juno a Lítám v tom patřil Jason Reitman mezi nejobletovanější mladé režiséry. Po Znovu a jinak, Prodlouženém víkendu a Mužích, ženách a dětech už mu ale tolik lidí nevěří.… (více)

Reklama

Reklama