Reklama

Reklama

Epizody(12)

Obsahy(1)

První česká cestovatelská reality show. Po africké cestě v roce 2009 vyráží cestovatel Dan Přibáň vstříc novým dobrodružstvím po Jižní Americe. Tentokrát se výprava rozšířila na dva trabanty, polský fiat a stařičkou Jawu 250. Mezinárodní posádka složená ze čtyř Čechů, dvou Poláků a jednoho Slováka se řídí heslem: Když se chce, tak to jde! Tento tým snů projel za čtyři měsíce 20 tisíc kilometrů tím nejkrásnějším a nejnáročnějším, co může Jižní Amerika nabídnout. (Česká televize)

(více)

Videa (2)

TV spot 1

Recenze (153)

pOne 

všechny recenze uživatele

Perfektní zpracování trabanto-fiatovo-jawové cesty Jižní Amerikou. Český humor koření humor Made in Poland and Slovakia. Natáčet toto road-doku-movie muselo být docela složité a je vidět, že si tvůrci dali záležet. A zároveň měli z čeho vybírat (pokud jde o natočený materiál). Jako třešnička na dortu působí povedené audiovizuální zpracování "obálky" tohoto seriálu. ()

bouncer 

všechny recenze uživatele

K "Trabantům na cestách" jsem se dostal až v téhle seriálové podobě, ale je to pecka. Fajn parta lidí, hezky natočené a sestříhané, úžasné lokace a přístup k cestě. Přidat k Trabikům Malucha a Jawu byl geniální nápad, poláci bavili neskutečně a ještě jsem se dozvěděl, čemu říkají "český film" a jak ztratit pas na 10 způsobů :-) ()

Reklama

kaylin 

všechny recenze uživatele

Asi jsem si měl rovnou na začátek pustit tuhle seriálovou verzi. Dohromady celkem pět hodin cestopisu po Jižní Americe v trabantech. Není to už tak strhující a je to místy trochu hluché, ale stejně si nemůžu pomoct, ty lidi mě baví. A ta spousta nepoužitých scén, které se nedostaly do výrazně kratšího filmu, stojí za to vidění, protože celkově dokresluje atmosféru a vztahy. ()

bohemia_regent 

všechny recenze uživatele

Na dokureality je to docela slušné. Vzhledem k neměnnému, i když svižnému tempu, je půlhodinová stopáž jednotlivých dílů tak akorát, aby nedocházelo k diváckému pocitu monotónnosti. A je to dobře i vzhledem k rejžově narcistní potřebě ukázat se v co největším množství záběrů - jeho rádobyhumorné hýkání plné vytlemeného ultrapražského přízvuku je ve větších dávkách opravdu obtížně stravitelné. Ostatní účastníci jsou naštěstí sympatičtější, ale jejich cestovní problémy a pseudoproblémy těžko nahradí skutečnost, že o životě domorodců z míst, kterými výprava projíždí, se divák nedozví skoro nic. Za největší klad seriálu považuju obrazový materiál, který je obdivuhodný nejen z hlediska množství a pestrosti. Tady je třeba si uvědomit, že pořídit tolik záběrů od detailů až po velké celky aut v krajině musí nutně zdržovat a i jinak komplikovat průběh cesty. Tím spíš je třeba ocenit vysokou výtvarnou kvalitu práce kameramanů. A díky tomu se slušně (až na tu zmíněnou slabší práci s tempem) předvedl také střihač, který měl z čeho vybírat. ()

Frajer42 

všechny recenze uživatele

Celková délka seriálu je zcela optimální na jeden večer s přestávkami pro jídlo až vám to přinesené dojde. Moc nemám co dodat. Jsem prostě nadšen. Sympatická posádka a nádherný kontinent. Čtyři měsíce zážitků, které si ani nedovedu představit. Čtyři měsíce problémů a potíží, které si představovat nechci. Mockrát museli být zúčastnění v situaci, kdy by s tím nejraději sekli. Stálo za nimi však obrovské odhodlání. Frajer se tam vzdal práce a odstěhoval se z bytu, aby se mohl vydat na cestu. To už chce pořádné odhodlání. Obrovskou poklonu si zaslouží Dan Přibáň, který měl na starosti snad úplně všechno, jak mi to tak vyznělo. Doufám, že se nejednalo o poslední výpravu a budu se těšit na tu příští ať už se pofrčí trsátky kamkoli. A pak že něco nejde. ()

Galerie (179)

Zajímavosti (10)

  • Motorkář Marek Slobodník si během cesty dvakrát vykloubil rameno. Poprvé mu jeho kolegové rameno nahodily zpátky. Podruhé už musel do nemocnice, kde dostal dvouměsíční sádru. Po třech dnech si sádru sundal a vrátil se zpět na motorku. (Stanley619)
  • Dan se pokusil na solné pláni dosáhnout rychlostní rekord trabanta, nakonec dosáhli 80 km v hodině a oslavovali to jako rekord. Ve skutečnosti je maximální rychlost trabanta 110 km v hodině. (sator)

Reklama

Reklama