Reklama

Reklama

Film NSR o mužovi, ktorého bezohľadnosť a sebectvo zviedli na šikmú plochu. (oficiální text distributora)

Recenze (69)

mira007 

všechny recenze uživatele

Dneska jsem po letech mrknul na tenhle západoněmeckej akčňák, který ve své době byl opravdu pecka - my tady jen škodovky a žigulíky a v tomhle filmu mraky Porsche 911 a jiných sporťáků, story celkem jednoduchá, ale lidi z českýho socialismu slintali nad tím luxusem - auta, hotely jachty s holkama nahoře bez, cestování od riviery po Salzburg. Jako bonus herecká účast četnického Michele Galabru a bondovského zloducha Adolfo Celi. ()

Patrikbiker 

všechny recenze uživatele

Perla mojí filmotéky, kterou minimálně párkrát do roka opráším. Poprvé jsem tento, dnes již dle mého názoru kultovní film, viděl jako malý kluk, a na tu dobu to byla revoluce. Jednak nádherná přehlídka aut z doby, kdy se k autům přistupovalo jinak než v dnešní době. Snad nejrozsáhlejší ukázka Porschů, Mercedesů, Rolsů v jednom filmu, ale i takové unikáty jako CV 311 v kabátě Mercedesu, která v té době vznikla pod taktovkou spíše Porsche a v úvodních titulkách jde o autentické záběry z testování vozu na okruhu pilotované Nikim Laudou, dnes s cenovkou kolem milionu eur v případě, že se náhodou jeden z několika málo desítek kusů bude prodávat. Celkově rád odpustím filmu drobné chybičky jako například jednoduchost odcizení aut, či nedokonalý překlad značek aut. Vše se vám vrátí v pěkných záběrech jak aut, exteriérů, ale i scenérií Itálie, Rakouska, Francie a Německa, kde se film natáčel. Rovněž velice vkusný výběr hereckého obsazení a celkově pohodový průběh celého děje s příjemným humorem, nadčasovou zápletkou, která se postupně a zvolna rozplétá i překvapivým rozuzlením.... Skvělý dabérský výkon Jiřího Šmicera v hlavní roli šéfdesignera Robertha Mehringa posunul laťku nad hranici originálu. Musím říct, že film 60 sekund (2000), který je tak trochu vykrádačkou tohoto snímku, mne zdaleka tolik nezaujal. O to více doporučuji původní Gone in 60 seconds (1974), kde je snad nejdelší policejní honička, na tomto snímku remake také stavěl. ()

Reklama

RelaxMan 

všechny recenze uživatele

Film jsem viděl po hodně dlouhé době a musím říct, že mě to prostě stále baví. Je to předchůdce " 60 sekund " s N. Cagem. Sice se v některých věcech hodně liší, ale to podstatné je prakticky stejné a to krádež luxusních aut na objednávku. Auta jsou pěkný, herecké výkony dobrý, lokality skvělý a musím ještě pochválit dabing Jiřího Schmitzera, kterému se mu opravdu povedl. ()

kebom 

všechny recenze uživatele

Prekvapujúco dynamický dej, rýchly a napínavý spád filmu, obstojné herecké výkony, prehliadka kultových športových áut danej doby, vtipné scénky aj keď ich nie je veľa, kvalitná sprievodná hudba (okrem predzáverečnej scény zámockej párty), vynikajúci pôvodný český dabing: to sú atribúty kvalitného, áno kvalitného nemeckého filmu. Prvý raz som ho videl až v roku 2013 a konštatujem, že nemecká kinematografia sa mala uberať aspoň týmto smerom. Vynikajúca oddychovka, ktorá stojí za pozretie... Neodporúčam odchovancom amerických akčných filmov a priaznivcom veľkého pyrotechnického a kaskadérskeho cirkusu. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Promiňte, pane barone, že musíte vzít zavděk prostým policejním vozidlem, ale naše Ferrari nám bohužel odcizili." I policie může mít smysl pro humor, když luxusní vozidla mizí bez zanechání trasologických stop z ulic, parkovišť i autosalonů. Já si to tedy s falešným baronem von Dahlbergem užíval už v době, kdy se na novou škodovku čekalo na karimatce nejeden měsíc před Mototechnou a Porsche se dalo sehnat pouze v Tuzexu jako angličák. A dneska jsem si tu osmdesátkovou pohodu užil znovu, i když připouštím, že kdybych nebyl zasloužilý nostalgik, tak bych se asi tak dobře nebavil. ()

Zajímavosti (1)

  • Ačkoli nazvali celníci projíždějící bílý sportovní vůz Maserati, jednalo se o prototyp Mercedesu CW 311 z roku 1978. Tento vůz disponoval 12válcovým motorem o objemu 6,9 litru, výkonem 276 kW, maximální rychlost vozu byla 320 km/h a zrychlení na 100 km/h se událo za 4,9 s. Označení vozu 311 je odvozeno od koeficientu odporu vzduchu cx = 0,311. Mimo jiné, jedním z pilotů, kteří testovali tento automobil, byl i rakouský jezdec F1 Nicky Lauda. (DruidKarel)

Reklama

Reklama