Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Spagheti western s Morriconeho hudbou a hvězdami Giuliano Gemmou a Mario Adorfem obsahuje převážně komediální prvky. Bandité, vedení zabijákem Prattem, přepadnou dostavník a postřílejí všechny cestující. Mrtvé pohřbívá podvodníček a proutník Tim Larry (G. Gemma) a s kopáním mu pomůže poněkud prostomyslný zlatokop Harry Jim (M. Adorf). Když Tim pomůže Harrymu ve rvačce vzniklé při konfliktu při hraní karet, stávají se z nich přátelé. Bandita Pratt se však chce také vypořádat s Timem, který má na svědomí smrt jeho synů. Když se Tim s Harrym snaží vést poklidný život na Harryho zpustlé farmě, obklíčí je bandité... (Mariin)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (13)

špaček421 

všechny recenze uživatele

Asi nejslabší Petroniho špageťák, co jsem viděl, ale pořád poměrně slušný. Je to jakási předzvěst filmů se Spencerem a Hillem, nicméně pořád obsahující prvky, které do čistých komedií nepatří - hlavně banda brutálních záporáků. Místo Hilla je tady Giuliano Gemma, který do téhle role sedí celkem dobře, místo Spencera Mario Adorf, postava je ale úplně jiná. V ději se střídají komické prvky (které obstarávají oba hrdinové, především Adorf v roli dobrosrdečného trouby) se scénami které jako by vypadly z těch nejdrsnějších špaget (mučení, vraždy...). Hlavního záporáka hraje špagetovej hnusák č. 1 Federico Boido (Rick Boyd), čímž je řečeno vše. Dohromady by to mohlo působit nepatřičně, ale Petroni to s pomocí obou hlavních herců a Morriconeho hudby (skvělá hlavní píseň) zvládá. ()

Mariin 

všechny recenze uživatele

Kombinace klasického brutálního italowesternu s westernem komediálním. V hlavních rolích nesporně herecké hvězdy, Giuliono Gemma a Marido Adorf (zde v netypické roli relativního klaďase). Přibližně 80% filmu se nese spíše v duchu parodie, zbývající procenta doplňuje typicky krvavě zabijácký prvek, v němž si marxismem infikovaní Italové libují. Celkově bych hodnotil takto: pokud je divák předem připraven na to, že se bude dívat na italských brak pozdních šedesátých let, pak se nudit nebude; místy se lze i zasmát černému humoru, Gemma je sympaťák s chlapskou jizvou a chlapeckým úsměvem, Adorf - zde v roli mírně retardovaného, ale jinak morálního zlatokopa- je pan herec (ačkoliv je nejlepší v jednoznačně záporných rolích), a Morriconeho hudba dodává tomuto rodokapsu trochu umělecký punc. Odpad to není, ovšem žádné veledílo také ne. Zábava pro relaxaci s vypnutým vypínačem intelektu určitě ano. ()

Reklama

Kubaso 

všechny recenze uživatele

Film začíná jedním z nejkrásnějších úvodů ze všech spaghetti westernů, které jsem zatím viděl. Lví podíl na tom má nádherná Morriconeho skladba. Poté se ovšem tón filmu změní v komedii. Někdy vtipnější (scéna s falešnou telegrafní stanicí, Gemma balící čerstvou vdovu), někdy míň (povinné rvačky), ale za každých okolností jej táhne sympatická dvojice v podání Giuliana Gemmy a především Maria Adorfa. A to navzdory rozdrobenému scénáři, který je spíš sledem epizod, v nichž se samotný děj posune vpřed klidně až po půl hodině trvání, občasným skokům od veselohry k dramatu a poněkud drsnějším scénám z finále snímku. Nic z toho mi nevadilo, akorát některé vedlejší linie mohly být propracovanější. Režisér Giulio Petroni ("Muž proti muži", "Tepepa") snad zklamat neumí a ve výsledku jde o hodně příjemný film. ()

Karamanlis 

všechny recenze uživatele

Fakt nemám rád multižánrové spájanie westernu s komédiou a práve toto nemiestne, občas až infantilne pôsobiace humorné poňatie mi tu nesmierne vadilo. Navyše to považujem aj za mrhanie potenciálu Giuliana Gemmu, ktorému podľa mňa takéto komediálne postavy vôbec nesvedčia. V záverečnej polhodine našťastie príbeh nadobudne o čosi vážnejší ráz, žarty idú na chvíľu bokom a k slovu sa konečne dostanú aj strelné zbrane, čo bolo v tomto prípade doslova vykúpenie. ()

erl 

všechny recenze uživatele

Petroni je sázka na jistotu. Sympatická dvojka , napětí a zde dokonce i velmi podařený humor. Scénář mi přišel tak trochu sešitý horkou jehlou ale na druhou stranu se pořád něco děje. Celým filmem prosakuje dojemná hudba mistra Morriconeho a (nejen) přívrženec žánru musí být spokojen. Do geniality Tepepy či Da uomo a uomo má tenhle kousek daleko. Dokáže však svou poctivostí chytit za srdce a královsky pobavit. ()

Galerie (5)

Reklama

Reklama