Režie:
Kurt HoffmannScénář:
Günter NeumannKamera:
Richard AngstHudba:
Franz GrotheHrají:
Liselotte Pulver, Harald Leipnitz, Vivi Bach, Hannelore Elsner, Paul Esser, Erich Fiedler, Monika Zinnenberg, Gila von Weitershausen, Klaus Schwarzkopf (více)Obsahy(1)
Poslední díl spessartské trilogie. Strašidla se vrací z vesmíru a přistávají u zámku, kde naleznou nešťastnou Anneliese (Liselette Pulver). Její snoubenec právě upřednostnil manévry před svazkem s ní. Strašidla nabídnou Anneliese svou raketu, aby ho mohla dohonit. Vinou nehody však putují časem, a ve všech dobách které navštíví, muži váhají mezi válkou a láskou k ženě. (Jezinka)
(více)Recenze (39)
Zlaté časy ponúkajú toho menej, ako predchádzajúci diel, ale to znamená, že ubudlo nielen humoru, ale našťastie aj pesničiek, ktoré som až zas tak v tejto sérii nemusel. Ten suchý humor tu stále je, predovšetkých v epizóde z budúcnosti, ktorá je tak nádherne wtf, že mi nedá, aby som znova nedal Spessartu štyri hviezdy. Nemeckí televízni notorici mali svojskú imagináciu. Zlaté časy riešia partnerské vzťahy počas vekov a konfrontujú s nimi našu stále peknučkú Liselotte Pulver, aby nakoniec pochopila, že môže byť rada, že žije v "dnešnej" dobe. Príjemné zakončenie série, ktorá má dnes už trochu iný dopad, ako v dobe svojho vzniku, ale ten nový pohľad súčasného diváka považujem skôr za pridanú hodnotu. Kúzlo a niektoré fóry ale nezostarli. ()
Určitě nejhorší díl celé trilogie, který se od zbylých dvou zcela liší. Strašidla už nejsou taková, jaká je známe, chovají se jinak a největší zklamání pro mě bylo to, že jsou už zase vidět i když ve Strašidlech ve Spessartu byla neviditelná. Stále je to ale velice povedená komedie, která by v dnešní době byla docela vyjímečná tím, že není nevkusná. Spojení s muzikálem je vskutku příjemné a neskutečně zajímavá je i představa budoucnosti lidí v 60.letech. Milý film, který ale nemůžete brát příliš vážně. ()
V posledním díle cestuje " komteska" časem a hledá svého ženicha.Ze všech tří dílů musím hodnotit nejvýše tenhle.Člověk se u něj docela pobaví,hlavně vizí budoucnosti,která se nám v roce 1967 nepřipadala tak strašná.Někdy je i docela pravdivá jako například mírový parlament je podobnost čistě náhodná. ()
Za písničky, čtyři. Když slyšíte "Až zaťukám u dvířek tvých", "Rýnské víno" a další fláky, budete si zpívat spolu se Strašidly. Epizodičnost a směřování nikam ubíjí to, co v jedničce a ve dvojce slavilo úspěch, totiž příběh. Trojka je upřímně řečeno hodně velká kravina, ale režisér Žáček a sólisté z Karlína zachránili mnohé. ()
Je to dosť prekombinované, zbytočne naťahované a z celej trilógie najviac detinské. Neviem prečo v tých dobách, mal niekto vôbec nápad, týmto detským prístupom zvýrazniť túto sériu. Paradoxne v tej ére nežili zdegenerované náhražky ľudských bytostí, ale asi niekto z tvorcov tušil, že príde doba horšia, ako tá z roku 2067 z tohto filmu. ()
Galerie (18)
Photo © Constantin Film DE
Reklama