Reklama

Reklama

Obsahy(1)

V době, kdy úspěšný vedoucí pracovník newyorské reklamní agentury (Will Smith) prožívá hlubokou osobní tragédii a zcela se stahuje do ústraní, jeho kolegové vymyslí drastický plán, jehož cílem je přinutit ho překvapivým a hluboce lidským způsobem se vyrovnat se svým žalem. (Freeman Ent.)

Videa (12)

Trailer 1

Recenze (378)

hansel97 

všechny recenze uživatele

Není to tak přeslazené, jak bych čekal a o stupínek dál to rozhodně táhne skvadra herců, o jaké by si kdejaký režisér mohl nechat snít. (Ne vážně nechápu, že tahle jména sehnali do jednoho filmu.) Ovšem je celkem škoda, že film staví na momentech, které jsou dost předvídatelné a přitom je schovává jako esový triumf na konec. Ale nemůžu říct, že by mě příběh nebavil. ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Námet by ušiel, len ho ešte lepšie scenáristicky prepracovať a prípadne aj vhodne nakrútiť.Všetci zúčastnení mali zrejme dojem, že robia veľké umenie, lenže vznikol iba vianočný melodramatický slaďák s nevyužitým potenciálom ústredného námetu. Z návštev "smrti, času a lásky" sa dalo vyťažiť omnoho viac, osobne mi ani nie je jasné, prečo to nakoniec fungovalo a videá sú samostatnou kapitolou na rozbor nefunkčnosti realizácie nápadu a absencie elementárnej logiky. Záver posúva film niekde úplne inde a nechápavý výraz by som mal pri ňom asi aj na Štedrý večer po rozbalení darčekov. Ďalší divný film o smrti po Siedmych životov v Smithovej kariére, táto poloha mu proste nesedí. ()

Reklama

luka4615 

všechny recenze uživatele

Film má pěknou myšlenku, hrají tam známé herecké tváře, zkrátka má to správné podhoubí, které dokáže zaujmout. Nějak tedy nechápu, proč z těchto ingrediencí vznikl tak neuvěřitelně předvídatelný "cajdák", u něhož emotivní momenty téměř vůbec nefungují. Režiséru Davidu Frankelovi se už od samotného začátku celý koncept filmu "sype" pod rukama, z čehož bohužel vznikla podprůměrná záležitost, která se u mě naprosto minula slzopudným účinkem. Tak snad příště. „Row, row, row your boat gently down the stream, merrily merrily merrily merrily life is but a dream!“ ()

hellstruck 

všechny recenze uživatele

Obsahuje spoilery... Tři kolegové a přátelé se rozhodnou pomoci zlomenému muži, který se po dvou letech stále nevyrovnal se smrtí své dcery. Najmou si tedy herce, kteří mají předstírat adresáty jeho tří dopisů - LÁSKU, ČAS a SMRT. Ale jsou to opravdu herci? ... Keira v roli lásky byla překrásná, vždyť ona je vážně láska! Celkově se tahle herecká sestava skutečně vyvedla, nikdy mne nenapadlo, že uvidím svoji nejoblíbenější herečku po boku mých dalších oblíbenců: Smitha, Kate a Nortona. Po celou dobu mě držel film přikovanou k obrazovce, opravdu nechápu, že jsem se na něj nepodívala dřív. Sice je to taková lehká citová vyděračka, ale kvůli zajímavě propletenému ději (a taky protože jsem bulela jako želva) ráda prominu. ()

Marze 

všechny recenze uživatele

Nejednoznačnost panující kolem party údajných divadelníků dává příběhu uměřeně mystický nádech a Mirrenová coby nejstarší z nich, jež by ráda uchvátila všechny role experimentu, i špetku humoru. Nicméně ani herecký výkvět nedokáže zakrýt melodramatickou kalkulaci se ztrátou dítěte – a kdyby jen jednoho a kdyby jen v náznaku; poslední okamžiky se vyprodávají do detailů provázených štkaním.Navíc Collateral Beauty: Druhá šance pracuje s knižním jazykem typu „já jsem smyslem všeho, jsem v tvé bolesti i radosti“, který tvrdě vzdoruje snaze po střídmě civilním výrazu. Ujišťování scenáristy Allana Loeba o „kráse života, která opravdu existuje“ dosazuje režisér David Frankel na přehlídkové molo samých ušlechtilých lidí, kteří si na potkání sdělují niterné záležitosti a s vločkami za oknem Štědrého večera vedou hrdinu k jasné pointě, napovězené už českým podtitulem. Taková sbírka rozbolavělých hrdinů, kteří konají správné věci a ještě zopakují, že je dělají, dovede sváteční rozpoložení silně zprotivit. ()

Galerie (47)

Zajímavosti (9)

  • Film měl původně režírovat Alfonso Gomez-Rejon, který se kvůli neshodám se studiem New Line Cinema režírování vzdal. (MessiM)

Reklama

Reklama