Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Snímek navazuje na Vorlovy filmy Cesta z města a Cesta do lesa, vytvoří z nich uzavřenou trilogii a završí osudy všech stěžejních postav. V Cestě domů se v hlavních rolích vrátí Bolek Polívka a Eva Holubová jako zemědělská rodina Papošů, Tomáš Hanák a Barbora Nimcová jako rodina přistěhovaná z města, Tomáš Vorel ml. a Lucie Šteflová jako revírník Ludva a jeho žena. Objeví se i Milan Šteindler v roli vypečeného předsedy myslivců nebo Dominika Elischerová, kterou lidé znají ze sociálních sítí jako Mínu. Starého a tradičního zemědělce Papoše začíná trápit stáří a skutečnost, že jeho syn Ludva nechce přebrat statek. Ludva chce totiž zůstat revírníkem v místním lese. Lesní správa chce ale prodat hájenku, kde bydlí. Jeho žena dráždí vesnici svým“ bio“ přístupem k životu a musí se vyrovnat s tím, že na pohledného Ludvu mají políčeno některé místní ženské. Tomáš, který se kdysi z města a z kanceláře na vesnici přesunul, je už se vsí pevně spjatý, pracuje jako dřevař v lese a rád si přihne, zatímco jeho žena pro zájemce meditace v přírodě. (Bontonfilm)

(více)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (127)

Olík 

všechny recenze uživatele

„Matko země, tvá síla ve mně, všechno je z tebe a za to náš dík. Matko země, tvá síla je ve mně, všechno nás učíš a za to náš dík. “ Zase to tam je….lesní real fucking life poetika viděna bystrým okem vorlím. Kruh se uzavřel…….všechna pole byla sklizena, všichni srnci uloveni, všechen alkohol vypit, všechny bioboje dobijovány. Tohle jsou cone rules a kdo se bojí Vorla, nesmí do lesa. ()

Amonasr 

všechny recenze uživatele

Filmový příběh připomíná telenovelu ozdobenou romantickými záběry přírody a kýčovité vesnické idylky. Když se v závěru rozvine nakonec opravdové drama okolo vydražené střechy nad hlavou, završí vše kýčovitý happyend jako opsaný z budovatelských filmů 50. let, korunovaný optimisticky zasněným pohledem Evy Holubové vzhůru do šťastné budoucnosti. ()

Reklama

Ruut 

všechny recenze uživatele

Nejlepší díl trilogie a nejdospelejsi Vorlův kousek vůbec. Dlouhý tak akorát aby nenudil a zrzavá bio žena otravná tak akorát aby nezkurvila celý film jako v prostředním dílu. Pánové Polívka a Hanák překvapivými tahouny příběhu a mladý Vorel jako lesník taky asi pod tátovou režií nejlepší v kariéře. ()

korbitch22 

všechny recenze uživatele

Těžko uvěřit, že po naprosto kultovní jedničce natočil Vorel další dva díly a jeden debilnější než druhý. Místo toho, aby děj sledoval hlavně Hanáka, tak od dvojky sledujeme kokota Ludvu, který je sympatický asi jako pokročilá syfylitida a jeho debilní ženu, kterou bych střelil brokovnicí do xichtu a zakopal za hájenkou. Nesnáším tyhle esoterický hipíky. Moje děťátko očkují kopřivy, komáři, žáby ...cvl fakt popravit. Děj sračka, herecký výkony tragédie. Jednička je kult. Zbytek je totální shit. Vorle buď přestaň chlastat, nebo začni víc smažit. Na tohle si chtěl přidat od obyčejných lidí jo? Zajdi si na Trutnov, obejdi s Věchetem všechny tyhle batikovaný dementy a vyber mezi nima na 4ku kterou pojmenuj Cesta z léčebny, udělej z Hanáka zase ajťáka, všechny ty esoterický dementy nech chcípnout na tetanus a dostaneš 5*. ()

mosnak 

všechny recenze uživatele

První slovo, které mě napadá je... že to bylo příšerně křečovité. Mladý neherec Vorel byl spíše otravnou figurou filmu, stejně tak Nimcová, která svou postavu "hrala" tak příšerně až jsem uveril, že to tak fakt chtěla. Jinak klasické záběry do ksichtu herců a jedna velká chlastaci party. Pozitiva? Krásná příroda a Polívka s Holubovou. 33% ()

Galerie (45)

Zajímavosti (10)

  • „Je to moje první filmová zkušenost s větší rolí, předtím už jsem hrála v seriálech a muzikálech. Ani jsem nečekala, že bych tu roli mohla dostat, ale ještě právě ten samý den, co jsem byla na castingu, mi řekli, že mě vezmou,“ prohlásila Dominika Mína Elischerová. (Duoscop)
  • „Potřebovali jsme natočit život i přírodu ve všech ročních obdobích. Proto jsme měli natáčecí bloky v létě, na podzim, v zimě, na jaře a zase v létě. A nemohli jsme přeskakovat, museli jsme točit chronologicky, protože dvouletá Ema Šteflová, která hrála hlavní dětskou roli, nám vyrůstala před očima,“ vysvětlil Tomáš Vorel nezvykle dlouhé natáčení, které trvalo celý rok. [Zdroj: Reflex.cz] (Duoscop)

Reklama

Reklama