Tvůrci:
Woody AllenRežie:
Woody AllenScénář:
Woody AllenKamera:
Eigil BryldHrají:
Woody Allen, Rachel Brosnahan, Miley Cyrus, John Magaro, Elaine May, Becky Ann Baker, Lewis Black, Christine Ebersole, David Harbour, Douglas McGrath (více)VOD (1)
Epizody(6)
Videa (1)
Recenze (42)
S klidem v srdci můžu říci, že nesnáším Miley Cyrus a ani v roli rebelky, která by jí měla sednout mi nepřišla dobrá. Naprosto vybočovala ze celého filmu, kde se všichni chovají jako ve starých Allenovkách. A už jsme u toho, vidět opět Woodyho v hlavní roli, opět hrajíc svého klasického notorika s řadou hlášek a spoustou intelektuálních bonmotů, je lahůdka. Děkuju Ti. ()
Woody sází vtipy do pusy všem, ale stejně jsou legrační jenom obrazy, v nichž koktá on. Miley Cyrus není sexsymbol, spíš těžká kuřačka co mluví, jako kdyby měla o tři čísla větší rovnátka. Témata jdou dost mimo mě, vůbec se nemůžu naučit, že seriál se má odehrávat v sedmdesátých, a ta témata jsou popravdě hodně vyčpělá. Díl od dílu horší, zatím jsme skončili čtyřkou. Pátý díl docela ušel, asi proto, že Miley tu byla všudy všeho pár vět. KONEC. Slabé, s Woodym vtipné, bez něj nijaké. Zůstaneme na třech. ()
Kdo má Woodyho nakoukaného od šedesátek do současnosti, bude mít paradoxně nevýhodu. Stačí si totiž vzít seznam jeho nejznámějších trademarků a jenom si všechna témata odškrtávat. Válka, víra, psychiatrie, paranoia, hypochondrie, literatura, scenáristika - to všechno tu je. Ne ale ve formě čistokrevného seriálu, ale spíše v podobě rozkouskovaného filmu o celkové délce půl třetí hodinky. Televizní forma Allenovi sedí o to méně, že točí opět stejným tempem a v nejobvyklejší náladě, kterou jsme zažili u každého jeho retra nebo nostalgického ohlédnutí, což v době streamovacích služeb působí téměř až nepatřičně a poprvé v kariéře bohužel i trochu manýristicky, protože žánru a koneckonců ani sobě nic nového nepřináší. To všechno bych ale moc rád odpustil, nebýt obřího castingového omylu v podobě Miley Cyrus. Moc jsem si přál, aby tenhle nepochopitelný tah vyšel, jenže jakákoli scéna s bývalou dětskou hvězdičkou je pravým utrpením a ukázkou nefalšovaného neherectví. Trochu problém mám i s Elaine May, kterou moc rád vidím po Mistrově boku celých šestnáct let od legendárních Darebáčků, ale které zároveň při vší její sympatičnosti a snaze bohužel není rozumět každé druhé slovo. Díky vpravdě bláznivému finále se mi po těle užuž začal rozlévat blažený pocit, ale ačkoli chci jít v hodnocení výš, byl bych potom jen slepý fanboy a to si Allen za roztomilou, ale stále pouze jen recyklaci, bohužel nezaslouží. Pokud ale právě tohle bylo jeho poslední herecké představení v hlavní roli, těžko se mohl předvést lépe, protože i za hranicí osmdesátky umí své neurotické koktání na jedničku. ()
Slabota na zakázku. Chcem veriť tomu, že Woody si spravil z Amazonu prdel, aj preto tam hrala katastrofálna otrasná nesympatická a neviemešteaká neherečka Miley Cyrus. Je tu všetko čo máme na Woodyho filmoch (starých aj novších) radi, ale bohužiaľ tu sa šuští papierom a zbytočných scén/postáv/dialógov je tu viac ako by sa patrilo. Allenove podarené hlášky/scénky treba hľadať medzi záplavou balastu a nudných kecov (za mňa vedie skvelá úvodná scénka piateho dielu napr.). Tento "seriál" sa dá pozerať, len ked je na scéne sám autor, inak sklamanie veľké (hoci úprimne, nič svetoborné som ani neočakával). ()
Strašne mi to pripomínalo jeho ranné filmy. Kedy absurdné scény a politické výroky sa neustále miesili s podivnými vzťahovými problémami a filozofickými úvahami. Naháňačka po streche je výborná, rovnako ako finálny rozhovor s policajtom. Woody ukazuje to najlepšie zo svojho povestného suchého neurotického humoru a čo si cením najviac je, že sa znova postavil aj pred kameru. Jeho neurotik mi už chýbal. Možno nie výborné, alebo nadčasové, ale určite príjemne nostalgické. Cyrus kupodivu fungujúca. ()
Galerie (9)
Photo © Amazon Studios
Reklama