Reklama

Reklama

Raubíř Ralf a internet

  • USA Ralph Breaks the Internet (více)
Trailer 5

Obsahy(1)

Ve filmu Raubíř Ralf a internet opouštíme Litwakovu videohernu a vydáváme se do rozsáhlých, nezmapovaných a vzrušujících vod internetu, na kterých udělá Ralfovo raubířství pořádné vlny. Známý videoherní záporák Ralf a jeho malá poruchová kamarádka Vanilopka von Šmak musí podniknout riskantní cestu po světové počítačové síti a najít náhradní část do Vanilopčiny videohry s názvem Cukrkáry. Cestou se Ralf s Vanilopkou setkávají s webovými občany neboli Webčany, mezi které patří například internetový podnikatel zvaný Yesss, který je hlavním algoritmem a duší trendové stránky „BuzzzTube“. (Falcon)

(více)

Videa (7)

Trailer 5

Recenze (320)

silentname 

všechny recenze uživatele

A je to tu. Konečne je to tu. Najväčšie očakávanie roku 2018 konečne dorazilo, aby som si ho mohol pozrieť a povedať, že ma film ani v najmenšom nesklamal. "Ralph Breaks The Internet" je pre mňa skvelé pokračovanie filmu "Wreck-It Ralph" z roku 2012. A hoci si myslím, že prvý film bol o niečo lepší a mal rozhodne viac čo ponúknuť (napriek tomu, že je to oveľa menšia story) tak pokračovanie sa rozhodlo ponúknuť viac nového a venovať sa viac svetu internetu, kam Ralf s Vanellope budú cestovať, aby zachránili jej hru. Osobne poviem, že som vôbec nevedel kam bude príbeh nasledovať a ku koncu sa dokonca vo filme naplno prejaví jeho hlavná myšlienka. Myšlienka, ktorá je podľa mňa skvelá, a ktorú by deti (a dokonca si myslím aj dospelí) mali v tomto prevedení vidieť. Niekedy je treba nechať ľudí ísť svojou cestou. A neznamená to, že nás budú mať radi menej alebo, že ich stratíme. Len sa posunieme ďalej. A máme radosť, keď sa s priateľmi uvidíme znovu. Všetko sa posúva. Meníme sa a rovnako aj svet okolo nás. A netreba ostať na jednom mieste. Dokonca som si hovoril, že pred 13-timi rokmi som to mal asi vidieť spracované v nejakom filme tiež a možno by som jednal v určitej situácii inak. Okrem toho si myslím, že tento film vie pracovať so svojim prostredím tak, aby z toho nebola obrovská reklama na všetko možné. Nedá sa tomu vyhnúť úplne, no príbeh je natoľko silný, že ma to nijakým spôsobom nerušilo. Film dokázal s tým pracovať veľmi dobre. Okrem toho musím povedať, že svet internetu vyzerá absolútne fantasticky. Dokonca by som tam sám chcel byť a stráviť tam čas. Vyzerá to fantasticky. Niektoré fóry občas nefungujú, no potom sú tu také, na ktorých som sa skutočne poriadne pobavil. A je pravda, že Felix a Calhoun sú tu viac-menej do počtu a možno uvidíme s príchodom DVD krátky film s ich starostlivosťou o deti. Pretože po tom, čo sa to otvorí sa k tomu už nikdy nevrátime. A je to škoda, len myslím si, že by to film až moc natiahlo. A sústredí sa na to, na čo je treba. Priateľstvo medzi Ralfom a Vanellope. A bavilo ma to sledovať a nepotreboval som vidieť čo bude s tými odbočkami, ktoré sa do filmu dostali. Tie neboli podstatné. Som rád, že som film videl, určite sa k nemu ešte vrátim a som zvedavý, či sa k týmto postavám ešte vrátime. Pretože mám pocit, že je to veľmi uspokojivé ukončenie série. Hodnotenie: A ()

poz3n 

všechny recenze uživatele

První polovina skvělá. Plná nápadů, dobrého tempa a skvělé animace. Kdyby to pak Ralf skromně zapíchnul někde na 90 minutách, zůstal by opravdu nadprůměrným animákem, který vyniká krásnou technickou stránkou a nenudí. Problém je, že děj se ve druhé polovině začne nesmyslně roztahovat, tempo filmu opadne, motivace postav a změny v ději přestanou být přirozeně logické a pokračování Raubíře Ralfa tak spadne do zcela průměrné a nudné podívané. Je to velká škoda, princezny jsou totiž super. 6/10 ()

Reklama

Slartibarkfast 

všechny recenze uživatele

První díl byl kouzelný a nabídl mnoho a každému. Druhý veškeré své kouzlo ztratil a nabídl pouze kreslený internet se všemi jeho výhodami i nevýhodami. Sice tu bylo spoustu veselých vtípků a hlášek, animované ztvárnění některých značek bylo k pousmání, ale už to nemělo co dělat se starým dobrým Ralfem a myslím, že mnohá dítka z toho rozumná nebyla. Jako by dnešní komercí nasáklý svět nutil všechnu tu drobotinu rychleji dospět a vtáhnout je na svůj trh. A cokoli, co zavání komercí, takhle násilně cpané na místo, kam nepatří, se mi hnusí. Tohle už není pohádka pro děti. 70% ()

HoneyBunny 

všechny recenze uživatele

Hravé, chytré, s milou message (svým milovaným musíme dát svobodu a prostor růst) a hlavně určené jak pro děti, tak dospělé. Pro mě byly nejzábavnější scény s Disney princezna mi plné meta humoru. Často jsem chtěla film zpomalit, abych si uživatel všechny vtipné detaily, které tvůrci do filmu nacpali. Tohle je zkrátka velmi kvalitní vypiplaný Disney. Take it or leave it. ()

MartinezZ 

všechny recenze uživatele

Bohužel kouzlo prvního dílu tahle moderní splácanina naprosto a zcela postrádá. Ralph s Vanilopkou míří do Internetu, který je až příliš současný a tyhle postavičky do toho prostě moc nezapadají. V krátkosti: Přišlo mi, že je tam mnoho zajímavých nakousnutých nápadů, ale všechny zůstaly zcela nevyužity. Dokonce i Disneyovské princezny, které se pak ještě úplně mimoňsky mihly na konci. Velká škoda. Fakt že jo. ()

Galerie (38)

Zajímavosti (20)

  • Jeden z trailerů obsahuje scény, které se ve filmu neobjevily. Konkrétně se jedná o upoutávku, kde Ralf komentuje koťátko slovy: „Jako by mi do duše nahlédlo,“ a o scénu, kde přiděluje pití pro kocoura a dort pro králíka. (Nathaniell)
  • K přechodu mezi scénou, kde se Vanilopka seznámí s princeznami a scénou, kde princezny naučí nosit běžné oblečení místo šatů, je použit takzvaný „Batman Transition“. Namísto loga Batmana se ovšem objeví logo Walt Disney. (LucasAbelle)
  • Logo pre film bolo vytvorené tak, aby pripomínalo ikonu aplikácie, zatiaľ čo banner "Wreck-It Ralph" sa podobá na upozornenie / aktualizáciu. (LuiCJ)

Související novinky

Raubíř Ralf zdolal kina

Raubíř Ralf zdolal kina

26.11.2018

Pokračování Raubíře Ralfa Ralph Breaks the Internet vstoupí do tuzemských kin bohužel až v lednu, v zámoří ale mezitím sympatická disneyovka otevřela za úctyhodných 84,6 milionů dolarů v rámci pěti… (více)

Reklama

Reklama