VOD (1)
Série(13) / Epizody(140)
-
Murder House (2011) - 12 epizod
-
Asylum (2012) - 13 epizod
-
Coven (2013) - 13 epizod
-
Freak Show (2014) - 13 epizod
-
Hotel (2015) - 12 epizod
-
Roanoke (2016) - 10 epizod
-
Cult (2017) - 11 epizod
-
Apocalypse (2018) - 10 epizod
-
1984 (2019) - 9 epizod
-
Double Feature (2021) - 10 epizod
-
New York City (2022) - 10 epizod
-
Delicate (2023) - 9 epizod
-
Série 13 (2025) - 8 epizod
Obsahy(1)
Seriál American Horror Story je, jak už název napovídá, hororovým seriálem. American Horror Story však není ledajaký seriál. Má tu zvláštnost, že každá série má stejné herce, ale úplně jiný příběh. Seriál nás zavede do strašidelného domu, psychiatrické léčebny, spolku čarodějnic v New Orleans, do panoptika, do tajemného hotelu a do Ameriky pod velením Donalda Trumpa. Těšte se. Budete se bát! (Bull)
(více)Recenze uživatele KajusaK k tomuto seriálu (85)
Temná sestřenka (2012) (S02E07)
Tá byla dokonalá! ()
Nesvatá noc (2012) (S02E08)
Tak jako všechny díly naprosto vynikající ()
Ramínko (2012) (S02E09)
Nejdokonalejší série ()
Šarády se jmény (2013) (S02E10)
Judy, Judy, bo budy banana fana fo fudy .. :) ()
Rozlité mléko (2013) (S02E11)
Už to začíná stoupat :) ()
Pokračování (2013) (S02E12)
Už se blížíme ke konci zatím super. ()
Konec šílenství (2013) (S02E13)
Vynikající závěr série. ()
Coven (2013) (S03)
Může obsahovat spoilery. Zhlédnuto jako poslední série z těch co jsou doposud dotočené. Do třičtvrtě série jsem se dívala s titulky , na poslední díly česky. Výjimečně musím konstatovat, že je lepší český dabing. Speciálně pro Jessicu se hodí dokonale. Od prvního dílu jsem si oblíbila Sarah Paulson, kterou jsem ve 4. sérii nemohla vystát a samozřejmě Jessicu. Intro série je jedno z nejstrašidelnějších, takže jsem ho většinou přeskakovala :D). Ve druhé sérii jsem nemohla vystát Lily Rabe ale zde zazářila i s tím svým super outfitem :) to samé Myrtle Snow - "rudá hlava" :D). Emma Roberts měla zajímavou roli a hrála to perfektně ale většinu času mě tam nezajímala. Děj se mi vcelku líbil i když bylo něco přestřelené ale na Asylum se to vůbec nehrabe. Závěr mě tedy docela naštval, čekala jsem nějaké mega drama rozuzlení, tohle bylo kapku předvídatelné. :). Nechci sérii shazovat, myslím že byla o kapku lepší než ta čtvrtá (i když ta končila dramatičtěji). Hudba byla perfektní jako vždy. ()
Čaroděvky (2013) (S03E01)
Zatím fajn rozjezd. ()
Údy (2013) (S03E02)
Dvě kadeřnictví za století, pobavilo. ()
Náhradníci (2013) (S03E03)
Sarah je opravdu boží. ()
Žertíky s nemrtvými (2013) (S03E04)
Super ()
Hoř, babo, hoř! (2013) (S03E05)
:D) perfektní díl, zatím snad nejlepší ()
Příchod sekerníka (2013) (S03E06)
Zatím super :) ()
Mrtví (2013) (S03E07)
Nic moc :/ Sarah stále dobrá i Jessica.. ()
Oběť Nejvyšší (2013) (S03E08)
začíná se to lepšit ()
Hlava (2013) (S03E09)
Finále super! :) ()
Kouzelné radosti Stevie Nicksové (2014) (S03E10)
Suppeeeer ()
Chránit Coven (2014) (S03E11)
docela dobré ()
Do horoucích pekel (2014) (S03E12)
Sarah zase super :) ()