VOD (1)
Série(13) / Epizody(140)
-
Murder House (2011) - 12 epizod
-
Asylum (2012) - 13 epizod
-
Coven (2013) - 13 epizod
-
Freak Show (2014) - 13 epizod
-
Hotel (2015) - 12 epizod
-
Roanoke (2016) - 10 epizod
-
Cult (2017) - 11 epizod
-
Apocalypse (2018) - 10 epizod
-
1984 (2019) - 9 epizod
-
Double Feature (2021) - 10 epizod
-
New York City (2022) - 10 epizod
-
Delicate (2023) - 9 epizod
-
Série 13 (2025) - 8 epizod
Obsahy(1)
Seriál American Horror Story je, jak už název napovídá, hororovým seriálem. American Horror Story však není ledajaký seriál. Má tu zvláštnost, že každá série má stejné herce, ale úplně jiný příběh. Seriál nás zavede do strašidelného domu, psychiatrické léčebny, spolku čarodějnic v New Orleans, do panoptika, do tajemného hotelu a do Ameriky pod velením Donalda Trumpa. Těšte se. Budete se bát! (Bull)
(více)Recenze uživatele KajusaK k tomuto seriálu (85)
Sedm divů (2014) (S03E13)
Vynikající a překvapivé zakončení ()
Freak Show (2014) (S04)
Obsahuje spoilery!! Kapku jiná série AHS. Po druhém shlédnutí jsem spokojena. Velmi časté měny charakterů postav. Krásný závěr na úrovni. Doprovody písní. Intro hezky zpracované i když strašidelné ani trochu. Oblíbené postavy: Ma Petite, Pepper. Díl s Pepper byl nejlepší z celé série, hned poté dvojdíl s Edwardem Mordrackem. ()
Monstra mezi námi (2014) (S04E01)
Dobrý rozjezd ()
Zrůdy za denního světla (2014) (S04E02)
Rozhodně od prvního dílu zlepšení. ()
Edward Mordrake, část první (2014) (S04E03)
Edward je definitivně nejlepší postavou celého Freak show. ()
Edward Mordrake, část druhá (2014) (S04E04)
Zatím nejlepší část ()
Růžové košíčky (2014) (S04E05)
Vynikající ()
Do černého (2014) (S04E06)
Kvalitní závěr. ()
Zkouška síly (2014) (S04E07)
Škoda Ma Petite. ()
Krvavá lázeň (2014) (S04E08)
Stále si to drží kvalitu. ()
Večírek smrti (2014) (S04E09)
Dandy hraje toho blázna fakt perfetkně. ()
Sirotci (2014) (S04E10)
Nejlepší díl této série a jeden z top celého AHS. ()
Kouzla lidské mysli (2015) (S04E11)
Neil trošku z cesty.. ()
Parádní kousek (2015) (S04E12)
Krásný závěr s Jimmym. ()
Opona padá (2015) (S04E13)
Za mě naprosto dokonalý závěr. ()
Hotel (2015) (S05)
Obsahuje spoilery !! Opět nemůžu jinak než 5*. Čekala jsem na novou sérii a dostala jsem víc než jsem chtěla.. Ačkoliv je výjimečně jen 12 dílů (why?) tak skvělé. Zakončení zvláštní ale líbilo se mi, uzavřely se děje všech osob jen jsem čekala trošku větší rozvinutí co se týče Hraběnky. Prvních pár dílů jsem si říkala, že je to opravdu jen erotika v potocích krve :D) ale časem mě to uhranulo víc než poslední dvě série. Když jsem se dočetla, že v sérii nebude Jessica Lange a nahradí ji Gaga tak má reakce byla že co? Gaga? Ta zpěvačka s divnými hadry? ...Překvapila, byla dokonalá a doufám že bude i v dalších sériích i když nevím jestli ji tak dobře nesedla jen tahle role (to jí opravdu bylo šité na míru, nemusela skoro hrát.), ten Golden Globe si zasloužila! ... Jinak co se týče úvodního intra tak perfektní, ne děsivé ale pěkné. Hudba opět dokonalá, efekty taktéž, hlavně se mi líbil drápek Gagy :)). Spousta scének mi opět uvízla v hlavě hlavně Sally - internet, Queenie v hotelu, smrt Liz, všechny scénky s Gagou které jsem si fakt plně užívala, Holden a ten jeho roztomilý kukuč, hlas P. Marche, Devil's Night. . Oblíbené postavy: Hraběnka, Sally, Holden, James Patrick March, Aileen Wuornsová. ()
Vítejte v hotelu Cortez (2015) (S05E01)
Docela dost slibný začátek. Sally zatím boduje :p ()
Shozy a žebříky (2015) (S05E02)
Miluju ten Patrickův příběh :) ()
Maminka (2015) (S05E03)
Nic moc, já toho Johna opravdu moc nemusím .. ()
Pokoj číslo 33 (2015) (S05E06)
trošku slabší, scénky s Johnem jsou opravdu velmi boring.. ()