VOD (1)
Série(13) / Epizody(140)
-
Murder House (2011) - 12 epizod
-
Asylum (2012) - 13 epizod
-
Coven (2013) - 13 epizod
-
Freak Show (2014) - 13 epizod
-
Hotel (2015) - 12 epizod
-
Roanoke (2016) - 10 epizod
-
Cult (2017) - 11 epizod
-
Apocalypse (2018) - 10 epizod
-
1984 (2019) - 9 epizod
-
Double Feature (2021) - 10 epizod
-
New York City (2022) - 10 epizod
-
Delicate (2023) - 9 epizod
-
Série 13 (2025) - 8 epizod
Obsahy(1)
Seriál American Horror Story je, jak už název napovídá, hororovým seriálem. American Horror Story však není ledajaký seriál. Má tu zvláštnost, že každá série má stejné herce, ale úplně jiný příběh. Seriál nás zavede do strašidelného domu, psychiatrické léčebny, spolku čarodějnic v New Orleans, do panoptika, do tajemného hotelu a do Ameriky pod velením Donalda Trumpa. Těšte se. Budete se bát! (Bull)
(více)Recenze uživatele GHOSTFACE. k tomuto seriálu (10)
American Horror Story (2011)
Naprosto nejlepší seriál všech dob. Murder house 95% - Jedna z nejlepších sérií, ahs, které šlape na nohy jen jedna docela otravná postava. Zkazila mi dva díly. Asylum 90% - Na této kráse se mi líbila atmosféra, NAME GAME všechno posrala. Poslední dva díly za ODPAD!, jinak vše za silných pět. Coven 95% - Coven je vážně mrdka!!! všichni křičí. Kámo, já vás asi zbiju přátelé. Vážně paráda. První epizoda jedna hvězda, zbytek pět a jednou čtyři. Freak Show 90% - Nevím no. Je to možná, o trošičku lepší než asylum, ale všechny epizody kromě poslední, mají slabších pět (poslední má čtyři.) Jinak ale paráda. Hotel 95% - Tak tohle mě dostalo. Lady Gaga je nechutná svině a já jí od teď nenávidím. Za druhý díl bych však nakopal tvůrce do prdele. Roanoke 100% - Tohle je božství, vrchol seriálu, horor jak kokot. Všechny díly za 10z10,. Cult 90% - Pičovina největší, teď myslím dějově, zpracováním nejspíš vrchol seriálu. No, to ne. Ale jinak fajne. Apokalypse 80% - Dlouhou dobu jsem tuto sérii považžoval za to největší zlo, co ahs potkalo. A stojím si pořád za tím. Postavy neskutečně slabé, dějové hrátky nedomrlé, digitální efekty na zpleskání análu. Omlouvám se ale tohle? Body za nápad a možná perfektní atmosféru. 1984 85% - Já se bavil, minimálně v té druhé polovině série naprosto perfektně. Vzestup nahoru. Double Feature 95% - Po třech fakt slabých sériích, návrat na vrcholný horor. Neskutenčá pecka. Pořadí sérií, dle mě samozřjemně: 6, 1, 10, 5, 3, 4, 2, 7, 9, 8 ()
Murder House (2011) (S01)
Tak první série jako pako! ()
Coven (2013) (S03)
Po mírně slabším, ultra nechutném Azylu, se dostáváme do frýk šou! To ještě ne - ale Coven bylo stejně sakramentsky povedený! ()
Freak Show (2014) (S04)
Přibližně na úrovni Asylum, Coven a Murder H. byly o trošičku lepší. ()
Hotel (2015) (S05)
Hotel je takovým návratem k hororové atmosféře prnvích dvou sérií! ()
Roanoke (2016) (S06)
Moje osobně NEJOBLÍBENĚJŠÍ série. Fakt, jděte všichni do prdele, tohle je bomba největší. ()
Cult (2017) (S07)
Asi nejslabší série z prvních sedmi. ()
Apocalypse (2018) (S08)
Naprosto odkláklé efekty! Seriál pořád nadprůměrný, ale pět hvězd už dát nemůžu. ()
1984 (2019) (S09)
O něco lepší, než Apokalipsa, ale stejně jsem spíše zklamán. ()
Double Feature (2021) (S10)
Pro mě naprostej návrat! ()
Reklama