Poslední recenze (2 003)
The Last Kumite (2024)
Nostalgická, fanúšikovská záležitosť pre nadšencov akčných filmov 80. - 90.rokov, z ktorých si tu množstvo známych hercov zároveň aj do vedľajších úloh pozvali. Našlo by sa ich určite oveľa viac, no zrejme nie každý mal záujem to urobiť (skoro) zadarmo, keďže nadšenie k žánru tu supluje rozpočet a profesionalitu. Mohlo to byť pokojne aj kratšie, keďže samotné Kumite tu začne až po nejakej hodine a tie reči okolo toho sú miestami až úsmevne trápne. Tiež ma trochu mrzelo, že hlavný hrdina i záporák sú práve mladší a neznámi herci, ale ako pripomienka tohto skvelého obdobia to v podstate funguje.
Chime (2024)
Starý dobrý Kurosawa vo svojom osvedčenom, tichom a znepokojivom J-Horror móde. Tentokrát si berie na paškál učiteľa varenia, ktorému život ozvláštni zvuk, ovplyvňujúci správanie ľudí. A vzhľadom k tomu, že v tomto prípade mu na to stačila len polovica bežnej stopáže, tak sa tu s nejakým objasňovaním namáhal ešte menej než zvyčajne. Ja mám Kurosawov chladný, odmeraný, podprahový hororový rukopis rád a našťastie to tu všetko je, len by som osobne chcel, aby toho bolo viac. Mysteriózna jednohubka zjedená a teraz čakám na celovečerný návrat.
Bloodline Killer (2024)
Neprešiel ani deň a po vydarenom Founders Day tu máme ďalší jesenný slasher, spriaznený dokonca aj minutážou a nižšími produkčnými hodnotami. Takže sa snaží nalákať aspoň na prítomnosť niekoľkých relatívne známych hercov v menších úlohách, ktorí tomu však nijako nepomáhajú; v podstate je to z hľadiska postáv a rozprávania príbehu úplne o ničom. A navyše je to tak nevýrazne, nezaujímavo natočené, až som mal pocit, že sa ma to snaží uspať. Killerova maska je obstojná, no vraždy ani gore sa nijako nepredvedú, namiesto zábavnosti sa to tvári smrteľne vážne a je to taká nuda, že aj tými 2* už nadhodnocujem.
Poslední deníček (35)
TOP Horory 2023
1. Thanksgiving
2. Scream VI
3. Malum
4. Suitable Flesh
5. Meg 2: The Trench
6. A Haunting in Venice
7. The Puppetman
8. My Animal
9. Consecration
10. The Conference
11. Kill Her Goats
12. The Jester
13. Sick
14. V/H/S/85
15. When Evil Lurks
16. Resident Evil: Death Island
17. It's a Wonderful Knife
18. There's Something in the Barn
19. The Pope's Exorcist
20. Deliver Us