Reklama

Reklama

Morirai a mezzanotte

  • angličtina You'll Die at Midnight (více)

Obsahy(1)

Policista Nicolo po brutální hádce se svou nevěrnou manželkou odchází z domu. Chvíli poté zjistí, že jeho manželka byla ubodána sekáčkem na led. Stává se automaticky hlavním podezřelým. Proto se tajně spojí s policejní psycholožkou Annou, aby mu pomohla z této situace. Anně tato vražda připomene řádění sériového vraha, který má údajně být už osm let po smrti. (Chatterer)

(více)

Recenze (24)

giallo 

všechny recenze uživatele

No musím říct, že se Lamberto po tátovi pochlapil a velice důstojně převzal giallo štafetu. Bava mladší navíc obohacuje snímek o žánr slasheru, a tak maniak řádí, jak na běžícím pásu. Krví se nešetří, přijdou na řadu i pěkný úchylárny (robot rulezz) a k tomu ještě "Argentovská" scéna z opery. Po delší době, jsem byl také s pointou úplně vedle, takže velice příjemně strávený giallo večer. 3,5* ()

K.I.N.G. 

všechny recenze uživatele

Netušil jsem, kdo bude vrah a ani jsem si nikoho netypoval. Mnohem víc mi totiž přicházelo na mysl, jak v giallu, kde má být všechno promyšleno do nejmenších detailů, může být tolik logických děr a filmových chyb. Za všechny aspoň finální scéna v hotelu, kdy byly občas rolety stažené a hrálo se na tmu, pak byly vytažené nahoru a stejně byla tma a pak už bylo úplně jedno, jestli je světlo nebo ne. Rolety zmizely samy od sebe a v celém hotelu bylo jak mávnutím kouzelného proutku naprosté světlo. Nebo když vrah připevnil Carol k hodinkám, které si zapomněla v muzeu vražednou zbraň a ještě k tomu skoro slavnostně zabalenou. To jako ten vrah fakt mohl počítat s tím, že si tam ty hodinky zapomene, vzápětí zjistí, že je nemá a vrátí se pro ně? To už je trochu moc, ne? Jinak samozřejmě fajn. Giallo nikdy nezklame a můj celkový dojem byl opět výrazně kladný. ()

Reklama

Martin741 

všechny recenze uživatele

Talianske gialoo pretkane kriminalkou - avznikol velmi slusny fryler. Spechvova scena maximalne pripomenula Hitchcockovo Psycho 1960, potom nastupia zalezitosti ako zeny v ohrozeni, ktore ktosi vrazdi, strasidelna atmosfera funguje, ale len tak na pol plynu. Herci su dost neznami, ale odohrali to dobre, dialogy nadpriemerne . 65 % ()

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Žluťoučké krimi plné krásných mrtvol! Vrah se nespokojí s jedinou obětí, kvůli které padá vina na někoho jiného. Sprchová scéna je samozřejmě poctou té z Psycha, tahle je pěkně krvavá. Sekáček na led, pistole, břitva, velký nůž, pohrabáč a černé kalhotky. V tomhle filmu se zkrátka vraždí ledasčím. Nahoty je sice poskrovnu, ale zůstává celkový hezký vizuál s vytříbenou estetikou, jak to jen Italové umí, pohledné dívky, spousty krve (i když třeba práce s mixerem je mimo kameru) a skvělá Simonettiho hudba. Ta dokáže navodit patřičné napětí, když dívky prchají před vrahem... Občas padne i nějaký vtípek. ,,Ty vypadáš, jako by ses vyspala s celým fotbalovým mužstvem!",,Kéžby....měla jsem noční můry..." ()

Radko 

všechny recenze uživatele

Vyvražďovačka, začínajúca sprchovým mordom manželky kriminalistu v štýle Hitchcockovho Psycha. Tajomné dusno pred vraždami žien v ohrození, hmlový opar v závere spolu s ťažko odhadnuteľným páchateľom vytvorili pôsobivú taliansku kriminálku s atmosférou a pár logickými kiksami. Odhalenie je prekvapivé. Vzhľadom na charakater a spôsob dolaďovania tiel zamordovaných slečien zároveň aj pomerne ťažko uveriteľné. ()

Zajímavosti (3)

  • Pracovní názvy filmu byly taky The Midnight Killer a You'll Die at Midnight. (Chatterer)
  • Scéna, když vrah útočí přes dveře na Monicu (Eliana Miglio), připomíná známou scénu z filmu Osvícení (1980): „Here's Johnny!“ (griph)

Reklama

Reklama