Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Příběhy hrdinů Bábovek nám ukáží, že některá setkání dokáží navěky změnit život. Všichni jsme totiž propojeni. Vztahy, prací, náhodami, nenávistí nebo láskou. Všichni jsme součástí té nejsložitější sítě, která je utkána z emocí, mezi nimiž nechybí humor, ironie, bolest, napětí a pochopitelně i láska a vášeň. Bábovky mapují současné partnerské i rodinné vztahy, ukazují zábavné a trefné situace z každodenního života, které zná každý z nás. (Cinemart)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (309)

Ivoshek 

všechny recenze uživatele

Jako odpolední televizní tvorba by to byl takový pěkný průměr. Taková povedená epizoda Ulice třeba. Jako celovečerní film je to slabé. Možná se ptáte, proč si to ten Ivoshek myslí, co ho k tak příkrému hodnocení vede. Inu, za prvé to, že se to označuje jako komedie, ale chybí tomu humor. Za druhé, že tu většina herců hraje blbě. Neříkám všichni, třeba Plodková je šikovná nebo Langmajer. No, a nejvíc ze všeho mě tu serou dialogy. Plytké, neživotné, slabé... Něco jako tvorba Patrika Hartla. Po zkouknutí jsem se podíval, kdo tohle dílo sepsal a vida, Radka Třeštíková. Tím je to myslím celé už jasné. ()

marhoul 

všechny recenze uživatele

Já to i četla. Kravina non plus ultra, mizerně namaštěná nesympatickou Třeštíkové snachou, o spisovatelství nemůže být řeči, ale obal to mělo fešný. Při čtení si musí jeden na papír kreslit graf, aby věděl kdo je v referátní slátanině zrovna kdo, ale nejsmutnější na tom je, že se čtení k rybníkové vodě označuje za knižní bestseller. Naštěstí máme i spisovatelky vynikající, které nepotřebují přehršle rozdováděných kamarádek-celebrit, které by jim zcela nekriticky dofukovaly sebevědomí, obsazovaly je do videoklipů a dělaly z nich píšící ikony, protože tyhle šikovné literátky psát umí. Jsou to například Alena Mornštajnová, Kateřina Tučková či Lenka Horňáková- Civade. Tímto je zdravím, dámy, radost vás číst! Na Bábovky jsem se vypravila ze zvědavosti, protože to mi řekni, že tohle někdo bude chtít točit. A za další tuším v kostech další lock down, takže jsem si s pocitem, že jdu do bijáku vůbec naposledy v životě, vybrala cosi, co mě zajisté vytrhne z uondané letargie a já budu moci chvíli nadávat na někoho jiného. Ale nakonec jsem byla vcelku překvapená. Ve srovnání s předlohou je film o několik facek lepší. Mám za to, že to bude zásluhou Rudolfa Havlíka a pokud ne, autorka by měla zvážit přesedlání od neumětelského skazkování, do profese scénáristické. Jak ji nemusím, tak mě předloňská komedie s Aničkou Polívkovou pobavila a jestli se nepletu, tehdy se Radka, provdaná za Třeštíkové syna, na scénáři také podílela. Film je z lejna upletený, vachrlatý, ale skorobič. Se zájmem jsem sledovala, co z toho bude, ale... nebýt postižení četbou, byla bych přísnější. Pochopitelně o žádného Iňárritu nejde ani omylem, ale vydržet se to dalo. Co se týče vyobrazených přitroublých žen a mužů, k tomu lze těžko cokoli vyšpekulovat, protože nechápu, co mělo být záměrem autorky. Na sílu uměle poslepované bábovkou, "děsně rafinovaně" prolínající se, nepochopila jsem to v knize, ani na plátně. Samostatné epizody by mě zaujaly víc. Stejně nejde o příběh jako takový, přestože pokus u ucelení proběhl. Ovšem kýčovitě tragický, hlavně byl z jiného filmu. V jednotlivých sekvencích zajímavě zahrané, bohužel se i často přepáleně tlačilo na pilu. Zejména Marek Taclík si v tomto směru hodně zkusil. Patrně měl obecenstvo pobavit, to ale příliš nedopadlo. Jana Plodková je moc fajn vždy a ve všem, ovšem pakliže kamera přidává 10kg, dost mě zarazil stín, který mé oko stěží zahlédlo. Barbora Poláková v roli osoby na ránu- na ránu, ale Lenka Vlasáková a slečna, co hrála její dceru- ty se mi líbily nejvíc. Sečteno, podtrženo: afektované, ale s krásnou hudbou, hezkou kamerou, až moc uhlazenou výpravou a několika dobrými momenty. Komedie možná tak pro cyniky, přičemž ke dramatu to má fest daleko. Několik zoufalek se v tom potěšeně najde, ale určitě je to neposune jiným směrem. Nic pro ambiciózní zuřivé feministky, rovněž chlapy to nasere, ale reklamní lobby hřímá, jaká je perfektní návštěvnost. Já dodám, že jsem se na to mrkla sama ve velkém sále našeho multi bijáku, což bylo na celém představení nejlepší a na další projekci, než jsem pokecala s obsluhou, nepřišla slovy ani noha. A protože jsem v dobrém rozmaru, přihodím i jednu cennou radu bloudícím slečnám zdarma. Děvenky beznadějně zapletené v ženáčích či zavztahovaných donjuánech, ten skutečný formát chlap, ten zná své místo, aniž byste musely zvednout obočí. Pokud jste pro něj ta pravá, nezastaví ho nic. Ani sebevražedně přiotrávená manželka, nebo plačící děti. Ten je rozvedený a přistavený tam, kde má být i s kuframa, přičemž svou minulost si vyřeší sám a od vás se už navěky nehne. Bavíme se o tom správném, pro vás pravém chlapovi. Do nevydařeného manželství může vstoupit kde kdo, na tom by nic nebylo, ale nalhávat si u každého flirtu nějaké iluze, někoho káznit, prosit, manévrovat, či dokonce roky vyčkávat? Cože? Když je to ono, jde to úplně samo. Nepodceňovat muže! Spousta je jich děsně fajn a pro svoji srdcovou dámu by se rozkrájeli. No ale samozřejmě dramatická masochistka, která si ráda sama nad sebou popláče, nezná svoji cenu, ta si to musí odžít jinak a dobře jí tak. Ale zase na stranu druhou, může být předlohou pro postavy v mizerných knihách nebo filmech. Což je taky cesta. :) () (méně) (více)

Reklama

blackrain 

všechny recenze uživatele

Vztahový propletenec, kdy se všechny postavy střetnou v jednom velkém finále. Nejvýraznějšími postavami byli Jana Plodková a Marek Taclík. Ty se zde starali o komediální linku. Celé to rozbíjeli a osvěžovali. K mému podivu to nebyly žádné stupidní a lacinnné fórky. Nebylo vůbec špatné a na nedělní večer mi to sedlo. ()

Tosim 

všechny recenze uživatele

Havlíkův první snímek mi byl dost sympatický, ale zatím platí, že čím novější, tím horší. Jako české filmové spotřební zboží to funguje, vše ostatní od hudby (zmiňované mnohými jinými), přes přehršel patetických postav až k závěru, který ukazuje, jak diletantsky si někteří čeští tvůrci představují "protnutí dějových linií." Párkrát mě rozesmál Marek Taclík (který svůj part aspoň pochopil a hrál jako karikaturu), naopak dost líto mi bylo Ondřeje Vetchého (který takhle ztraceně nevypadal od Vražedných stínů). Snad se z toho nestane trend. 30%. ()

Xmilden 

všechny recenze uživatele

Přesně taková česká matlanina, kterou nerad vidím, že jí vůbec nechal někdo vzniknout. Rudolf Havlík už teď aspiruje na pozici mnou ignorovaného tvůrce. Ten člověk točí hrozně nudně, postavy jsou nesympaticky zahrané a například Vetchého mám bohužel v podobných rolích už plné zuby. Ten politik ti Ondro prostě nejde. Dej tam raději Jirku Luňáka verzi 2021. Z filmu bych určitě odmazal kolonku komedie i romantický. Jedná se totiž o takové hloupoučké drama, ve kterém stále někdo ze scény odchází, aby vůbec mohla skončit. Tvůrci se snažili jej "originálně" a "chytře" napsat. Ale v tomhle případě bych raději vždy sáhnul do zahraničních zdrojů. 35% ()

Galerie (40)

Zajímavosti (13)

  • „Příběhy v sobě nesou vážnost, komiku, odlehčení, život. Nejsou v jedné tónině,“ uvedla herečka Jana Plodková. (SONY_)

Reklama

Reklama