Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Charismatický cynik Karel Král (Jiří Langmajer), trochu šovinista a sarkastický sympaťák, na kterého ženy letí, je šéfredaktorem časopisu Playboy. Jednoho dne jeho nezávazný způsob života utrží hned několik ran. Dostane výpověď kvůli průšvihům a poklesu prodejnosti časopisu, bývalá manželka a dcera (Andrea Hoffmannová a Sara Sandeva) ho opět naštvou, neznámá žena mu nabourá auto a na jeho místo je dosazena pohledná mladá šéfredaktorka Leona (Táňa Pauhofová). Karel vyřeší problémy po chlapsku – společně s nejlepším kamarádem Čestmírem (Matěj Hádek) se opije a v dobrodružné noci si přeje, aby se stal ženou, protože „ženský to mají v životě mnohem jednodušší a on je na tom kvůli nim bídně.“  Ráno Karel zjistí, že následkem noční alkoholické „jízdy“ a zásahem vědmy Zoltany (Pavla Tomicová) se stal ženou (Anna Polívková). Ovšem pouze fyzicky. Karel se jako Karla musí vyrovnat nejen s novým vzhledem, ale hlavně se naučit fungovat v ženském těle a zjistit, zda to mají ženy opravdu snazší? (Cinemart)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (504)

silentname 

všechny recenze uživatele

Okey... tak niekedy asi je dôležité si zhodnotiť pár faktov. Človek sa nestane recepčnou po tom, čo ju šéfka uvidí za recepčným stolom. Noc talentov sa neodohráva sa počas dňa. A je tu ešte pár ďalších blbostí, ktoré sa stali v tomto svete realitou. Ale keď sa od toho všetkého odtrhnem, tak si myslím, že sa tu dá nájsť celkom energická a vtipná komédia s myšlienkou. Fakt je aj ten, že sú to klišé a videli sme to miliónkrát v každom inom filme, ktorý má rovnaký alebo podobný scenár. Vieme kam to dospeje, vieme čo sa bude diať, aj ako sa hlavný hrdina zmení. Alebo hrdinka. Toľko teda k mínusom filmu. Teraz poďme na tie plusy. "Po Čem Muži Touží" spracoval a režíroval Rudolf Havlík, ktorý natočil pár rokov dozadu jeden z mojich top českých filmov za posledné roky. Tak ako ide kinematografia našich susedov dole vodou, tak "Pohádky Pro Emu" bol pre mňa skvelý film, ku ktorému sa rád vrátim počas Vianoc. Takže som mu veril. A myslím si, že právom. Jiří Langmajer bol skvele zvolený do svojej role a pôsobí uveriteľne. Táňa Pauhofová mi bola tiež sympatická. A celkom som dúfal, že sa jej podarí niečo zmeniť. Hoci som mal najprv pocit, že chce spraviť časopisu Playboy časopis Evita. Ale ukáže sa, že v nej je o niečo viac. A potom je tu Anna Polívková. Ja jej fandím už nejaký ten čas, no jej posledné filmy na mňa buď neurobili moc veľký dojem, ale bo v nich mala moc malú rolu na to, aby dokázala niečo ukázať. Tu je to presne to čo som od nej chcel. Buď to neberie absolútne seriózne, alebo každým milimetrom svojej hereckej duše to berie seriózne. Tak či tak, nasmial som sa na nej poriadne. Pri každom páde z opätkov som si hovoril, koľkokrát sa na tom ešte zasmejem... a pravda je taká, že vždy. Okrem toho je ale super vidieť ako sa Karel čoraz viac stáva lepším človekom po tom, čo žije ako Karla. A funguje to. Celkovo to ako ľahkú komédiu dokážem odporúčať. Nie je to sprosté, nemá to blbý humor, no po technickej stránke je ten scenár miestami poriadne odfláknutý. Vôbec si nedali pozor na tie detaily, čo som spomenul vyššie a ako aj iní spomenuli. Lebo to sú dosť podstatné fakty. Ale myslím si, že film za jedno pozretie stojí ako pohodová ľahká komédia. Hodnotenie: B ()

cheyene 

všechny recenze uživatele

Byť novodobé české komedie zpravidla za moc nestojí a na nějakou opravdu dobrou člověk narazí, když se tou záplavou prohrabuje vidlemi (přesto takové najdeme a díky za ně!), tak tento spíše průměrnější počin pobavit dokáže. Námět není originální, vtipy nejsou inovativní, vše je tak nějak předvídatelné, ale jako celek to funguje. Langmajer to uhrál skvěle, Polívková jakbysmet. ()

Reklama

Necrotongue 

všechny recenze uživatele

Na to, o jak provařené téma jde, jsem se až podezřele dobře bavil. Výškou hodnocení jsem zaskočil i sám sebe, chvíli jsem přemýšlel nad tím, jestli už nějak neměknu, ale co už... Hrouzek se Sidem mě dokázali mnohokrát rozesmát, a to se mi u různých Špindlů, Bajkerů a Volh rozhodně nepoštěstilo. Jasně, nebyl to zrovna humor pro náročného diváka, ale dneska na mě moc dobře fungoval. Nebýt některých trapných momentů a ruční brzdy v podobě Noci talentů (která navíc probíhala ve dne), byla by ta čtyřka pevnější. 4*- ()

Tommassi3 

všechny recenze uživatele

"Takovej českej buddhismus !!" ;) Havlík si zkouší další žánrovku a jen dokazuje, že komedie zkrátka patří mezi ty nejtěžší a bohužel rovněž že tuzemští filmaři komedie zkrátka neumí.. Nechci říkal dnes už neumí, ale já nechtěl ani vidět tenhle ri(p)make.. Bizarně jako bejk, či kráva, vyznívá jak herecká poloha Anny Polívkové při transformaci z muže v ženu, která hlasitě připomíná fyzické projevy jejího vlastního otce, tak i rozpory mezi zhovadilými útoky na pivní bránici a poselstvím filmu o tom, že si muži se ženami nemají co vyčítat.. Nicméně ani tomu typickému začleňování charakterových stereotypů do jakési paralelní (ne)reality se tady tvůrci nevyhnuli.. Ovšem takhle naložit s podobně nosnou zápletkou, jakkoli provařenou, se rovná tvůrčí sebevraždě.. ()

Big Bear 

všechny recenze uživatele

,,Karle, jsi ženská, tak se tak chovej! ''  --- Po nudném průseru Bábovky jsem zjistil, že tohle jsem ještě neviděl. A jelikož dávám české komedii stále šanci a navíc několik mých přátel zde film honotilo kladně, tak jsem se na něj dnes rozhodl podívat. Nu pojďme tedy do toho. Filmů v nichž se kouzlem nebo pouhým přelíčením stává z muže žena je opravdu hodně. Tenhle koncept funguje skvěle. Chlap se ocitá v prostředí, které nezná a z proměny je zprvu značně zděšený a frustrovaný. To nabízí mnohé humorné okamžiky, ale jelikož v jádru většinou zůstává chlapem, často využije nakonec svoji proměnu k bližšímu poznání své vyvolené. Tu pak většinou v závěru filmu kdy kouzlo proměny mizí a muž se opět stává mužem o to snadněji získá. V tomto ohledu je film tak trochu vykrádačkou filmu Po čem ženy touží s Melem Gibsonem a dalších filmů na téma proměny. Jenže to by to nebyla Třeštíková podle níž se film točil  aby ze všech mužů v tomto filmu neudělala sobecká hovada. To největší - šovinistického a sobeckého hrdinu filmu nechá v rámci proměny dojít k poznání jak to vlastně ženy mají těžké což zcela promění jeho já. Tahle pohádka by stála za prd nebýt ovšem skvělého hereckého obsazení. A jelikož mi všichni herci typově skvěle sedli a navíc filmu dali opravdu kus ze sebe (hlavně skvělá Anna Polívová), musím uznat že ani já jsem se už dlouho tak u českého filmu nezasmál. Jsou to jen herecké výkony kvůli čemu dávám tak vysoké hodnocení. Navíc tento druh filmů jako je tento nebo Bábovky je stejně něco jako poslední dinosauři... Dnešní svět už přeje těhotným a kojícím mužům, bezpočtu pohlaví a role všech budou za chvilku zcela vyrovnány. A tak paní Třeštíková se svojí nenávistí k mužům (krom těch úplně ideálních) bude mít asi problém psát v budoucnu scénáře na podobná témata...  Dávám za 4 pleťové masky. PS. S Annou Polívkovou jsem jednou jel v MHD, byla nalíčená, hezky oblečená a je to fakt krásná ženská ! * * * * ()

Galerie (27)

Zajímavosti (16)

  • K nejzábavnějším částem filmu i natáčení patří sekvence, kdy si právě proměněný Karel/Karla obléká punčocháče. Pro všechny tyto scény se použilo nejméně čtyřicet punčocháčů a punčoch, od ošklivě hnědých, kdy si je Karla neumí ještě vyladit, až po krásně elegantní. Paradoxně, na  tzv. první, „nešikovné“ oblékání jich nebylo třeba tolik, kolik si kostymérky myslely. Anička Polívková je totiž již na třetí pokus na sebe vtipně, „necitlivě narvala“ a tak krásně  punčocháče rozervala, že už jsme jen tuto verzi kopírovali. Anna Polívková měla kolem dvaceti variant oblečení, za nejvtipnější outfit štáb nakonec vyhlásil ten, kdy si vykračuje v trenýrkách a vysokých lodičkách v kuchyni. (Zdroj: CinemArt)
  • Natáčelo se v Praze, ale na závěr natáčení se štáb vydal do Hotelu Podlesí, ke kterému patří Pohádková vesnička.  Zde vznikaly scény výletu na kolech. V průběhu natáčení si museli herci osvojit  i některé nové  dovednosti – Sára Sandeva se pro svůj part učila hrát na kytaru. Matěj Hádek zase věrohodně předstíral automechanika. (Zdroj: CinemArt)
  • Přestože film je komedie, obsahuje několik scén, pochopitelně komických, které vyžadovaly práci kaskadérů. Karla má totiž ve scénáři jak pád na kole, tak lezení po fasádě. „Na obě tyto scény jsme měli profesionální kaskadérku, která místo Aničky Polívkové padala z kola a lezla po střeše hotelu. Nicméně i Anička projevila statečnost a fyzickou kondici a část scény, kdy musí vylézt z okna a sunout se kus po střeše hotelu, odehrála sama,“ říká producentka Dana Voláková. (Zdroj: CinemArt)

Související novinky

Reklama

Reklama