Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Chris Cross je z duše poctivý pokladník ve velké firmě. Tedy až do okamžiku, kdy na ulici pomůže slečně Kitty a zamiluje se do ní. Za její krásnou tváří se však skrývá vypočítavá ženská připravená využít situace dostat z bláznivého staříka co nejvíc peněz. Kam až dovede Krise slepá láska? (raffspIn)

Videa (1)

Trailer

Recenze (48)

POMO 

všechny recenze uživatele

Delikátně rozehraná partička milostného trojůhelníku. Zaslepené zamilování se, lži, zneužívaní, ztráta sebe sama a všeho. Dějově nepředvídatelný, ve vykreslení postav mistrný scénář, podpořený skvělými herci, kterým absolutně kraluje Edward G. Robinson. Úplně mu jako divák propadnete a těšíte se na každou další scénu s ním. Krasobruslař emocí, mimikou nejúpřimnější herecký zobrazitel “srdce na dlani”, co jsem kdy ve filmu viděl. Za něj pátá hvězda. [Noir Film Fest] ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

Až na ten debilní halucinačně stavěný konec stylový a hlavně podle dobových pravidel pečlivě uhlazený noiárek. Kolega Douglas mluvil v lektorském úvodu o Kitty jako o echt děvce, což ale ve filmu až na její poslední výstup příliš patrné nebylo. Vyčůranost tehdejší zcela jistě zůstala i v člověku dnešním. Skvělá práce kamery! Mé již několikáté setkání s Edwardem G. Robinsonem, a asi nikdy nezklamal. Osobně bych si uměl představit dva konce, první by v divákovi zanechal otazníky, druhý by byl smutný, ale ani jeden by nevyzněl tak do pitoma, jako to udělal Lang. Visions of Light 2012, kino Art, Brno. ()

Reklama

Anderton 

všechny recenze uživatele

Spočiatku sa zdá, že dej tohto Fritzovho noir bude až príliš priamočiary. Lenže v príbehu o naivnom donátorovi nás čaká zopár prekvapivých zvratov, kedy dej rýchlo preskočí do vedľajšej výhybky. A potom ďalšej až do nevyhnutného záveru. Mimochodom aj keď tušíte, že toto sa dobre skončiť nemôže, aj v záverečnej štvrťhodinke až do posledných záberov netušíte, ako to celé skončí. Skvelá depresívna atmosféra, prepracované charaktery, Robinsonov možno najlepší výkon kariéry, to všetko robí z tohto filmu jeden z najsilnejších noirov svojej doby. 90% ()

Martin741 

všechny recenze uživatele

Jeden z najslabsich noir filmov co som videl, k noiru my pasuje hlavne detektivka a tie riesit to, ako si kedajaky mental skrabe na papier svoje haky -baky a cmaranice. Fakt ako Edward G. Robinson hral uplne hovno a Joan Bennett nic nepredviedla. V strede filmu vladne k tomu este aj priserna nuda vatovo plane plky. 60 % ()

Astaroth12 

všechny recenze uživatele

Samota vie s človekom narobiť divy a čím je starší, tak ho to vie ešte viac rozladiť. A potom sa niet čo čudovať, že starého pána ktokoľvek môže podviesť a tak je samozrejmé, že keď sa o neho zaujíma krásna žena, tak starému pánovi to lichotí a o jej priazeň nechce prísť. A tak sa roztočí kolotoč vzťahov, ktoré nie sú úprimné, ale majú trpkú príchuť nechcenia. Presne Lang v 103 minútach zachytil sám život a i keď poväčšine vie sa snami osud nemilo zahrať a aj tak ho rádi žijeme. A pán režisér to zas na filmové plátno znázornil majstrovský. Herecky to je tiež ukážkové a Joan Bennett je ako milá mrcha rozhodne ucebnicová. Silné 4*. ()

Galerie (29)

Zajímavosti (5)

  • Režisér Fritz Lang spolupracoval s trojicou hercov Edward G. Robinson, Joan Bennett a Dan Duryea už pri natáčaní filmu Žena za výkladom (1945). (shimik77)
  • Oproti originálu remake potláča morálny cynizmus a trestá hrdinu za jeho skutok o dosť ráznejšie. V tomto ohľade bol originál, poeticko-realistický film, viac noirový ako remake, ktorý je považovaný za film-noir. (Biopler)

Související novinky

Noir Film Festival 2019: Zítřek nemá šanci

Noir Film Festival 2019: Zítřek nemá šanci

17.08.2019

7. ročník unikátní přehlídky klasik, ale i pozapomenutých klenotů z bohaté pokladnice filmu noir představí snímky tematizující loupež, výběrovou retrospektivu noirových děl Fritze Langa, rozmanitou… (více)

Reklama

Reklama