Režie:
Nicolas PesceKamera:
Zack GallerHudba:
The Newton BrothersHrají:
Andrea Riseborough, Demián Bichir, John Cho, Betty Gilpin, Lin Shaye, Jacki Weaver, Frankie Faison, William Sadler, Nancy Sorel, Tara Westwood (více)VOD (4)
Obsahy(1)
Videa (2)
Recenze (166)
Starou nenávist jsem neviděl, takže nemůžu srovnávat, ale ani není třeba, protože tohle už hůř dopadnout nemohlo, a na závěr roku 2019 je tohle jednoznačně nejhorší kino zážitek, kdy lidi z kina i odcházeli nebo byli na messengeru. Od režiséra tří průměrných hororů jsem toho moc nečekal, ale to, co tady předvedl, nemá hlavu ani patu. Od začátku film působí hrozně béčkově, kadence lekaček je 10 za 5minut, ale povedená nebyla ANI JEDNA z nich, atmosféra filmu úplně chybí, protože v 93 minutové stopáži na ni není ani prostor a právě na tom je znát nízký rozpočet. Chybí jakékoli dialogy nebo vykreslení postav, scény skáčou z jedné na druhou bez návaznosti jen, aby ušetřily čas, a to , co hororu chybí na atmosféře, se tady režisér pokusil nahnat na abnormálně hlasitých lekačkách, kde jediná strašidelná věc jsou právě decibely z repráků, nikoliv scéna samotná. Dementní, bez špetky nápadu a brutálně odfláknutá věc, tohle by mělo mít zákaz vydání, natož tak premiéry v kině... Odpočítaval jsem minuty do konce filmu, tomuhle filmu se prosím vyhněte oklikou. ()
Tak tu máme další nezvládnutý remake, u kterého jsem rád že jsem vynechal kino a počkal si na online. Nezachránil to ani to, že to produkoval Sam Raimi. Film nemá strach nemá nic jen pár nechutných scén a docela známé herce, Je tu několik časových pásem a někomu by to mohlo vadit. Prostě nic moc. 30% ()
V první řadě musím ocenit, že Vás režisér Nicolas Pesce udržuje v konstantním napětí, které po celou dobu stopáže funguje velmi dobře. Na druhou stranu zde ale velmi zamrzí absence nějakých propracovanějších "lekaček", jelikož ty užité jsou zjevné několik minut předem a vůbec nefungují. The Grudge je tedy další z dlouhé série rádoby hororů, jehož ambice dalece přesahují schopnosti tvůrců. Škoda. ()
Odložený film, ktorý mal byt prvým v tomto roku. Nevyšlo to, tak sme to dali spolu s filmovým znalcom z LA aspoň mimo kina. V tejto výnimočne zlej situácií. Kina sú zavreté a nenávisť už nebeží. Mne sa to celkom páčilo. A tých 45% je málo. Síce je to remake a originál ma zaslúžene viac, ale aj tak. Slušný priemer, ktorý by nezachránilo asi ani veľké plátno. 3* ()
Americký koprodukční snímek „Nenávist“, na němž se produkčně podílel nejen Sam Raim, ale také Takeshi Shimizu, autor původních filmů, je pro mě prostě jen remake. Remake až příliš remaků. Má to nějaký ten základní nápad, který ho odlišuje, ale jen lehce a z mého pohledu to prostě nestačí. Ten film se pro mě pak jen snaží vydělat na známé značce, ale není výrazně ničím jiný. ()
Galerie (25)
Photo © Sony Pictures
![Nenávist - Z filmu](http://image.pmgstatic.com/cache/resized/w663/files/images/film/photos/164/087/164087972_638eae.jpg)
Zajímavosti (7)
- V průběhu filmu si lze několikrát všimnout číselné symboliky. Vícekrát je v záběru „haunting house“ s číslem popisným 44. Naopak policejní stanice hlavní hrdinky má číslo popisné 999. „Andělské“ číslo 44 symbolizuje pozitivní energii a boží ochranu, naopak 999 – pokud jej obrátíme – značí „ďábelské“ číslo bestie 666, což je vlastně úplně obráceně (detektivové jsou přeci ti hodní a nenávistní bubáci naopak zlí). (Haymar)
- Režisér čerpal insipraci z filmů Vymítač ďábla (1973) a The Changeling (1980). Rovněž uvedl, že je velkým obdivovatelem série Ju-On. (fiLLthe3DD)
- Na policejní stanici vybírá Goodman (Demián Bichir) mezi filmy 48 hodin (1982) a Francouzská spojka (1971). (Duoscop)
Reklama