Scénář:
Miro ŠifraKamera:
Martin DoubaHudba:
Petr OstrouchovHrají:
Cyril Dobrý, Lenka Krobotová, Miloslav Pecháček, Martin Havelka, Hoang Anh Doan, David Novotný, Igor Bareš, Magdaléna Borová, Anežka Novotná, Petr Franěk (více)VOD (1)
Epizody(6)
-
Vstup do prázdnoty (E01)
-
Hlavně ať se to nedozví máma (E02)
-
Ze života pozůstalých (E03)
-
Dovolenka v Polsku (E04)
-
Den pravdy (E05)
-
Všechno bude OK (E06)
Obsahy(1)
Vietnamská mafie v Česku ovládá víc než 70 procent trhu s pervitinem. V jejím čele stojí investoři nazývaní aj Bác (strýcové), kteří se zde usadili ještě v době komunismu a navenek se tváří jako vážení podnikatelé. Díky propracované a efektivní struktuře výroby jsou na ně klasické policejní postupy krátké. Policisté z protidrogového tak musí používat spíše praktiky tajných služeb – a často jdou i za hranice toho, co je vůbec legální. Příběh šestidílného seriálu zobrazí tři týdny v životě drogového dealera a policejního informátora Davida Frýdla, který působí v českovietnamské drogové mafii. Po vraždě své policejní spojky zůstává sám a po krku mu jdou obě strany – policie i mafie – a on hledá cestu, jak si zachránit život. (Česká televize)
(více)Recenze uživatele ForGump k tomuto seriálu (2)
Zrádci (2020)
Až si zase budu stěžovat, kam se žene český film a seriál, vždy si vzpomenu na Zrádce, protože budu vědět, že existují lidé, kteří ještě umí natáčet a dovedou vyjádřit obrazem, zvukem, slovem a hereckými výkony všechny emoce a poselství, co říct chtěli. Zrádci Viktora Tauše, Mira Šifry, Martina Douby, Aloise Fišárka, Jana Kadlece, Petra Ostrouchova a dalších je ta NADĚJE, pro kterou stojí za to přežít všechno ostatní. 100% P.S. a WillBlake má pravdu, text Martina Šrajera (na csfd jako Matty) na Alarmu, je všeříkající. ()
Vstup do prázdnoty (2020) (E01)
Už opravdu nechci zmiňovat všechno, co mě na tom bavilo a řekl bych až okouzlilo. Tým okolo režiséra Viktora Tauše, kameramana Martina Douby a střihače Aloise Fišárka dokáže v naší audiovizuálně tvorbě asi nejlépe a nejgeniálněji sestavit výsledný produkt tak, aby každá scéna fungovala sama o sobě intenzivně a mrazivě. Vytvoření atmosféry scény a prostřihy mimo jádro scény (funguje i v dokonalém souladu nálad hudby Petra Ostrouchova), virtuální zapojení diváka do děje a přenos aktuálních emocí a tenze mezi herci na diváka funguje v Taušově a Doubově podání neuvěřitelně silně. Kompaktní celek je ale i díky scénáři, nejenom formě. Miro Šifra se připomněl už Rédlem a jak vidno máme talent světového měřítka (srovnání má snad jen ve Štěpánu Hulíkovi). Šifra nemilosrdně ukazuje svým kolegům jak vytvořit dokonalou expozici a vyložit výborně karty na stůl, a zároveň si dovolit v českých podmínkách i pár poměrně překvapivých zvratů. Nelze hodnotit něco po první části, ale pro mě jako obdivovatele Viktora Tauše, který ví, jak konzistentní režisérem je, s ohromnou vlastností empatie a darem působivosti a prácí s herci u nás málokdy vídaným (třeba Václav Neužil u Tauše hraje ještě o dost lépe než jinde), si dovoluji tvrdit, že Viktor Tauš je naším nejlepším režisérem posledních let a kdo ví, zda vůbec nejlepším po revoluci. Opravdu tohle je moje gusto a pouze tyto minisérie, které překračují a co víc pokořují současnou českou kinematografii, mi způsobují stav plnohodnotného a intenzivního audiovizuálního zážitku. 100% ()