Obsahy(1)
Každý den nás zaplavují miliony vzkazů. Jejich cílem je ovlivnit nás v tom, co budeme kupovat, jak budeme volit, které myšlenky budeme zastávat. Tyto vzkazy jsou všudypřítomné a utvářejí náš způsob vidění světa... Techniky masového přesvědčování se zrodily na konci devatenáctého století, kdy se množily dělnické vzpoury. Během první světové války si Spojené státy americké přivlastnily nástroje propagandy a za 50 let je hrstka myslitelů přetvořila v jednu z nejzajímavějších disciplín naší doby – public relations. Jedním z hlavních teoretiků továrny na souhlas je Edward Bernays, kterého v roce 2001 časopis Life označil za jednu ze 100 nejvlivnějších amerických osobností dvacátého století. Tento dokument zachycuje portrét Edwarda Bernayse za pomoci archivních záběrů a výpovědí a analyzuje úspěšnost jeho propagandistických metod. (Česká televize)
(více)Galerie (4)
Photo © ARTE France
![Propaganda, továrna na souhlas - Z filmu](http://image.pmgstatic.com/cache/resized/w663/files/images/film/photos/162/658/162658959_0fce29.jpg)
Photo © ARTE France
![Propaganda, továrna na souhlas - Z filmu](http://image.pmgstatic.com/cache/resized/w663/files/images/film/photos/162/658/162658960_bcb994.jpg)
Photo © ARTE France
![Propaganda, továrna na souhlas - Z filmu](http://image.pmgstatic.com/cache/resized/w663/files/images/film/photos/162/658/162658961_0a77a3.jpg)