Hudba:
Brian TylerHrají:
Henderson Wade, Jennifer Beals, Andy Bean, Virginia Madsen, Derek Mears, Will Patton, Crystal Reed, Maria Sten, Kevin Durand, Jeryl Prescott, Elle Graham (více)Epizody(10)
-
Pilot (E01)
-
Worlds Apart (E02)
-
He Speaks (E03)
-
Darkness on the Edge of Town (E04)
-
Drive All Night (E05)
-
The Price You Pay (E06)
-
Brilliant Disguise (E07)
-
Long Walk Home (E08)
-
The Anatomy Lesson (E09)
-
Loose Ends (E10)
Obsahy(3)
Seriál "Bažináč" sleduje dr. Abby Arcaneovou (Crystal Reedová), která v louisianském městečku zkoumá smrtící virus pocházející z bažin. Ty však, jak Abby záhy zjistí, skrývají mystická a hrůzostrašná tajemství. Když se z temného močálu vynoří záhadná nestvůra, Abby stane tváří v tvář nočním můrám nadpřirozeného světa, kde nikdo není v bezpečí. (HBO Europe)
(více)Diskuze
Jj.je to pak na infarkt zjistiti,že z nějaké předlohy v seriálu,nezůstalo skoro nic. Zvláště když ta předloha je ukončená. V Kaře jsou sice nějaké ty prvky (pokud pominu toho plešatého negra,co tvrdí,že je Jimmy Olsen,fakt s posrání,tenhle přístup ke comicsové postavě,která existuje s jasně stanovenými parametry též 80 let),z comicsů,jenže z toho udělali pak (v 1.s. se to ještě jakžtakž drželo při zemi) takový nehorázný guláš,kde narvali prvky z new52,a ze všech dalších DC fází,pak většinu postav pro jistotu totálně převlékli,že by je dotyčný autor nepoznal ani mikroskopem,změnily jim charakter,vyznění a udělali z nich totální šašky,takže větší nasíračku jsem v životě ještě u DC s. nezažil. A to jsem se v dávných dobách rozčiloval u Smallville. To jsem ale netušil,co cw vyplodí za úžasný propojený vesmír,do kterého stejně ona nepatří,páč jako jediná cw postava je nesmyslně na jakési Zemi 38,nebo co. To je taky na palici. To i ve srovnání s ní, je ten Lucifer,mistrovské dílo. Ale Kara ukončená jako taková není,já vím. Jen jsem si chtěl po dlouhé době zanadávati,když už jsme u toho. Takový to mělo potenciál,do hazlu. A nejvíce nasere to,že cw Superman se povedl,včetně zajímavého outfitu. To je pak někdy na infarkt.
na příspěvěk reagoval dragon94
Uvidím, teď sleduji Agenty poslední sérii, Peaky blinders, Good omens a The Boys....takže je toho fakt hodně
Správná otázka. Kéž bych na ni znal odpověď. Lišila by se totiž dle nálady. Já bych ale za sebe třeba řekl,že je lepší míti předlohu a prostě risknouti to,a pak se uvidí. Přestati se dívat,můžeš koneckonců,vždy. U ´´Kary´´ jsem to risknul,vydržel 2.s. a částečně i 3. a pak jsem se šel vyzvraceti. U jiných seriálů vlastně ani nevím,páč ty DC co mám (a počítám i animované),jsou jen (jako např.Smallville) jen velmi volně inspirovány určitým bookem apod. To už je přesnější srovnání,předloha/film.
O tom jsem již mluvil, když není nesedí s předlohou tak mě to musí alespoň bavit aby se mi to líbilo což hodně věcí splňuje. Ale Lucifer ne, ten je i tak naprosto laciná kriminálka s tupými postavami a naprosto nezajímavým i případy. Chápu že lidi asi z Lucifera stříkají kvůli nadpřirozenu a že je charismatický, ale mě jeho přízvuk po chvíli sere a jeho osobnost a přednes štve k uzoufání, ne skutečně absolutně nic nehsledavam na seriálu pro mě zábavné nebo zajímavé...
Opět jsem se špatně vyjádřil, z těch které jsem viděl myslím...tak já neviděl ani žádný z batmanverze kromě gothamu...no prostě je tam něco co se mi líbilo
No jde taky o to že Batman, Superman Avengers, Liga, X-Men , Spiderman vychází komiksové přes šedesát let, vyšly stovky příběhů a vždy se dá natočit jinak. Ale pak jsou věci jako právě Swamp Thing, Lucifer, Sandman, Y Last man, The Boys, Zámek a klíč a další které jsou uzavřené a je jich max do 70 sešitů což je cca 10-12 volumek. Příkladem buď Sandman nebo Lucifer, Swamp Thing má pouhých šest knih jen do nějakých myslím 50 čísel. A tady si nemůžeš moc vymyslet a nedej bože měnit adaptaci od základů...Lucifer je jedenáct knih je to jeden příběh , není to tisíc a jedna variace na Batmana ale jeden příběh. No a když to změní tak to bije do očí. Nedovedu si představit kdyby vzali V jako Vendetta což je jedna kniha a z adaptace vylezla Ecce Homolka i přesto že by to bylo příjemné a pohodové tak ne nelíbilo by se mi to...proto čekám že že Sandmana vyleze vedle kriminálky Lux kriminálka Snění...ale snad ne, první řada má být jen podle první knihy...
na příspěvěk reagoval dragon94
Nee tak napsal jsi, že je Krypton nejlepší ze Supermanovských seriálů, tka mě zajímá ze kterých konkrétně myslíš? Protože, když nepočítáš ten 8 let starý Smallville, tak druhý Supermanovský seriál není. Pokud mi tedy, žádný neutíká.
Jako jo Doomsdaye tam mají fajn, Brainiac je super, Lobo celkem ušel... ale krom pár pěkných animací se všechno odehrává v hrozně nízkorozpočtových lokalitách. v minulé sérii mě zajímala jen Nyssa a Adam. A tak nějak to buhužel zůstalo. Ještě se mi to líbilo, že tam hráli herci z DaVinci Demons, což byl Cor Vex a Brainiac, ale ti už tam teď taky nejsou.
Myslíš, že má ještě smysl dát seriálu šanci, když jsem se sledováním skončil v s02e03? nebo k žádnému výraznějšímu zlepšení nedojde?
na příspěvěk reagoval Ratemus
Z velké části (dle mého) platí ovšem to,že když tu předlohu neznáš (a tím pádem nemáš s čím porovnávati),tak se ti to pak většinou líbí,zjednodušeně řečeno. Já byl taky tenkráte ze Soudce Dredda (já vím,není to seriál) odvařen,a když jsem později poznal ty comicsy,chytal jsem se za hlavu,co že to jako bylo. Jen můj názor.
na příspěvěk reagoval dragon94
Tak to je jasné, také mě více zajímá výsledek, než to kdo za to může.. viz. JL.Ale mě Lucifer prostě maximálně baví.
Každopádně by mě teda zajímalo s čím ten Krypton porovnáváš, když říkáš, že je nejlepší ze Supermanovských seriálů. Druhý Supermanovský přece není. Teda jestli nepočítáš Supergirl, kde teda Superman v podání Tylera Hoechlina je suprovej.
na příspěvěk reagoval Ratemus
O tom,jak velcí šéfové kurví seriály dle předloh,víme všichni své. To je bez debat. P.s.já se na Krypton (a to jsem velký Supermanovec díky Kaře vykašlal,právě kvůli tomu black Zodovi,to mě prostě nadzvedlo,jinak ale dle fotek třeba Brainiac mi příjde super. Já si počkám,kdo se tam ještě objeví a uvidím. Aspoň bude z čeho vybírati,když toho bude vícero. Ale to je spíše určeno pro kolegu Inviciblea aka Ratemuse,takže si to nečti,hehe.:)
Já teda nevím. Postavy v Kryptonu mě moc nezajímají, ta produkce vypadá hrozně levně. A jak to myslíš s tím nejlepší Supermanovský seriál? Jako lepší než Smallville? Lepší než Lois and Clark? No to je docela silné prohlášení. Upřímně si myslím, že Gotham byl výrazně kvalitnější, než Krypton. Nebyli tam černí Zodové, divnej Lobo a další příšernosti, které Krypton má.
na příspěvěk reagoval Ratemus
Pennyworth spíš patří do skupinky že mě to nezajímá. Lucifera ano odsuzuji hlavně protože že s předlohou nemá nic společného, ale on mě ani nebaví, je to pro mě mě i tak tragicky špatný... Flashe a arrowa jsem právě přestal sledovat hned po prvních řadách... Preacher je jediný seriál kterému chci dát šanci a na třetí sérii se chystám určitě.. Krypton je pro mě asi tak stejně dobrý jako Gotham, nevybočuje u průměru výš ale občas klesne do podprůměru...navíc Gotham je to nejlepší z Batman seriálů a Krypton zase z těch Supermanovskych....
na příspěvěk reagoval dragon94
Já viděl asi 4 epizody a vzdal jsem to. Podobně jsem na tom byl třeba s Jackem Ryanem, kterého si taky mnoho lidí chválí. Co se snažím překonat je Krypton. Skončil jsem druhá řada třetí díl a dá se na to dívat, ale těžko se do tho přemlouvám a krom toho, že je to koukatelné v tom nenacházím mnoho dobrého. To už mě bavili více Inhumans :D
Ještě iZombie od DC je celkem dost povedený seriál.
To je hnusný jak odsuzuješ Lucifera jen protože nemá nic společného s komiksem :D A přitom je to celkem kvalitní seroš. Ale co je horší je jak jsi odsoudil Pennywortha hned po prvním díle. :D Já ho teda, ještě neviděl, ale je to od tebe škaredý.
Co se Swamp Thinga týče neboj, že bych to sem příští týden po shlédnutí nenapsal. :)
To mě zas třeba nebere vůbec Krypton a nechápu co na něm vidíš :D Co se CW produkce týče, tak sice šla do sraček, ale první dvě série Arrowa a Flashe byly skutečně top.
Jinak té třetí řadě Preachera bys měl dát šanci. Fakt to šlo s kvalitou hodně nahoru. Přesun do Angelville a celá ta jeho psycho voodoo rodinka seriálu skutečně dost pomohli. Získalo to také skvělou atmosféru.
To je pravda. Daredevil byl skvělej. Pak ještě Legion a Agents of Shield jsou super. Zbytek, je ale přinejlepším průměrný a dost podprůměrný. No, ale to je jedno. Já chtěl jen poukázat na to, že ten problém s některými nekvalitními seriály není v tom, že by DC bylo nějak problematičtější na zvládnutí.
na příspěvěk reagoval Ratemus
Upřímně seriály od Marvelu co mně se líbí nebo nějakým způsobem jsou průměrné že je i přesto sleduji je samozřejmě Daredevil, agenti SHIELDU, Agent Carter, cloak And dagger, Legion, od Dc je to Gotham, Titans, Krypton, Doom patrol a řekněme The Boys i když ti úplně od Dc nejsou...no a zbytek je prostě buď pro mě sračka nebo velká slabota protože jsem to viděl nebo mě to ani trochu nezajímá ( Lucifer, Preacher, pennyworth, celý Marvel Netflix kromě Daredevila a první řady JJ, celá Dc CW produkce,) a Swamp Thing na neviděl ještě a přestává mě to lákat, pokud to má navíc otevřený konec s vědomím že další řada nebude, tak ať mi to vleze na záda úplně
na příspěvěk reagoval dragon94
Já bych řekl že do nemají absolutně co vyčítat v seriálech.