VOD (1)
Obsahy(1)
Nebyl žádný důvod k tomu, aby se jejich cesty zkřížily... Až do dne, kdy po smrti jejich biologického otce, kterého nikdy nepoznaly, společně zdědí překrásný byt v Paříži. Lauren, rozkošná 29 letá žena se snaží proniknout do módního prostředí. 28 letá, trochu mentálně strohá Olivia, je posedlá dvěma myšlenkami: zachránit cukrářství svých rodičů a najít ideálního manžela. 26 letá Salma, horkokrevná profesorka dějepisu, žije stále u své matky na předměstí Paříže. Pro tyto tři sestry, které nemají nic společného, bude společné bydlení poněkud výbušné... (Mirius FD)
(více)Videa (2)
Recenze (22)
Svojská (Francúzka) „komédia“, keď sa to dá takto nazvať. Tri rôzne charaktery a ani jedna nedokáže dostatočne podržať film. (Len) Krásne slečny k takej „komédii“ nestačia. Je k tomu potrebný aj mierne údernejší scenár (a samozrejme a j scény). Osobné hodnotenie: 65% (**) ()
To se tak potkají Italka, Arabka a Židovka... ne, teď vážně... potkají tři sestry, které se v životě neviděly, každá je jiná, ze začátku každá dost nesympatická, ale to se u (některých) změní. Já si to pustila kvůli tomu, že jsem na filmovým plakátu viděla Sabrinu Ouazani, Nicméně tady byla hlavním lákadlem spíš asi překrásná Alice David, jejíž kalhotky hrály nesčetněkrát prim. Je to oddechovka, kde míříme od bodu A do bodu B a pokud nikdo nečeká zatáčku do C, mohl by být spokojen. ()
A není to málo, Antone Pavloviči? Není. Ulítlé, ztřeštěné, občas trapné, hezky nasnímané, fajn. Nejvíc mi ale z filmu utkvěla ona do nebe volající nespravedlnost jevu, nazývaném a zde hojně předváděném: „vstala a šla“. V tomto ohledu je nejvíc nesnesitelná krásná Alice David, o jejímž továrním nastavení si většina z nás může nechat jen zdát. ()
Taká priemerná, ničím nezaujímavá, franúzska komédia, ktorá je ako jednohubka na poobedné posedenie fajn, ale ktorá vás zas až tak extra nepobaví, ale na druhej strane ani moc neurazí. Je to proste snímok ako jeden z toho milióna priemerných filmov, ktorý má skôr televízny ako kinový potenciál. Vhodnejšie skôr pre ženy. 50 % ()
Súčasná sociálna dráma vo Francúzsku. Zápletka preplnená 'first world problems'', absurdnými podprahovými správami o integrácii arabskej menšiny a prvoplánovej sexuality (nečudo, že Francúzi majú momentálne pôrodnosť 2 deti na každú jednu ženu). Podobne pôsobí aj humor, ktorý sa zväčša pohybuje iba na rovine telesných vtipov, vďaka čomu prinesie len máločo, čo by stálo za smiech. Celkovo mi chýbala možnosť charaktery dôkladne spoznať, kde by som s nimi potenciálne mohol začať viac sympatizovať. Naopak, akonáhle v druhej polovici nastane zaujímavý zvrat, ktorý filmárov vovádza do poriadnej rozprávačskej výhody, film sa neuspokojivo zauzlí, a napokon vedie k otvorenému záveru. Verím, že skúsenejší režiséri by dali snímke omnoho viac čara. Takto to domácej kinematografii nesiaha ani len po členky. ()
Reklama