Režie:
Penny MarshallKamera:
Barry SonnenfeldHudba:
Howard ShoreHrají:
Tom Hanks, Elizabeth Perkins, Robert Loggia, John Heard, Jared Rushton, David Moscow, Jon Lovitz, Mercedes Ruehl, Gary Howard Klar, Jamie Tirelli (více)VOD (4)
Obsahy(1)
Jeden malý chlapec na pouti u stroje na plnění přání to své vysloví: chce být velký. Když se druhý den ráno probudí, zjistí, že se jeho přání splnilo a že jeho tělo přes noc vyrostlo. Uvnitř je to však stále stejný dvanáctiletý kluk. Musí se naučit, jak žít v neznámém světě dospělých, najít si práci a projít první milostnou zkušeností se ženou. Co se o tomto podivném světě dozví? (TV Prima)
(více)Videa (1)
Recenze (334)
Príjemná dosť nekorektná komédia, ktorá sa na konci mení v riadne korektnú a predvídavú volovinu a zo začiatku chytrý scenár ku konci prebehne k strašne klišovitému moralizovaniu. To platí aj o hercoch, hlavne o Hanksovi, ktorý je na začiatku úžasný a na konci už nemá vôbec "gule" ... jedna zo slabších Hanksoviek, ale dobrá ... PS: mini rola Jona Lovitza, nijak výrazná, škoda ... ()
Místy velmi vtipný a zároveň milý film o tom, jaké to asi může být, když se třináctiletý kluk ocitne v těle dospělého muže. Je to dar shůry? Nebo spíš prokletí? Nebo obojí? Jak si asi dokážeme představit, dospělý život má pro malého Joshe své sladké chvilky i těžkosti… Tom Hanks to zahrál velmi přesvědčivě a moc jsem se jeho projevy bavila. Filmu navíc nechybí onen lehce nostalgický punc starších osmdesátkových/devadesátkových filmů, který mám ráda. A zároveň chci vyzdvihnout, jak hezky je tam vykreslený vznik a vývoj vztahu hlavního protagonisty s kolegyní z práce. Myslím, že je to tak citlivě a vkusně podané, že moc nerozumím, proč někdo film odsuzuje s tím, že jde o „zneužití“ dítěte… O tom film opravdu není. Naopak je to velmi lidsky a uvěřitelně podáno, a ostatně, láska může kvést v každém věku. :) ~(4,3★)~ ()
"Té říkáme pozoronost podniku." Z dnešního pohledu velmi milý (retro) návrat do mých oblíbených osmdesátek. Škoda je, že to je věc, která mě na silmu zaujala nejvíce. Vlastně ještě jedna otázka. Nechali by dneska ve filmu třináctiletého kluka, byť v těle třicátníka, udržovat vztah (a proč to nenapsat rovnou, souložit) s třicítkou? ()
Dnes s odstupom času ten film príde až pedofilne. A plne sa stotožňujem s užívateľom Morien, ktorý trefne poznamenal, že keby boli pohlavia vymenené, tak by film nebol prijateľný už vtedy. Predsa len nejaký štyridsiatnik keby chcel šukať trinástku v dospelom tele... Nuž to už nie je príjemná predstava. Radšej nech sa už prevteľujú dospelí do detí, naopak to vyznieva čudne. ()
Všetci máme v sebe to detské správanie, vidieť to už len na tom, ako sa radi stále hráme. Navyše predajcovia hračiek sa niekedy tak vcítia do svojej práce, že sa správajú tak, ako tu hlavná postava, lebo iba keď poznajú detské predstavy, iba vtedy im môžu navrhnúť niečo, čo by ich bavilo, až sa to niekedy preháňa. Na hlavný motív tohto filmu sa natočili už aj iné, no toto aj keď trocha naivné dielo s takými umelými ničnehovoriacimi výrazmi je milé, zábavné, miestami uletené, možno vo mne hrá trochu aj nostalgia, no podľa mňa je celkom zvládnuté. ()
Galerie (137)
Zajímavosti (35)
- Film měl původně končit scénou, v níž sedí Josh (David Moscow) ve třídě, do které vstoupí nová žákyně. Podle její podoby s Elizabeth Perkins a reakce Joshe poznáme, že je to Susan, která také omládla. Na testovacím promítání se však tento konec nelíbil. (HellFire)
- Pro MacMillanovu (Robert Loggia) společnost na výrobu hraček byly použity kanceláře reklamní společnosti se sídlem na 23. ulici v obvodu Chelsea v New Yorku. (HellFire)
- Přesně na místo, kde ve filmu stál automat na předpovědi, byl později ve skutečnosti umístěn automat na Pepsi Colu. (Ruuzha)
Reklama