Série(4) / Epizody(40)
Obsahy(3)
Nahlédněte v nekompromisně upřímné dramatu nominovaném na tři Zlaté glóby do moderního pracovního prostředí pohledem lidí, se kterými vstává celá Amerika. (Apple TV+)
Videa (6)
Recenze (105)
Tohle mě bavilo. Ačkoli „mnozí první budou poslední a poslední budou první, Matouš 19:30“ nebo tak něco, narážím na mnou nepochopené výslunní nejslabší z těch, kteří si kdysi zatrdlovali v Přátelích. Prostě nesympatický béžový Ginch s želvím krkem a rucemi Heleny Vondráčkové léta Páně 2020, kterého ani po padesátce dosud nikdo šmrncovně nepočesal (sorry jako IKONA jak sfiňa, tak na to pozor!!!), neartikulující, přes sevřené čelisti cedící repliky hlasem připomínající kloktání škeblí proloženým otřesnými sykavkami, na němž není sexy absolutně nic a my jen díky dabingu mohli kdysi sledovat výrazné pozvednutí komplexního projevu, ladnost nula, ženskost, šarm, toporná kovbojská chůze na šteklích odjakživa nula, strojené úsměvy z nichž akorát mrazí, protože tuším vzteklinu uvnitř, no ale nyní konečně v roli, kde může veškeré své zmíněné "přednosti" spolehlivě prodat, jelikož diblíkování v romantických komediích nikdy nebyla správná cesta, větší seriózní role nepřipadaly v úvahu pro absolutní absenci dramatického hereckého nadání, však pakliže se tato paní konečně chytí za nos jako okurka a začne přijímat role zestárlých, zapšklých, protivných ropuch, které jí padnou na přecvičené tělo jako ulité, docela bych si vsadila, že konečně prorazí i na poli tzv. velkého filmu. Co se týče štěkny čivavy Witherspoon, jedná se o jiný level. Mě to její držkování baví. Před kamerou je jako ryba ve vodě, kamera ji miluje, jede si svoje bomby naprosto přirozeně, tato zábavná dáma se skutečně neztratí. Její anténu na výběr rolí ji může řada hereček závidět, zde opět výborná a počiny, na kterých se produkčně podílí patří mezi to lepší, z čeho můžeme vybrat. Zbytek osádky taky fajn, scénář, režie, hudba, dobře napsané téma ranní šou, kterou si ale nechávám v bedně ujít (i když někdy vymáknu Brňáky a ten klučina tam je docela zábavný týpek), přesto standardně raději ladím ráno dvě desítky let v rádiu. Často tak vyhrávám dobrý pocit. Jasně že oslava Ameriky musela proběhnout, ale neřešme jejich standardní ustřelenost. Vlastně jeden z mála vydařených #Játaky počinů, zajímavě pojatých a Billy Crudup- senzační! Pokud budou další řady, ráda na to jabku mrknu. ()
Apple se pochlapil a přinesl super show vypilovanou po všech stránkách. Pokud vás bavil The Newsroom, tak Morning show nebude krok vedle. Pravda je, že by se tu k ruce sem tam hodil Aaron Sorkin, aby vypiloval pár dialogů a pár slabších momentů. Krom toho ale převládá jasná spokojenost. Výborná psychologie postav a většina dialogů, uvěřitelný pohnutky postav a témata, který jsou aktuální z Morning show dělají velmi atraktivní podívanou. Co mě zaujalo, je skvělá technická stránka - vzhledem k tomu, že tenhle typ seriálu stojí (a má stát) především na dialozích a hereckých výkonech, je sympatický, že si člověk může říct " jo tenhle záběr stál vážně za to" apod. Těším se na 2. sérii. ()
Je neuvěřitelné jakým způsobem mě seriál oslovil. Chemie dvou hlavních hereček Jennifer Aniston a Reese Witherspoon skvěle napjaté už od začátku, kdy si obě dvě sednou ke společnému stolu. Seriál považuju skoro za perfektní, kromě páté a osmé epizody v první sérii. Jinak k seriálu nemám žádné výhrady. Rozhodně se těším na další série. ()
Myslela jsem, že afektovaný styl amerického herectví, který ovládal 20. století, je už dávno historií. Tak tedy není. Stejně tak jako pokrytectví myšlenek, které tvůrci divákovi aranžují bez příloh na zlatý tác jako zoufale osamocený chod – hra na moudrou ironii, jež chytře prohlédne falešné záměry TV a zpravodajského byznysu a teď jim to tedy všem nandá. Ale jen tak po americku – šup s tím vším do seriálu, přisypat trochu špíny do kašičky, kterou si všichni navzájem vaříme, ale zase ne tolik, aby nás to ohrozilo na příjmech – zkrátka hlavně na tom něco vydělat, jak jinak. Nesympatické a neautentické postavy je v tak velkém množství těžké ustát. A všem někdo rozdupal bábovičky. Copak Reese Wihterspoon, té její hysterka sedí skvěle, ale je mi líto angažmá Jennifer Aniston, jejíhož herectví si jinak vážím. Už jen to odříkávání slov ve zběsilém rytmu typickém pro lidi ze zpravodajského šoubyznysu, jež – považte, ten děs – za celý svůj život nikdy a dobrovolně nevypadnou z vězení úspěchu, kterému zaprodali své já. Tak jsme si naplivali špínu na to, co děláme, a jedeme zase dál. Nebo se snad všechny ty herečky a herci vzdali svých honorářů a nemají s těmi špinavými nahrávacími a televizními společnostmi už nadále nic do činění? ()
Něco podobného letos zkouší TV Prima, jmenuje se to Dobré zprávy, ale vlastně nějak nepochopili, že kromě toho, že tenhle seriál z dílny Apple TV+ měl kromě zasazení do televizního prostředí i co říct k aktuálním tématům (a samozřejmě asi milion dalších věcí).. Seriálová podívaná třeba i o kauze #MeToo, okno ale taky o náhledu do fungovaní každodenních ranních relací... /1. série/ --- Silná aktuální témata, která se přímo protkávají s osudy ústředních postav. Geniální Billy Crudup a od prvního do posledního dílu výborně napsaná podívaná, která sice nemá konstatně silnou kvalitu, ale přesto je nejlepším pohledem do problematiky genderů, jakou jsem kdy viděl. /2. série/ --- Vypočítavě nastavená kaše, která postrádá původní drive a chytlavá témata. Snaha být aktuální znamená zpracovávat Covid, a to nemám zájem sledovat ani s ročním zpožděním. Odbyté rozvoje postav, jednoznačně hůře vypointované dějové linky. Aneb když chytrák dělá hlupaká, tedy půjde mu to ale když se v tom moc rochní, je to nakonec stejně trapné. Tohle už není ani zdaleka taková podívaná. 1.serie - 75%. 2. serie - 60%. ()
Galerie (279)
Zajímavosti (8)
- Seriál byl inspirován knihou „Top of the Morning: Inside the Cutthroat World of Morning TV“, kterou napsal novinář Brian Stelter v roce 2013. (oli009)
- V úvodu na konci znělky seriálu je na namísto klasického názvu The Morning Show uveden název The Morning Wars. (ssscream)
- Za první dvě série činil plat Jennifer Aniston (Alex) a Reese Witherspoon (Bradley) 2 miliony amerických dolarů za epizodu a to pouze za jejich hraní v seriálu bez započtení jejich platů exekutivních producentek. (hansel97)
Reklama